Bujii Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Nu fi rau
    Eu am plecat de la premisa ca are dreptate ...presupunind prin absurd...incercam sa vad rezultatul final si foloasele...
    Daca nu a remapat ECU , poza de mai sus e rezultatul abaterilor de masurare etc...
    Asta cu cresterea puterii e ca si aia cu scazutul consumului daca ii "mai iei din gaz"...
    Parca ECU si sonda lambda sant degeaba pe acolo...
    Poate punctual in anumite regimuri, pt citeva fractiuni de secunda poti pacali "sistemul" dar atat...
    Tu ai facut un reglaj la regim/motor cald...ce te faci cand motorul e ~rece, adica mai tot timpul prin oras? Si ma gandesc acum si la vaporizator/GPL... la dinamica injectoarelor GPL, si multe alte tampenii particulare fiecarui montaj...
    ECU GPL tine cont mai bine sau mai rau (sau nu) de multe din astea dar compozitia GPL difera fata de teoretic la fel si densitatea etc...

    Apropo de sonda AFR... adicatelea mai pe romaneste sonda lambda...da' de ce sa folosesc o sonda profi, si sa nu ma iau dupa sonda de pe masina ? Aia ce are?
    Daca ar fi sa fabulez, proiectantii de motoare banui ca au luat in consideratie inclusiv pozitia sondei pe evacuare, parametrii de lucru etc...nu prea cred ca o sonda profi bagata pe evacuarea face treaba mai buna...
    Last edited by moog; 4 October 2013, 00:23. Reason: Automerged Doublepost
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • #92
      Invatati sa folositi scule profesionale. Fara asta nu exista progres doar bajbaiala, iar a compara o sonda lambda cu un aparat de citire profesional pentru AFR... scuze dar discutia risca sa fie dusa in derizoriu .
      Dyno masoara perfect de fiecare data, aici vorbim de scule profesionale dyno Mustang.
      ...wideband, narrow band spun ceva...?
      Daca imi pui astfel de intrebari te rog sa nu te superi dar duci discutia la un nivel care credeam ca e deja depasit.
      Este normal si corect sa urmaresti corectiile de lambda ale masinii insa amestecul trebuie verificat cu sonda AFR si aparat specializat.
      Recomand Innovate Motorsports Wideband Air/Fuel Ratio.
      Drept dovada pana acum nici o masina cu instalatie GPL nu a venit la noi setata corespunzator judecand asta prin prisma amestecului de caburant, setari eronate in general amestec sarac si inconstant.
      Nici nu cred ca o sa se reuseasca cu astfel de abordari ...
      Chiar daca e GPL merita atentia cuvenita si respectul pentru client care da banii pe instalatii serioase facute de oameni destepti cu posibilitati de setare corecta.
      Noi credem ca GPL nu insemna doar economie de bani ci si buna functionare, iar daca cineva a dat banii pe o instalatie buna cu posibilitati de reglaj corecte, trebuie sa beneficieze de ea ca atare. Trebuie sa aibe o masina care sa functioneze corect fara sincope, sa consume decent si sa nu piarda putere sau sa fie macar lafel insa noi am demonstrat cu o setare NORMALA, CORECTA si nu una minune pentru ca nu detinem o bagheta magica, dar se poate obtine un castig de cca. 5-7% ceea ce nu e de neglijat fiind ca un bonus.
      Va asteptam si pe voi cand doriti sa veniti sa inchiriati dyno sa faceti setari corecte sa intelegeti despre ce e vorba cu adevarat, chiar va sprijinim si va oferim preturi speciale de inchiriere la dyno. Va asteptam cu masini sa le testam benzina vs gpl sa testati mai multe tipuri de bujii , iar artunci o sa puteti discuta in cunostinta de cauza. Eu nu am nimic cu voi si am spus multumesc celor care pana acum in orice fel au dezvoltat latura GPL si in Romania dar acum este momentul la un nou pas evolutiv, pentru ca nu toti sunt taximetristi sa le fie util sa se care de colo colo si atat unii vor si performanta, iar asta nu e un mit este posibil.
      Ridicam stacheta sau dam cu bata-n balta?
      Last edited by RACINGCODE; 4 October 2013, 08:26.

