Citi Km Aveti Pe Gpl,si Ce Probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    probleme gpl

    multumesc celor care mi-au raspuns. Chestia e ca prima alimentare cu gpl am facut-o cand am pus inslatatia de la o statie singuratica din vecinatatea atelierului pe care scria Rompetrol ( probabil partener) . Am pus de 50 lei. Cand s-a terminat gpl din butelie m-am dus cu ea goala pana la prima statie gpl marca Bulrom ( cica are gaz de la Petrom) . Am pus de 30 lei . Am facut 150 km am avut ocazia sa trec si pe la atelierul unde am pus instalatia ( eu tot speram cand eram in oras sa faca din nou figuri sa le pot arata mecanicilor) a mers OK am revenit la statia de unde am alimentat am mai pus de 50 lei si pana acasa (inca 25 km) nu au fost probleme. Dar a doua zi ce credeti, aceasi problema, trece dupa cateva minute de functionare de pe gpl din nou pe benzina. M-am bucurat cand am alimentat a doua oara de la Bulrom si am zis taci ca e de la gaz, dar acum nu stiu ce sa mai cred. Am o cursa de Bucuresti si am sa alimentez de acolo cel mai probabil de la Lukoil pentru ca intru de pe autostrada soarelui pana in Berceni si in drum vad pe harta numai statii Gpl Lukoil. Daca ati alimentat de la Lukoil si sunt probleme spuneti mi si mie.

    Comment


    • #77
      de Luk oil si "no name" sa te feresti. niciodata nu mi-a mers bine de la ei. eu cu gazul de bulrom (unde gasesc ca-n Bacau nu-i) si rompetrol ma inteleg bine. si petrom...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #78
        de la lukoil toata lumea spune ca nu are demaraj si consuma mult, am potit-o si eu. asa ca fereste-te. tu sigur ai probleme din cauza gazului. baga de la rompetrol sau omv. baga de 30 sau 40 ron si vezi cum merge. si schimba vitezele la 2500, ar trebui sa mearga brici.
        Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

        Comment


        • #79
          probleme gpl

          multumesc pentru sfaturi. O treaba cred ca n-ati inteles. Masina merge OK pe gaz indiferent de unde am bagat gpl ( bine ca pana acum am facut-o de abia de 2 ori , prima de la un partener Rompetrol si a doua de la Bulrom). Si chiar nu e nevoie sa schimbi vitezele la o anumita turatie, merge aproape la fel ca si pe benzina. V-am zis ca sunt chiar incantat cum merge pe gaz. Problema mea e alta. Nu vrea intotdeauna vrea sa treaca pe gaz sau daca trece in cateva minute sare din nou pe benzina. Si nici la testul de calculator nu apare nici o eroare. Mai am inca trei variante una sa nimeresc la testul de calculator cand masina nu vrea sa functioneze pe gaz si sa-i conving pe mecanici ca instalatia are o problema ( poate vreun senzor de temperatura sau alt tip de senzor care nu permite intotdeauna alimentarea cu gaz) a doua varianta sa mai alimentez si de la alte statii( Petrom de exemplu, poate o fi de vina totusi gazul, mai stii) si a treia sa-mi pun intrebarea daca meseriasii de la atelier sunt intradevar meseriasi si mi-au facut bine reglajele? Mai stii? In orice caz daca rezolv situatia va tin la curent ca poate o mai patesc si altii .
          In ceea ce priveste consumul sunt surprins placut ca la a doua alimentare de la Bulrom am bagat 11,30 litri si am parcurs pana sa revin la statie 150 km deci un consum de 7,5 la suta. Dar atentie gazul nu se terminase din butelie si am prins si vreo 5 km de oras cu vreo patru semafoare. Deci zic eu ca se duce spre 7 la suta consum in afara si asta in conditiile in care instalatia e noua, nu e rodata, se zice ca la inceput consuma mai mult. O sa mai fac si alte teste de consum si o sa va tin la curent.

