Remapare Logan Cu GPL - impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Remapare Logan Cu GPL - impresii

    Salutare, dupa multe conceptii, pareri pro sau contra, dupa ce m-am intrebat "cum va fi dupa", "da' cum va merge dupa mai ales pe GPL, ok sau in suturi?" am zis sa risc 150 de lei (caci cu alte firme mai scumpe chiar nu aveam de gand) si sa vad ce se va intampla, pe scurt mi-am remapat 1.4-ul meu cu instalatie de GPL pusa aftermarket Tomasetto Stag 200 (daca nu ma insel, cred ca este doar un model). Impresii, masina trage foarte bine (pentru cum era tragea inainte) atat pe benzina cat si pe GPL. Intr-adevar, pe GPL trage putin mai prost, am inceput sa simt asta dar nu ma plang, cand vreau sa ma dau cu adevarat o trec pe benzina. Ce ma bucura, se simte si pe GPL, i-am dat de proba o a 2-a maxim si a ajuns la 6500 rpm pe GPL, nu s-a oprit motorul, nu am avut probleme de niciun fel dar nu recomand a schimba treptele la turatia aceea pentru ca nu va trage atat de sus, clar. Legat de turele mai mici, mersul mai normal, masina este mult mai vioaie decat inainte pe ambii carburanti, am patit sa o uit la sub 1500 rpm. in a 3-a pe GPL (de la toba, aveam impresia ca era mai turata) si a accelerat imediat fara mari batai de cap ca inainte. Zilele astea daca am timp voi merge sa vad daca este nevoie de o recalibrare pe GPL (mituri urbane, nu stiu ce sa zic), pana atunci merg asa, foarte multumit, trage mai bine ca inainte iar ca si consum este ok pana acum. Recomand Dimsport, eu n-am vrut sa risc mai multi bani pentru alte firme, ma gandeam cat de mult se poate scoate dintr-o masina standard si am zis sa risc, merita!!
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

  • #2
    Nu recomand recalibrarea pe GPL, romanii nostri sunt depasiti de situatie, imi marisera prosteste presiunea de GPL de-mi baga parfum de gaz pe aeroterma, era cam innecata, se oprea motorul, tragea extrem de prost si cu pauze pe ture... . Am remediat situatia, s-a repus harta normala cum ar trebui pe un 1.4 stock dar s-a ajustat nitel, putin iar acum merge perfect, trage cum trebuie, relantiul este cum trebuie, sunt multumit. In principiu, faceti remapare pe un Logan cu GPL, recomand, dar sa va modifice foarte putin harta de GPL daca vi se va parea ca merge ciudat.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #3
      Pai este si normal, nici eu in softul modificat nu dau valori aiurea sa fie cat mai mult. Ajustarea valorilor se face putin cate putin pana ajunge la optim. Aceeasi situatie se intalneste si la benzina daca ii dai benzina fara nr.
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • #4
        Al meu a fost resoftat inainte de a pune gpl si nu am probleme acum dupa ce am "bomba in c..."

        Comment


        • #5
          A facut cineva remapare la 1.4 GPL cu instalatie Landi Renzo din fabrica ?

          Pana la urma ECU GPL la instalatie Landi Renzo copie harta din ECU benzina sau nu ?

          PS: As aprecia un raspuns avizat, nu presupuneri, mituri etc.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • #6
            Astept si eu raspunsuri la intrebarile lui stolniceanulucian
            My Ride BR 86 TIV Mai Furios Si Mai Iute

            Comment


            • #7
              Nu stiu cum se numesc instalatiile de GPL instalate de fabrica insa calculatorul pentru gaz foloseste valori din hartile de injectie cu benzina.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • #8
                instalatiile de GPL instalate de fabrica se numesc Landi Renzo

                @DOC - am vorbit cu baiatul de la Galati de la Dimsport, si a zis ca nu stie daca se simpte vreo diferenta la gpl dupa resoftare. Eu vreau sa fac o resoftare, dar merg mai mult pe GPL si daca nu este dici o diferenta pa GPL dupa resoftare nu are sens sa o fac.
                Last edited by braileanu; 23 June 2010, 12:16.
                My Ride BR 86 TIV Mai Furios Si Mai Iute

                Comment


                • #9
                  Am tunat ambele variante: cu instalatie de GPL de fabrica si aftermarket. Indiferent de instalatie, modificarea de soft se simte si pe GPL.
                  Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                  Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                  www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                  Comment


                  • #10
                    Se simte ceva acolo dar nu ca si pe benzina! Pe benzina e altceva. Cel mai mult ma interesa ca masina sa mearga ok si pe GPL dupa ce o resoftam iar dupa cateva "retusuri" in softul de la GPL merge ceas iar pe benzina n-am probleme. Se simte remaparea nitel si pe GPL pentru ca limitarea o are mai sus si trage nitel mai bine, nu cu mult (referindu-ma strict la GPL), nu am reusit sa o fac sa traga ca pe benzina, nu ma supar oricum, conteaza ca merge bine pe gaz iar cand o trec pe benzina accelereaza foarte bine.
                    Last edited by aleXpeed; 25 June 2010, 11:10. Reason: semn de punctuatie:D
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • #11
                      Nici nu ai avea cum sa faci motorul sa traga mai bine pe GPL decat benzina, indiferent de ce modificari aduci in soft. Este in natura lui sa nu aiba eficienta la fel de buna pe acest tip de combustibil.
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • #12
                        @aleXpeed - cum ai facut modificarile in softul de GPL, cu ajutorul mufei de la calculatorul de Gpl de la motor?
                        My Ride BR 86 TIV Mai Furios Si Mai Iute

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Doc View Post
                          Am tunat ambele variante: cu instalatie de GPL de fabrica si aftermarket. Indiferent de instalatie, modificarea de soft se simte si pe GPL.
                          Eu am pe cea de 1.6MPI instalatie de gaz din fabrica, poti sa imi spui si mie de ce nu imi indica consumul de GPL? Mai am una de 1.4mpi cu instalatie de gaz aftermarket si computer de bord aftermarket (montat de cineva din sibiu) si imi indica corect consumul de Gpl. Daca vin sa imi fac remapare la tine ma poti rezolva si cu problema enuntata la inceputul acestui comentariu?

                          Comment


                          • #14
                            Gata mi-am luat inima-n dinti si luni am facut resoftarea, vreau sa zic ca se simpte diferenta pe Gpl.
                            My Ride BR 86 TIV Mai Furios Si Mai Iute

                            Comment


                            • #15
                              eeeeeeeeeeeeeeeeeeee, vezi? acum te-ai convins Eu pe cel de 1.4 il am remapat si am mai luat unul de 1.6 si o sa il remapez si pe asta chiar daca e mai fortos decat cel de 1.4 vreau mai multa forta pt acea masina.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google