Remapare Logan 1.4i 8v 75CP - Impresii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dani55wss
    replied
    uitasem sa mentionez ca am luat doua ''pisi'' la autostop, deci total 4 uameni si un geamantan de 30 kg deci in jur de 300 de kg incarcatura, si la deal s-a simtit ca trage altfel !
    urmatoarea etapa e duel ''frantuzoaica'' vs. 1,6 stock sa vedem ce iese ! o sa incerc sa filmez si sper ca nu spatele lu' 1,6 !!!!

    Leave a comment:


  • cata89ro2000
    replied
    ma bag si eu ca un necunoscator in domeniu...am un 1.6 16v 105 cai....nu sunt adeptul la asa ceva de frica ca ar putea sa se forteze motoru prea tare nu stiu sunt mai comod din punctul asta de vedere(probabil ca nu am dreptate) dar vad destui care au facut si nu au patit nimic, deci banuiesc ca este safe pt masina, acuma intreb si eu in cazul in care ma decid la asa ceva, cati cai in plus as obtine? daca este o problema ca am gpl
    ? si daca cai in plus se dau si la gpl, adica banuiesc ca trebuie sa umble si in calculatorul Gpl?

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    @dani: cu placere. V-ati facut de cap aseara in drum spre BV. Unii consuma benzina, iar eu calorii pe doua roti.

    Am mai spus, 150 ron nu este o suma mare de investit in cativa caluti. Este simgura modificare care coata putin si aduce schimbari notabile in comportamentul masinii.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    lasa ca trage mai bine pe toate treptele, e 50 % placebo si 50% mai vioaie. Dupa ceva timp de mers vei observa alte caracteristici care te vor ajuta mai mult la un condus normal decat ca urca mai bine de la 4 la 6 mii. Adica un raspuns mai bun la acceleratie, pleaca mai bine de sub 2 mii de ture si nu o mai simti asa chinuita la subturare. in rest da-i in acceleratie fara mila, ca n-are nimic motorul ala din lotul pentru franta

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    yuhuuuu !!!!!!! in sfarsit, dupa 2 luni de asteptari (picam in bucuresti numa' noaptea) am reusit s-o rezolv ! i'm happy !
    primele pareri : trage mai bine ca inainte, mai ales 1,2 si 3, nu m-am putut abtine si am dat in ea peste 5000 de ture aproape tot drumul pana in brasov. consum 7,6 - 7,8 benzina petrom 95. maine bag de 99 si ... sper sa fie si mai bine !
    si mai misto ar fi ca la un mers mai lin sa ramana vechiul consum de 5,7 - 5,8 (bv-b)
    per total, multumit 100% de investitie, multe multumiri lui DOC !

    seba, intr-adevar nu-i racheta dar se simte, e mult mai vioaie si exact unde ma interesa adica 1,2 si 3 vede numa' @5000, dupaia un pic de 4 si a 5-a doar de mers la 120 - 130. mai mult nu prea imi trebuie decat pe autostrada. ma alatur celor care ziceau ca ''le pare rau ca n-au facut-o mai demult...''
    Last edited by dani55wss; 22 May 2012, 06:01. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    exact, la 1.6 cu talpa mica ii dai fum. in mod normal, dupa resoftare ar trebui sa scada sesizabil diferenta fata de 1.6 stock. 1.6 reosftat ala te bate oricum, ca 10-15cp diferenta se vad imediat. ideea e ca se va simti schimbarea, mai ales pt unul care n-a mers cu o masina chipuita, ca sa aibe o referinta. totul e sa nu te astepti acum la un avion. o sa te apropii de 1.6, dar n-o sa-l bati. eu de exemplu, am 1.4 resoftat si nu prea m-a incantat, pt ca diferenta nu e mare, dar nevasta-mea a simtit instant, ca ness-ul. "ce ai facut de prinde mai repede 60? parca altfel se infige, de unde ai alimentat? " ma gandesc ca daca un afon din pct de vedere tehnic s-a prinsa ca ceva e schimbat la masina si motorul trage o idee mai bine, chiar e o oarecare diferenta.

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    )) ok ! m-ai convins ! recunosc ca ''nu le am'' cu mecanica, io-s doar birjar... si cateodata iau viata prea in serios !
    iti multumesc de comment-uri, si daca maine o rezolv sper sa postez in cateva zile cum am dat fum la vreun bemveu !!! sau macar vreun 1,6 cu talpa mai mica decat a mea !

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    te pun pe ganduri ca ce? ce-are sula cu prefectura? zi-mi ce nu merge la un soft pt 2 motoare cu cilindrii, pistoane si supape identice, dar la care difera culoarea? are softul o preferinta pentru albastru sau verde? incerc sa-ti sugerez ca ala desi zici ca nu e "dorel", de fapt e...era o gluma faza cu curelele si cu rolele. tu daca schimbi ventilatorul sursei d ela calculator, nu mai poti rula windows-ul? sau procesorul tau chinezesc intel nu poate rula excel-ul pt ca a fost facut de softisti indieni? hai sa fim seriosi...daca inca ai dubii, nu fa resoftarea, ca s-ar putea ca, lucrul dracului, motorul tau sa aiba exact caracteristicile unui motor de clio, adica 1398cmc, 75cp la 550rpm si 112Nm cuplu la 3000rpm, alezajul cilindrilor de 79.5mm si cursa de 70mm, diametrul supapei de admisie de 35mm, toate astea, cum ziceam, exact ca la motoarele frantuzesti. straniu, nu? mai rau, piesele componente se poate sa fi venit dintr-un depozit renault din spania, de unde ei alimenteaza cu piese fabricile din europa. sa mai continuam? io zic sa nici nu-i mai pui nici benzina de la noi, ca sughite, dupa mintea alora de la dacia, cu ideile lor de motoare speciale pt francezi. sau pt aia 1.4 de fapt e 1.6, ca deh, tre' sa traga mai bine decat pt romani

    Leave a comment:


  • dani55wss
    replied
    fratioare ma pui pe ganduri ! o s-o fac oricum, ce pierd 150 ron?!
    nu vreau s-o laud, dar pana acum nici un 1,4 nu m-a facut la vreo ''liniuta ocazionala''... din 2004 am avut pe mana cel putin 30 de logane 1,4 (taxi & rent-a-car) si de departe asta-i cea mai sprintena !
    in rodaj mi-a zis un inginer de la dacia, ''suie-te in picioare pe acceleratie ca n-are nici pe dreacu !'' zis si facut !

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    de la lot pt franta (nu prea ai cum sa verifici sigur info asta), pana la avea numite piese, special pt loturile alea, cand de fapt motoarele sunt copie 1:1 la motoarele echivalente de pe megane, laguna, clio, cangoo, twingo, modus, e cale lunga. iar piesela lea care le-a vazut la schimbarea de distributie sigur impiedica resoftarea sa aibe efect. faptul ca rola intinzatoare nu e snr, cu arc spiral, ci skf cu arc lameral, are o importanta cruciala, sau ca distributia e angrenata de-o curea contitech sau dayco...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google