          Comment


          • #80
            salutare, am instalatie tomasetto - stag 200, de 10 luni, am 13000 kmsi pana acum sunt ff multumit, o singura problema am avut acum 2 luni imi mirosea ceva mai puternic a gaz in masina, dar si afara si am gasit o garnitura la reductor, am schimbat-o si nu mai miroase a gaz.
            o alta constatare este atunci cand mai am gaz putin 3-4 litri incepe sa mai miroase putin a gaz, probabil ce este pe fundul buteliei este mai concentrat, nu stiu ce sa zic.
            in rest super multumit, si sper sa nu am alte neplaceri de acum innainte.
            va urez o seara placuta si cat mai multe plinuri de gpl

            Comment


            • #81
              cei ce ti-au montat instalatia ti-o verifica sa nu aiba scapari de gaz.de obicei cu spuma. tot ei is datori sa ti-o repare daca ai pierderi. gratis. nu are voie sa miroase a gaz deloc.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #82
                probleme gpl

                am alimentat si de la Butangas in Bucuresti. M-am convins . Nu este din gaz, aceeasi problema. Adica am plecat de acasa, am mers 40 km pe benzina pana la slobozia, am oprit undeva in oras timp de 15 minute iar cand am pornit a trecut pe gaz si trecuta a fost pana la Bucuresti ( unde am si alimentat) si inapoi pana acasa, adica vreo 250 km. A doua zi ce credeti, iar n-a mai mers pe gaz. Mai e o chestie, cica daca e o problema la functionarea pe benzina, nu trece pe gaz. Dar ce problema sa aiba, ca masina merge bine. Probabil ca o s-o pun pe calculator si pe benzina cand ajung la oras, cine stie ce-o mai fi si pe acolo.

                Comment


                • #83
                  ecu gpl se poate verifica daca merge bine , si senzorii aia care fac trecerea de pe benzina pe gpl sunt toti ok , ai garantie pune-i sa schimbe ecu gpl si toti senzorii chiar si injectoarele de proba sa vezi daca merge bine

                  Comment


                  • #84
                    tre sa te duci neaparat sa faci o verificare la cei care au instalat gpl-ul.
                    Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                    Comment


                    • #85
                      probleme gpl

                      s-a rezolvat problema pe care v-am expus-o mai sus. Am revenit la atelierul gpl, a pus-o pe calculator si intr-adevar nu putea s-o treaca pe gaz. Dar dupa mai multe butonari mecanicul mi-a spus ca colegul (care acum nu era la atelier) care mi-a setat-o prima data si-a bagat nasul unde nu trebuie si a dat o setare la temperatura( alta, nu cea de 30 de grade cand trece pe gpl) si m-a asigurat ca n-o sa mai faca figuri. Am lasat-o sa se raceasca vreo 2 ore am pornit-o si, bingo, a trecut pe gaz si nici nu a mai sarit pe benzina. Cat priveste consumul inca mai studiez. Am bagat de la lukoil ca e mai ieftin, are demaraj nici o problema, ceva dubii cu consumul, adica 8 la suta ( in afara). Acum am in rezervor de la petrom si la terminare ii fac consumul. O sa mai bag si de la altii, la urma trag concluzia si va tin la curent.

                      Comment


                      • #86
                        sal baieti am 160.000 km pe gaz si nici nik problema pina acu,am reg tacheti de 2 ori ca se duc undeva la 80000 km si tr sai reglezi.`consum maxim 9 in regim de taxi ca fac taxi sin rest tot inainte

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by bita View Post
                          sal baieti am 160.000 km pe gaz si nici nik problema pina acu,am reg tacheti de 2 ori ca se duc undeva la 80000 km si tr sai reglezi.`consum maxim 9 in regim de taxi ca fac taxi sin rest tot inainte
                          Salut,

                          Cred ca multa lume e curioasa cum s-a manifestat masina cand avea tachetii dereglati. Daca ai putea da niste detalii ar fi foarte utila informatia.
                          Logan GPL 1.4

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by bita View Post
                            sal baieti am 160.000 km pe gaz si nici nik problema pina acu,am reg tacheti de 2 ori ca se duc undeva la 80000 km si tr sai reglezi.`consum maxim 9 in regim de taxi ca fac taxi sin rest tot inainte
                            salut, ne spui si ce tip de instalatie ai ? si daca e din fabrica sau after-market

                            Numai bine,
                            Razvan

                            Comment


                            • #89
                              la mine tremura la relanti pe gaz. reglat tacheti si resoftat pe benzina si apoi pe gaz . acum am 105k - 110k pe gaz aproximativ. am schimbat injectoarele de gaz pe la 100k totusi (200ron)

                              @bita - filtrele de gaz la ce interval le schimbi ?
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • #90
                                salut!am instalatie ladi renzo de fabrica,am schimbat filtrele(2) si sa vezi in ala care e langa plaman am gasit numai pilitura!va recomand sa vi le schimbati din 30 000 in 30 000km!am 68000km!bafat si sa se iefteneasca gazu!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google