Citi Km Aveti Pe Gpl,si Ce Probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Ioan.Porancea:iti recomand sa mergi macar o saptamana numai pe benzina fara nici un pic de gpl si imi spui daca isi revine.La mine a functionat strategia asta.Si pune benzina proaspata in rezervor.

    Comment


    • Cred ca te-au pacalit de te-au rupt Domnule Porancea.
      Din ce ai scris,astea sint simptome de culbutori strinsi.Cred ca se rezolva problema cu un simplu reglaj.Nu prea se pupa ce ti-au spus ei.Daca ai instalatie Landi,intr-adevar injectoarele sint scumpe,insa pot fi schimbate cu o noua rampa de Tomasetto,care te costa citeva sute de lei.La o instalatie Tomasetto,schimbarea doar a injectoarelor,fara rampa e cam 120 de lei.Restul de piese le-ai schimbat degeaba garantat.Sa-mi spui te rog daca ti-au reglat culbutorii cind te-ai dus la ei(daca ti-o fi spus).

      Si inca ceva.Spui ca e prima defectiune la motor datorata gazului.Care e de fapt aceasta defectiune?Ce ti-au schimbat defect la motor?Senzorul de turatie,fisele,motorasul pas cu pas nu sint piese de motor,si nici nu au vreo legatura cu gazul.Din pacate ai dat peste niste excroci de prima clasa.La km multi,injectoarele de benzina se infunda pt ca nu mai sint folosite,si tb curatate la ultrasunete cam la 70000 de km.Iar culbutorii tb reglati cal la 40000 de km pt ca se string daca mergi pe gpl(scaunele de supape se afunda),dar mergi cel putin 300000 de km pina se duce qiulasa,unii au mers si 400000 de km.Cam asta ar fi partea negativa la gpl,insa la citi bani economisim,putem sa luam o qiulasa second,in caz ca tinem masina atitia km,ceea ce e putin probabil.
      Last edited by valdo; 21 January 2012, 17:31. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • am fost si eu de am reglat colbutorii dupa 30.000 km pe gpl +1.500 pe benzina. am fost in servis si baietii au reglat admisia la 0.15 si evacuarea la 0.25 sau invers( nu mai stiu exact cum se regleaza si nici nu stau sa caut valorile normale dar au reglat pe maxim pentru ca cica asa trebuie la gpl pentru ca se stinga in timp) . pret undeva la 80 ron . concluzii masina merge la fel poate spun eu ca a scazut un pic consumu . partea proasta este ca nu am schimbat si garnitura la capac la chiuloasa , in magazin era la 35-40 ron parca nemteasca si aia de origine undeva la 80-90 ron , dar in servis aia de origine era 100 ron .
        dupa montaj baiatu a dat cu spray si a curatat chiuloasa /capacu si era super curat , acum dupa vreo 400 km parca incepe sa asude pe ici pe colea , ce sa fac sa incerc sa string suruburile mai tare sau sa cumpar garnitura si sa o schimb cu una noua chiar cu aia cea mai ieftina /parca nu as da un milion pe o garnitura noua .
        Last edited by tirum76; 21 January 2012, 18:49.

        Comment


        • imi "dadea in nas" si uneori si rateuri doar pe gaz cand acceleram intre 1500 si 2000 de ture. pe benzina mergea perfect. acum 2 zile s inceput sa mearga in 3.
          bobina de inductie dusa. asta provoca si intreruperile. schimbasem injectoarele de gaz , calibrat instalatia de cateva ori , bujii , fise si nu-i dadeam de capat...
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • mergea in 3 si pe benzina?

            ,,DE_TOATE,,

            Comment


            • "acum 2 zile s inceput sa mearga in 3. " si pe benzina si pe gaz . la o fisa nu dadea scanteie deloc. inainte mergea perfect pe benzina, doar pe gpl intrerupea.

              de ce v-am spus aici ? poate patiti ca mine. sa faceti proba cu alta bobina buna de la un pieten.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • am 206.000km dintre care 35.000km pe gpl ... trage muult mai bine fata decand era noua masina ( de la gaz cred )
                Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                Comment


                • Originally posted by valdo View Post
                  Cred ca te-au pacalit de te-au rupt Domnule Porancea.
                  Din ce ai scris,astea sint simptome de culbutori strinsi.Cred ca se rezolva problema cu un simplu reglaj.Nu prea se pupa ce ti-au spus ei.Daca ai instalatie Landi,intr-adevar injectoarele sint scumpe,insa pot fi schimbate cu o noua rampa de Tomasetto,care te costa citeva sute de lei.La o instalatie Tomasetto,schimbarea doar a injectoarelor,fara rampa e cam 120 de lei.Restul de piese le-ai schimbat degeaba garantat.Sa-mi spui te rog daca ti-au reglat culbutorii cind te-ai dus la ei(daca ti-o fi spus).

