haideti sa vorbim despre cai putere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nenea, esti un ignorant facut gramada! Punct! Nu o sa stau acum sa explic pentru ca oricum nu te intereseaza. Am facut mai in urma, offtopic dar ma gandeam ca intelegi si depasesti momentul. Hai sa nu incarcam thread-ul asta cu convingeri mai mult sau mai putin personale, lipsite de obiectivitate. Replici intemeiate nu ai cat timp pe cel mai greu circuit din lume, in conditii oficiale si cu piloti, in Top 15 gasesti mai multe masini americane decat tigai japoneze si pe langa masini "europene" pe care nu ai sa le vezi pe strada, niciodata (dar da bine la psihic).

    Este absolut ultimul post pe tema asta, cu dumneata, avand in vedere ca nu stii sa porti o discutie bazata pe argumente auto si fara sa te duci in niste "balarii" non sens.

    Sa revenim la subiect, pentru pasionatii de auto si nu frustrari de gen versus-uri intre continente.


    LE: Uite aici dedicare si skill!!!
    Last edited by darksid3; 9 December 2011, 15:17.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Asta trebuie bagat in seama de Lamborghini pt ce a facut.
      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

      Comment


      • Si daca ma uit cu atentie, i-a pus motorul si cutia de la Ford GT40, adica a facut un Countach cu mult mai bun decat varianta de fabrica
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Am condus de curand un VIper SRT 10. L-am inchiriat in Las Vegas, fiind prima mea alegere dintre cacaturile italienesti si cele americane
          Este extrem de barbara, motorul de 8 l fiind foarte puternic si oferind niste senzatii interesante.
          Una peste alta e o masina interesanta, insa nu-i de circuit.

          Comment


          • Dodge Viper ACR (nu SRT care e "de strada") e setata pentru circuit drept pentru care a cam rupt pe genunchi orice masina cu staif din constientul colectiv, din Europa. Asta nu vor intelege multi (din cei care vorbesc din reviste) care e diferenta dintre un motor de un litru cu 1000 de cai si un motor MARE, conceput tot pentru performanta.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • 1000 cai trag ca 1000 cai fie ca sunt dintr 1000 cmc turbo fie ca sunt din 8000 cmc aspirat sau in cazul americanilor tot turbo ca sunt incapabili sa faca un motor aspirat sa bata mia de cai

              senzatie sa confunzi acul de la benzina cu turometrul sa sa te zbati cu 4 5 sute de cai sa sa dea cu tine de pamant un 458 Italia
              Last edited by alessandro; 23 December 2011, 21:38.

              Comment


              • Asta e valabil pe hartie. Dinamica e cu totul alta.
                458 Italia ala e undeva jos pe clasament in circuit, mai jos decat un Vette ZR1 la nici juma de pret...si stai relax ca mai mult consuma un Ferrari, asta ti-o spun din proprie experienta, comparativ cu Corvette-ul meu fata de un Lamborghini Galardo.
                Last edited by darksid3; 23 December 2011, 21:41.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • da senzatia de cuplu este alta. pe ceas timpii tot aia sunt

                  ca am 100 Nm le la 1000 la 6000 sau ca am 50 Nm de la 1000 la 3000 si 100 Nm de la 3000 la 6000 tot in x secunde fac sfertul

                  da ferrari consuma mai mult...dar consuma cu un scop sa scoata 890 cai la 10.000 rpm din 6 litri nu invers 600 cai din 8.9 litri si toate astea....fara turbo sau alte tiganeli. doar cand aud de 8 litri supercharged 600 cai ma bufneste rasul

                  oricum nu are rost sa continuam discutia. iar umplem 10 pagini de ba da ba nu si concluzia exita sa apara
                  Last edited by alessandro; 23 December 2011, 21:46.

                  Comment


                  • Serios? Ia gandeste-te de ce pui serpi, filtre, evacuari, etc ? Nu prea iti da cai si totusi, se schimba dinamica. Faptul ca-ti trage mai jos in sure sau mai sus, modifica si timpii, in anumite circumstante.
                    Parca ziceai, mai de mult ca, cuplul si NUMAI cuplul conteaza in acceleratie ...conteaza cuplul in sensul pe ce plaja de turatii il ai. Cat timp trage liniar de la 1800 pana la 6000 (senzatie de motor electric), vorbim de un motor ADEVARAT, nu feonuri cu 20.000 RPM care se strica dupa 100 de km
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • la 400 metru tii turometrul intre 4000 si 6000....conteaza ce cuplu ai la 3000 rpm ? nu

                      turbo trage de jos pana sus iar aspiratul targe doar sus. si da in continuare cred ca cuplul este cel care conteaza impreuna cu repartizarea lui pe plaja inalta de turatie
                      o masina noua de F1 are undeva la 250 280 Nm ( un logan resoftat are mai mult ) maxim da ii are de la 15000 la 18.000 rpm la 4000 rpm nici nu functioneaza ... se opreste

