Mai merita sa montam GPL ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • din mai 2009 de cand am pus gpl am fost cu "alambicu " doar de doua ori sa servis la seby ala care a si montat . odata la primu schimb de filtre si a luat 100 ron pe prostia mea ca filtrele set complet sunt 25-30 lei si o data ca un releu de pe vaporizator nu mai avea surupu de prindere si nu trecea in gaz tacanea aiurea si cu acea ocazie am bagat si un test la instalatie care dupa mecanici este in parametrii .
    in legatura cu butelia ca garantie la 10 ani facem asa : 5 ani la botez cand am bagat gpl +10 la garantie ... pai daca tine loganu 15 ani fara sa moara bibicu al dau donatie si preafericitu sa plateasca taxa de prima inmatriculare

    Comment


    • Experienta mea cu mb a fost una foarte aiurea, am dus masina in Londra pe 12de 2013 iar pe 14 dec 2013 m-au anuntat ca masina a fost convertita insa nu porneste, wtf...
      Dupa 2 saptamani tot nu pornea, dupa 3 saptamani i-am amenintat ca vin personal sa vad masina si atunci au recunoscut ca din gresala au gaurit eis ( electronic ignition system ) cutia unde bagi cheia. OK, a trebuit sa cumpar 2 key noi, a trebuit ma merg personal la reprezentanta cu acte si sa comand cheile ( ei au suportat costul la 2 chei 400 de lire plus tva ). Am adus cheile noi insa destepti au incercat eis nou cu cheile vechi si au blocat eis-ul. A trebuit sa comande altul nou ( iara asteapta ca si cheile sa vina din germania). Cand a venit eis si aveau si cheile noi masina a fost dusa pe platforma la mb londra pentru ca numai acolo puteau reprograma toate componentele. In sfarrsit pe 19 ian 2014 am avut si eu masina. Ei au platit pentru toata reparatia si timp de o luna am avut masina gratis de la ei un opel insignia nou tot pe part.
      Partea de montaj este foarte bine efectuata, partea de reglaj a fost un dezastru, a trebuit sa invat eu sa o fac, nu ma plang imi place foarte mult si sunt si foarte migalos cu masina, din ian 2014 am fost de 3 ori la ei ( sunt departe de ai cam 500 km dus intors) insa nu mi-au putut face masina cum vroia eu. Masina mergea ok insa nu imi placea mie. Cu ajutorul lui Moog si cu ajutorul celor din polonia care au facut ecu meu de gaz am setat masina asa cum vreau eu.
      Deci daca era sa las masina cum au setat-o ei nu era nici o problema, un user normal nu isi bate capul cu imi fac eu de lucru cu masina. In cazu meu mi-au oferit garantie pe viata la manopera si piese iara.
      Eu personal sunt multumit de gpl si chiar ma gadesc sa schimb vw b6 tdi 2.0 cu o masina pe benzina pe care sa pun gaz.
      Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.
      Last edited by i860; 13 January 2015, 23:40.

      Comment


      • Originally posted by Andyno View Post
        Cum sa bagi benzina de 100-150 lei pe luna? Eu am Tomasetto stag4 pe 1.6 16 v si bag benzina cam 30 lei pe luna. LA -17 grade trece pe gaz in jur de 5 minute la relanti, iar daca merg cu ea in 1 km. Cred ca se consuma mai multa bezina daca merg cu ea 1 km decat la relanti. Oricum...stau la curte asa ca nu mi place sa plec cu masina inghetata.
        Se recomanda ca la 1,000 km pe gaz sa se mearga si app 100 pe benzina. Eu cel putin incerc sa respect asta.
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • In 5000 km am mers pe benzina numai 2.5 minute la pornire in ralanti pana comuta pe gaz.

          Comment


          • Ce mi s-a zis de la Vernesti- daca nu mergi si pe benzina exista riscul ca in timp sa se colmateze injectoarele de benzina.
            Oricum eu de vreun an folosesc doar Petrom 99 (ma gandesc ca e mai pura benzina fata de 95)
            Saab 9-5 Aero

            Comment


            • Din 19 ian 2014 pana pe 1 ian 2015 am mers 40h37 pe benzina si 462h35m pe gaz.

              Comment


              • Originally posted by i860 View Post
                Asta cu trecerea pe gpl este influentata de masina care o ai si unde stai. La mine trece pe gaz dupa o noapte de stat in 2.5 minute, nu merg niciodata pe benzina, pana scot masina din garaj si inchid garajul este le gpl. Vara 2 minute maxim si este pe gaz.
                Originally posted by i860 View Post
                Din 19 ian 2014 pana pe 1 ian 2015 am mers 40h37 pe benzina si 462h35m pe gaz.
                http://i.imgur.com/azV7E2S.jpg
                40 de ore din 462 inseamna ~9% din timp mers pe GPL. Nu prea se pupa cu alea 2.5 minute in care trece pe GPL.

                Dar, in fond, important e sa fii tu impacat cu tine; ce mai conteaza faptele evidente.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Mersul pe benzina a fost făcut can sonda lambda sa stricat și ltf sa dus la +25%. O luna de zile nu am știut ce are mașina pentru ca nu arta eroare de lambda. Arata amestec bogat sau amestec sărac. După o luna de zile a dat eroare de lamda downstream. O luna de zile am mers pe benzina crezând ca ecu de benzina sa dereglat de la gaz.
                  De asemenea reglajul se face și mergând pe benzina când culegi harta nu? Sau tu o faci direct de pe obd când mergi pe gaz?

