Citi Km Aveti Pe Gpl,si Ce Probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dupa 2000 km pe gpl, mai aveam putin gaz in butelie si imi palpaia martorul antipoluare...
    Mi se mai intamplase inainte sa merg pe rosu, insa nu imi semnala nimic in bord...
    Se pare ca de vina a fost gazul alimentat de la Petrom Pitesti (Podul Viilor).
    De evitat de acum...

    Comment


    • #32
      Am un Laureat 1.4 mpi din 2004 , are 167.000 km, instalatie de la 25.000 km, extrem de multumit.Am reglat doar culbutorii , ulei , bujii cand nu mai tragea , in rest ok. Am fost neglijent cu instalatia ( fiindca nu cerea ) , si in 135.000 km am schimbat filtrul de gaz doar 1 data.Consecinta a fost ca masina tremura groaznic la relanti, pornea greu la prima cheie , indiferent de anotimp. Aveam un mistral autronic, la care se gaseau greu piesele si erau cam scumpe, drept urmare am o noua instalatie , Tomasetto Achile, care a rezolvat toate problemele. Sper la instalatia aceasta sa ma tin macar de schimbatul filtrelor !

      Comment


      • #33
        Daca poate cineva sa ma ajute cu o problema.am probleme cu pornire dimineata ,porneste greu dimineata la 4 sau 5 cheie ,si pana isi revine la turatia normala se balbaie adica merge intrerupt.Daca o las nepornita circa 4,5 ore face aceleasi simtome.am 35000km revizia facuta la 20000,filtre la gaz schimbate .

        Comment


        • #34
          imi spune si mie cineva care se pricepe cum e cu uzura la supapele de evacuare ? am auzit tot felul de vesti, povesti si mituri !!! cum sta treaba defapt ?

          Comment


          • #35
            am inteles de la unii taximetristi , ca daca pun gpl pe 1.6 MPI ar incepe sa consume 16-17 L / 100km ceea ce mi se pare enorm de mult ...si ce-i drept am vazut si consumul la mai multi pe CB si asa este !
            Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

            Comment


            • #36
              sa si mai reseteze si ei CB ul din cand in cand:P la mine consumul e pe la 12% mers numai in oras dar merita pentru ca litrul de gpl e 2,05 RON.

              Comment


              • #37
                40 000 de km cu Landi Renzo

                Am 40 000 de km cu Logan 1.4 GPL cu instalatie Landi Renzo din fabrica.

                Singura problema au fost scurgerile de antigel pe care le-am rezolvat cu un praf Gatex Stop Leak pe care l-am turnat in antigel.

                Deocamdata sunt foarte multumit de masina si de instalatie.

                Nu sunt prea multumit de GPL ul de la Lukoil si alte benzinarii fantoma

                Pentru GPL ul de la Rompetrol(fost Crimbogaz) am numai cuvinte bune, deocamdata.
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • #38
                  80000 km, gaz de la 17000 km, doar revizii si un reglaj la culbutori. Instalatie Tomassetto aftermarket.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by proactiv View Post
                    Daca poate cineva sa ma ajute cu o problema.am probleme cu pornire dimineata ,porneste greu dimineata la 4 sau 5 cheie ,si pana isi revine la turatia normala se balbaie adica merge intrerupt.Daca o las nepornita circa 4,5 ore face aceleasi simtome.am 35000km revizia facuta la 20000,filtre la gaz schimbate .
                    Daca nu ai reglat culbutori la revizie regleazai acum si nu o sa mai ai probleme o perioada sau in cel mai rau caz poate fi motorasul pas cu pas bolnav mergi si pune laptopul pe masina si vezi ce zice. Din proprie experienta eu zic ca sunt culbutori de vina. Sa auzim de bine.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by proactiv View Post
                      Daca poate cineva sa ma ajute cu o problema.am probleme cu pornire dimineata ,porneste greu dimineata la 4 sau 5 cheie ,si pana isi revine la turatia normala se balbaie adica merge intrerupt.Daca o las nepornita circa 4,5 ore face aceleasi simtome.am 35000km revizia facuta la 20000,filtre la gaz schimbate .
                      Am avut aceeasi problema si era de la benzina. Masina mea e pe gpl si daca benzina sta prea mult in rezervor, adica nu o consumi, isi pierde din proprietati si da problemele astea la pornire. Am consumat-o pe toata, am bagat alta si apoi pornea perfect de la prima cheie. Sper sa fie si la tine aceasi cauza. Bafta!

                      Sa va spun necazul meu la instalatia gpl. Este un Landi Renzo original din fabrica. de vreo luna, deschid foarte greu busonul de alimentare, cu patentul ca nu reusesc cu mana, iar cind il deschid are loc o eliberare de gaze ca si cand ar fi o acumulare intre buson si bila. Am controlat etanseitatea la bila si nu scapa nimic, filetele sunt bune, dar totusi face minunea asta de presiune sau vacuum care imi da batai de cap.Daca cineva stie ceva, ce-ar putea avea, astept un raspuns. Ca masina si ca instalatie sunt multumit, am 56k, reviziile facute la timp,la 15mii, si probleme f. putine. Am resetat o data calculatorul de gpl in garantie, ca iesise din parametrii si strans colierele ca pierdea antigel, asta de vreo 3 ori ca nu reuseau de loc sa elimine pierderea. Mai imi da cateodata cate un rateu in toba cand merg pe gpl, dar asta o pun pe seama calitatii gazului. Salutari la toti loganisti!
                      Last edited by McKlaud; 8 June 2010, 12:04. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #41
                        alut la toata lumea ... am rezolvat cu pornirea dimineata .caci pornea greu ,combustibilu prost

                        Comment


                        • #42
                          pornire pe benzina, nu ?

                          Comment


                          • #43
                            azi cand am fost sa-mi montez instalatia de gaz a venit un traximetrist care avea 370000 km pe gaz cu instalatie din fabrica, cica nu umblase la motor,nici cultutorii nu i-a reglat, folosea numai ulei de origine de 15w49 pe care-l schimba la 25000

                            Comment


                            • #44
                              si avea nasul mai lung ca pinochio ???? poate nici distributia n-a schimbat-o ... dar placutele pe spate le-a schimbat ?
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • #45
                                in bord kilometrii astia erau...acum ce interes avea sa-si dea kilometrajul inante....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google