                      Comment


                      • Nenea, eu nu vorbesc de liniute. Daca ai citit cu atentie pana acum, e vorba de a folosi masina normal sau pe circuit. Nu stiu cum se face ca Ferrari asta, in afara de Formula 1 si renumele, nu prea castiga mare lucru, momentan. Are FXX-ul ala de 7678698769786 milioane, facut doar pentru impresie artistica care se pare ca, nu e de ajuns. E uite ca un Viper cu motor de camion i-a dat-o peste nas, oficial. In alta ordine de idei, ia spune-ne ce motoare au Pagani Zonda, Bentley, Mercedes AMG, BMW M5, M6. Si explica-ne de ce nu sunt feonuri la un litru si nu sunt in stare sa scoata 1000 de cai aspirat.

                        PS: Daca ai fi condus un V8 de la mama lui ai fi stiut ca, spre deosebire de un turbo, motorul ala aspirat trage de rupe de sub 2000 RPM pana la rosu. Turbo iti trage liniar, de jos doar daca se folosesc anumite artificii de soft sau tehnologice, in speta inca o turbina mai mica.
                        Last edited by darksid3; 23 December 2011, 22:27.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • am mers cu v12 dar mai mult m a impresionat un Megane 2.2 RS F1 la cum stie sa explodeze
                          si cel mai mult mi a placut 2.3 MPower pe ursulet. poate sunt eu de moda veche, demodat, babalac, dar mie masina aia imi place

                          Comment


                          • Tu compari mixerele alea cu un Viper, CTS-V, Mustang, Dodge Charger, Camaro?? ....motorul de pe meganul ala il folosesc astia pe macaraua de la geamurile electrice!
                            Attached Files

                            Comment


                            • Alessandro iti spun sincer ca masina mai a dracului ca SRT 10 eu n-am condus. Nu compara monstrul asta cu panaramele de Renault sau BMW. Mai au ceva de mancat pana sa ajunga la performatele astuia.
                              Uite si ce specificatii are:
                              0-60 mph (97 km/h): 3.8 sec
                              0-100 mph (160 km/h): 8.36 sec
                              quarter mile: 11.77 sec @ 123.68 mph (199.04 km/h)
                              top speed: 192.6 mph (310.0 km/h)
                              slalom: 70.4 mph (113.3 km/h)
                              skidpad average acceleration: 1.05 g (10.3 m/s2)
                              100–0: 274 ft (84 m)

                              Vreau sa-ti spun ca acceleratia este fulminanta, si nu prea are termen de comparatie cu nimic, oferindu-ti putere chiar si de la 1000 rpm. Din pacate nu prea stiu eu sa o conduc, si nu prea te iarta. E de avansati, iar eu sunt cam novice

                              Comment


                              • Originally posted by alessandro View Post
                                am mers cu v12 dar mai mult m a impresionat un Megane 2.2 RS F1 la cum stie sa explodeze
                                si cel mai mult mi a placut 2.3 MPower pe ursulet. poate sunt eu de moda veche, demodat, babalac, dar mie masina aia imi place
                                cred ca e momentul sa mergi sa te culci
                                Referitor la aia 1000 de cai trag ca 1000 de cai , pai cum sa fie acelasi lucru ? Cand la un turbo ai un peak power de 1000 cai la 9000 rpm ... si incepe sa iti faca boost de la 5500 , si la un aspirat de 10 litri ai 900 cai de la 1000 rpm ) si ii tii pe toti pana la 6000 ca mai mult de 6000 rpm nu cred ca are.Normal ca la liniute cacaturile americane cu motoare de zeci de litri aspirate n-o sa faca nimic, o sa ia tot timpu bataie de la turbaciuni de 2 litri,sau cate un ford mustang cu motor de 3-4-5 litri care ia bataie de la un CRX de 125 cai de 700 kg .Ca sa iti dau un exemplu. de o masina care se apropie ca performante de meganeu tau ,fara prea multe impresii sportive cl 55 amg ,culmea ca are doar 360 cai si cutie automata ),are un amic si pe langa asta e o adevarata simfonie incepand din relanti )
                                Last edited by Cristi_Xp; 24 December 2011, 08:45.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google