                  Comment


                  • Originally posted by Costi-bc View Post
                    " Mai merita sa montam GPL ? " sau mai bine luam auto diesel ? la preturile actuale dieselul a revenit profitabil , defapt ieftin de rulat , lei/km bate la fund gpl ul.
                    acum nu mult timp in urma situatia era alta.
                    Pentru amatorii de statistici şi mai ales comparaţii între consumul unui motor Diesel iarna (monitorizez de atâta timp consumul la maşina din semnătură, încât pun obrazul pentru acurateţea datelor oferite) şi consumul unui motor cu instalaţie GPL. Mai departe fiecare îşi face calculele după cum crede de cuviinţă (eu am încercat să ofer doar o bază de comparaţie)...

                    Consumul maşinii mele cu motor Diesel înregistrat iarna, pe o distanţă parcursă conform jurnalierului de bord de 363,1 kilometri (din care aproximativ 270 de kilometri au fost efectuaţi numai în regim Urban), a fost de 6,5 litri/100Km (pentru distanţa parcursă s-au consumat 23,5 litri de motorină).

                    Caracteristici şi condiţii de trafic pentru acest consum:
                    - anvelope de iarnă Motrio Winter Far Away (3 ani vechime, aproximativ 19.000 de kilometri parcurşi cu ele),
                    - regim de mers preponderent Urban (cca.270Km), cu o ieşire voită până la podul de la Bolintin Deal de pe A1 pentru regenerarea filtrului de particule (la efectuarea acestei proceduri de regenerare, probabil că s-a mai consumat suplimentar cel puţin 1 litru de motorină),
                    - temperaturi exterioare cuprinse în intervalul -17 - 0 grade Celsius,
                    - timp alocat între 7 şi 10 minute în fiecare dimineaţă pentru dezaburirea geamurilor (în primul rând) şi încălzirea maşinii,
                    - trafic Urban relativ aglomerat,
                    - perioada de timp în care s-au efectuat kilometrii: 03 Ianuarie-14 Ianuarie 2015.

                    Comment


                    • Dacă spuneai și media de km pe ora sa vedem și noi traficul acela aglomerat.
                      sigpic

                      Comment


                      • Media orară a fost undeva în jur de 20-22 km/h, influenţată totuşi să nu uităm de cele 7-10 minute alocate în fiecare dimineaţă pentru dezaburirea geamurilor şi încălzirea maşinii.

                        P.S În postul precedent am scris "trafic urban relativ aglomerat"...

                        Comment


                        • Ce o mai dam de gard atat...
                          Ochiometric si calcul de clasa a 2 a:
                          - GPL se consuma cu 20% mai mult fata de benzina
                          - Pretul GPL ului este cu 40% mai jos 2.95/5 = 59%

                          => 20% mai economic sa mergi pe gaz.

                          Vs motorina costurile sunt sensibil egale poate cu un avantaj minim pentru motorina...dar trebuie tinut cont si de mersul pentru regenerare filtru.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • Aia in Ro, aici era pretul la gaz 0.69p/l si motorina cea mai ieftina 1.4 lire/l iar cea super 1.49 lire pe litru. Acum au mai scazut preturile si sper sa se mentina asa mult si bine.

                            Comment


                            • Originally posted by eugenmanea View Post
                              Ce o mai dam de gard atat...
                              Ochiometric si calcul de clasa a 2 a:
                              - GPL se consuma cu 20% mai mult fata de benzina
                              - Pretul GPL ului este cu 40% mai jos 2.95/5 = 59%

                              => 20% mai economic sa mergi pe gaz.

                              Vs motorina costurile sunt sensibil egale poate cu un avantaj minim pentru motorina...dar trebuie tinut cont si de mersul pentru regenerare filtru.
                              A naibii matematica.
                              10l/100 km benzina, costa 50 de lei
                              12L/100Km GPL costa 36 lei
                              Deci 28%mai ieftin!!!!!!!!!!!!!!!
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Originally posted by Tinuletz View Post
                                Ms de sfat prietene .... dar sa stii ca nu am nevoie de fani ca tine !

                                Nu citesc printre randuri, concluziile le-am tras in 7 ani de GPL si numai cred in BASME!

                                Aici se vorbeste de rentabilitate, dar de problemele cu instalatia, de timpul pierdut prin service, de reglajele defectoase, de banii cheltuiti pe experimentele mecanicilor, chiar nu sufla nimeni un cuvant cand site-ul e plin in sectiunea GPL......aici unde mai e profitul ?
                                Fani? Unde te crezi? Pe cs 1.6?)
                                Profitul este in buzunarul meu, din acelasi buzunar din care platesc oameni si din acel profit din GPL am reusit sa maresc 2-3 salarii.
                                Probleme? La cazanul de logan ce ruleaza aproximativ 10.000 km lunar, am facut zero interventii! Si a mers ceva...
                                La flocusurile lui peste la fel. Ciu ciu reveniri in service.

                                Eu sunt curios cati km ai facut tu in cei 7 ani. Si apoi iti zic cati km au facut cele 3 masini intr-un an si jumatate. Ca sunt sigur cum ca vor depasi relaxat rulajul tau de 7 ani.

                                La ora actuala, cam 20% este profitul (luam in calcul toate aspectele: pornirea pe benzina, rulatul pe benzina si reviziile).

                                Tot mai rentabil este gpl-ul.
                                Desi, am intermediat achizitia unor logane 1.5 dci 10 ani pt o firma de taxi si au fost cumparate cu 9800 euro (de la 11.800 parca). Toate au navigatie. Mergeti cu Meridian, ca aia le au.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google