                  Si inca ceva.Spui ca e prima defectiune la motor datorata gazului.Care e de fapt aceasta defectiune?Ce ti-au schimbat defect la motor?Senzorul de turatie,fisele,motorasul pas cu pas nu sint piese de motor,si nici nu au vreo legatura cu gazul.Din pacate ai dat peste niste excroci de prima clasa.La km multi,injectoarele de benzina se infunda pt ca nu mai sint folosite,si tb curatate la ultrasunete cam la 70000 de km.Iar culbutorii tb reglati cal la 40000 de km pt ca se string daca mergi pe gpl(scaunele de supape se afunda),dar mergi cel putin 300000 de km pina se duce qiulasa,unii au mers si 400000 de km.Cam asta ar fi partea negativa la gpl,insa la citi bani economisim,putem sa luam o qiulasa second,in caz ca tinem masina atitia km,ceea ce e putin probabil.
                  Se poate intradevar sa fi fost cam scump..., dar la mine problemele au inceput la 100K, cand masina nu mai pornea la rece, indiferent de vremea de afara, in perioada aia cred ca fisele si mpp or fi fost ok, pt ca daca mergeam o sapt doar pe benzina masina isi revenea, dar cum dadeam drumul la gpl din nou dupa 2 3 zile iar nu tinea relaniul la rece. Intre rimp la Dacia am schimbat doar un injector gpl care a costat 400 ron, si au reinitializat calculatorul de benzina, imbunatatirile au fost minime si de scurta durata. Asta ma face sa il cred pe mecanicul de acolo care spunea ca atunci cand injectoarele gpl sunt duse sau sunt probleme la gaz parametrii din calc de benzina o iau razna, si masina nu mai merge bine pe benzina, din cauza asta isi revenea dupa resoftare sau daca mergeam doar pe benzina. Apoi am reglat tachetii si au curatat injectoarele de benzina la alt service, baietii de acolo au schimbat si bujiile, dar in final s-au lasat batuti ca masina mergea exact la fel, acolo din nou am dat ceva bani pt manopera mai mult si am plecat tare dezamagit, se parea ca nimeni nu poate sa repare masina cum a fost ea noua. ;) In final am ajuns la solutia asta cu inlocuirea intregii rampe de injectoare cu un model mai nou, cu tot cu calculator la Landi Renzo, Plus ca ei, mi-au dat si o garantie de un an. Cel putin acuma masina porneste si merge ceas de doau saptamani(sper sa tina cat mai mult), parca ar si consuma ceva mai putin. Eu nu prea ma am cu mecanica, si as prefera sa nu merg la orice Gigi sa imi faca cine stie ce improvizatii pe acolo cu calc Landi si rampa Tomaseto chiar daca o fi mai ieftin. Am auzit si eu ca Tomaseto ar mai bune, dar daca masina asa a fost din fabrica... Doar noul model de injectoare Landi(daca ar fi sa le schimb pe viitor) an inteles ca ar fi pe la 400 RON toate, doar ca la mine a fost si rampa si calculatorul + manopera 1200. Daca de banii astia tine inca 130k sunt multumit cu gpl.

                  Comment


                  • eu am o problema cu loganul meu,si anume ca atunci cand ma supar pe el prinde aproape 170km/h pe gpl,desi are aproape 124000 km si 6 ani vechime si risc sa ma prinda vreun radar.in rest nici o problema.

                    Comment



                    • a naibi bomba n-a vrut sa explodeze, poate-i mai sperie pe cei care vor sa puna gaz

                      Comment


                      • Daca era montata de un vecin in fata blocului fara multivalva avea oarecare sanse, altfel pauza...
                        Am vazut filmuletul la TV si se vedea clar ca valva de presiune isi facea datoria
                        Avea flacara sub masina in dreapta spate ...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • si deci care e concluzia, GPL nu bubuie masina doar o arde .

                          Sa inteleg ca mai poti folosi o masina arsa, dar una bubuita din cauza GPL nu...

                          Deci tot raul spre bine instalatia nu a bubuit.

                          Comment


                          • Judecati mai intii...
                            In caz de rasturnare/spargere rezervor benzina, benzina se intinde pe asfalt si arde pe toata zona...
                            In cazul GPL arde local...
                            Asta iti asigura citeva minute bune in plus pt a iesi din masina...cu sau fara ajutor...
                            Ca sa "bubuie" trebuie mai mult decit un foc...valva de suprapresiune isi face datoria...
                            Ca sa se "sparga" butelia, impactul e asa mare ca asta ramine ultima ta grija...organele interne deja sint varza ...
                            Apropo de pompieri/politie...multi nu sint instruiti pt a interveni la asa ceva...
                            Caz in Iasi cind fostul prop. al unui taxi a fost sunat ca i-a luat foc masina...fosta...
                            Era prin zona si s-a dus sa vada care e treaba...
                            Toti stateau la jde metri distanta ca e bomba in portbagaj si fisie...inclusiv pompierii si politia...
                            S-a dus omul linistit a inchis robinetul si gata...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • ati citit careva sub filmulet comentariile sa vedeti din ce cauza a luat foc masina?un bou beat a ramas cu piciorul intepenit pa acceleratie 15-20 min.

                              Comment


                              • pai si chiar crezi ca ia foc masina daca ramai blocat cu acceleratia la blana....? eu zic ca mai de graba se alege praful de motor si cam atat !!!

                                Probleme mele cu instalatia de gpl .....sunt cam de genul asta .....NU EXISTA !

                                Nu am probleme de nici un fel ...pentru ca nu imi mai functioneaza instalatia de gpl .... pe un dintre masini de peste 45000 km....

                                Masina de acum tot DACIA LOGAN MCV 1,6+GPL nu a avut tip sa faca figuri avand doar ....850 km...deci....functionare impecabila
                                Last edited by adonis33; 5 March 2012, 23:32. Reason: Automerged Doublepost
                                "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google