Vreau Sa-mi Montez Gpl Si Nu Stiu Ce Instalatie Sa Aleg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    lovato j sunt niste injectoare lente din categoria valtek; degeaba compari mere cu pere; aeb-urile inca nu si-au confirmat rezistenta in timp;

    brc este mai scump, ok; dar daca facem un calcul per ansamblu s-ar putea sa iasa mai ieftin, ca nu schimbi injectoare, nu calibrezi rampe, nu trebuie sa reprogramezi masina odata la 6 luni ca se aprinde check-ul, etc.

    ii trebuie doar filtre ca la oricare instalatie si membrane la reductor odata la nu stiu cat timp

    Comment


    • #92
      eu unul nu am auzit pe nimeni pe aici care sa fi avut landi renzo cu injectoare paraca "lovato j" sa trebuiasca sa calibreze rampa!?
      eu stiu de la baieti de la vernesti care mi-au montat instalatia ca aceasa rampa nu se calibreaza pur si simplu se schimba cu totul iar daca imi cade rampa aceasta ma costa maxim 450 lei cu tot cu manopera
      deci eu zic ca este acceptabil daca la 300 000 km trebuie sa dau 450 lei perntru un set de injectoare

      Comment


      • #93
        Tomaseto are valtek care rezista la gazul nostru.

        Comment


        • #94
          Stati linistiti baieti cu injectoarele brc. Pot sa va confirm ca acum la brc exista posibilitatea montarii unei rampe Rail sau Valtek pentru fanii instalatiei tomassetto si totodata au aparut noile rampe fabricate de brc la care nu mai puteti sa le reprosati nimic. Pot face fata la putere ca si ino3, sunt destul de bine dimensionate fata de rail, valtek, lovato, aeb, etc, au cel mai bun timp de raspuns fata de acestea, se pot curata/repara/regla si sunt ieftine. Deci nu are rost sa mai carcotim pe tema asta. Sunt deja in probe cu ele si cred ca le voi folosi si ca ultima solutie pe alte marci de instalatii ale caror injectoare nu corespund ca putere sau timp de raspuns.
          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

          Comment


          • #95
            de unde sti ca au cel mai bun raspuns?

            Comment


            • #96
              Am pe logan 2006 1.4 mpi montata instalatia Tomasetto Stag 200 2014 de Andrei GPL si sunt foarte multumit . Am facut de 2 ori drumu Bucuresti - Mamaia cu 110lei ( dus-intors ) adica 220ron ambele drumuri si fara nicio problema tehnica. Din punctul meu de vedere masina trage la fel ca inainte , tatal meu are Ford Focus 1 pe care si-a pus tot asa Tomasetto si nu se simt diferente , trage ca si pe benzina ( 1.6 16V 101CP ) . Se merita cu varf si indesat sa iti pui gaz pe masina . Am inteles ca si BRC-urile sunt bune

              Comment


              • #97
                Originally posted by cosmin1978 View Post
                de unde sti ca au cel mai bun raspuns?
                Sperai sa raspund ca din datele trimise de ei.
                in primul rand sa-ti povestesc despre AEB, pe acelasi motor la mers in gol, timpul de injectie necesar (la aceiasi presiune in rampa, duze de aceleasi dimensiuni), este exagerat de mare fata de lovato j.
                Si ca sa nu spui:Si ce daca...?, pot spune ca asta conteaza destul de mult cand vrei sa mergi pe gpl la orice sarcina, fara sa risti sa iti arzi supapele sau catalizatorul si fara sa ai mers neregulat in gol si consum fiindca ai marit duzele.
                La o gluma de motor o fi suficient, sa ai timp de injectie im idle 6ms si in sarcina maxima 24ms. Dar nu toata lumea are pana in 100cp/4cil. Dar stiu sigur ca la un motor destul de primitiv de 1600cc 125cp nu toate injectoarele se tin dupa el in 7000rpm fara sa il inece la mers in gol. La ino3, keihin, hana, imi permit sa nu pun vacuum pe reductor ca sa le ajute. Daca pun demo, o sa iti scada vanzarile asa ca nu ma provoca...
                L.E.: De ce nu s-o fi pus a.e.b. pe mercedes-ul ala de peste 500cp la vernesti? Dar pe bentley-ul montat de mine, de ce l-au refuzat toti la montaj, omul nu s-a tocmit la bani a zis doar ca vrea sa-i mearga ca pe benzina.
                Last edited by alexys; 22 September 2014, 22:29.
                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                Comment


                • #98
                  Ai dreptate Alex, dar uzual se discuta de motoare mai pt Romania...un om normal nu isi ia masina de dus la servici/concediu/piata etc de peste 200CP...chiar si atat e mult...uzual sant pina in ~100CP...in zona asta fac fata binisor si Valtek, Rail, Tomasetto...
                  Cazurile mai speciale nu intra in discutie...Hana de ex s-a descurcat cu brio in ture inalte pe un Boxer de 170CP...posesorul a rupt-o in concediu prin Europa si nu s-a plans ca nu a putut sa atinga potentialul maxim atat in acceleratie cat si viteza maxima...la "ragalia" aia chiar aveam ceva indoieli, dar a mers super ok...
                  Pana la urma nu puterea mare poate sa-ti dea de furca ci o gestiune tampita a ECU, timpi foarte mici de injectie...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #99
                    moog
                    cu alte cuvinte landi renzo este ok atat ca si injectoare cat ca si ecu, nu?

                    Comment


                    • vreau sa pun si eu la un peugeot 107 instalatie de gaz. Stiti ce ar fi recomandat sau nu conteaza foarte mult?

                      Comment


                      • Eu pot sa iti spun ce am pus pe logan 1.6. 8 v tomaseto nu fac reclama ..nu stiu care este mai buna instalatie dar a fost cea mai fiabila pentru logan ca pret si calitate .

                        Comment


                        • wolfyman
                          din cate stiu eu pe peugeot se monteaza landi renzo direct din fabrica asa ca eu zic ca asat ar fi ce mai buna alegere ...

                          Comment


                          • Si pe Logan s-a montat Landi din fabrica, si nu a fost cea mai buna alegere
                            Ca cele aftermarket e alta poveste e altceva...
                            Cea mai buna instalatie e cea pe care o stie bine montatorul din orasul tau...asta daca stie vreuna bine
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • deci nu-mi ramane decat sa am noroc cu montatorul am trimis mail-uri la vrea 5-6 montatori din bucuresti si astept raspunsuri. saptamana viitoare sper sa am si gpl. Stiti daca o pot monta pana sa trec masina pe numele meu? ma gandesc ca atunci cand ma duc la rar pt inscriere sa trec si instalatia pe talon. scutesc un drum la rar

                              Comment


                              • decat in bucuresti mai bine te duci la Vernesti ca nu ai decat 200 km

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google