      Comment


      • #93
        Domnul meu stiu ce e aia UEGO sau wideband de care zici tu ...la gama VAG cel putin s-a inventat de mult, de cel putin 13ani...asta in echiparea masinii...
        Iar diferenta intre cele standard si wide e putina precizie in plus si latenta mica...
        Rezultatul final e ~ la fel, daca vrei sa masori intr-o anumita zona de incarcare...
        Ce spui tu e valabil la masini de liniute/curse unde o mica diferenta de putere/cuplu conteaza...

        Ai atelier mobil? Tu ce sugerezi? Sa vina lumea (montatorii cu masinile clientilor) din tot Bucurestiul(presupun ca esti din Bucuresti) sa-si regleze masinile ?
        Sau sa-si doteze atelierele cu Dyno? Investitia initiala, chirie spatiu, timp pierdut, costuri...
        Revin cu intrebarea pusa de mine si de altii cat dureaza si cat (ar) costa un reglaj din asta?
        Chiar e interesanta treaba...spune un pret sa vedem ce spun utilizatorii de GPL...adicatelea si eu...
        Cat e un test dyno, si un reglaj GPL la tine ? Intervii numai la reglajul GPL sau remapezi si ECU benzina ?
        Ce instalatii ai avut pina acum ? Sau ce instalatii poti regla ?
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • #94
          Hai sa nu mai ducem discutia in domeniul sf! Da-o in ma-sa de sonda ca nu e mai precisa decat un analizor. Si si daca ar fi, atata timp cat pot inscrie lambda in limitele legale adica 0,97 .... 1,03 sau in limitele impuse de Ford pe ale lor adica 0,98...1,02 si mai am un rand de zecimale, eu zic ca am cu ce. Si nu o mai lauda daca nu costa cel putin 10000 euro ca sa depaseasca un analizor mai de marca.
          In plus, reglajul nu se face pe lambda, se face pastrand corectiile la benzina, apoi daca constati ca ai probleme in regimuri tranzitorii si si instalatia poate, corectezi amestecul in accelerare/deccelerare et c. cu diverse strategii. Dar cum am mai spus, hai mai intai sa stim adunarea inainte de a trece la integrale. Am deja un atelier care bifeaza toate strategiile posibile, dar nu e capabil de un reglaj corect nici macar la mers in gol.
          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

          Comment


          • #95
            Foarte frumos, dar sa nu lasam lucrurile la voia intamplarii.
            Ai idee ce reprezinta lambda? La care lambda te referi la cea de benzina sau la cea de LPG?
            Analizorul il iei in masina si faci teste in toate regimurile de functionare? Faci analize comparative intre lamda de benzina si lambda de LPG?

            Comment


            • #96
              Sunt nevoit s-o spun, poate te trezesti! Fiindca pierd timpul cu tine si oricum sunt convins ca toti profesorii din lume n-ar putea scoate ceva din tine. Cand faci confuzie intre lambda si AIR FUEL RATIO, clar ca n-ai nici o treaba cu motoarele. Dar pentru cultura altora, ca tu esti in pom, lambda ideal este 1, indiferent ce combustibil se foloseste. Si este 1 atunci cand amestecul este stoichiometric, adica nu ramane nici o molecula de oxigen nefolosit si deasemeni nici de combustibil. Ma asteptam ca macar de pe google sa vorbesti. Dar faci parte din categoria alora nascuti invatati, nu se obosesc nici macar sa porneasca un google (asta e a doua categorie de destepti). Sper ca te ocupi doar cu spalatul masinilor inainte de a incepe altii "tiuniiiingulllll".
              P.S.: Oricat te-ai stradui, nu poti invata despre/proiecta motoare pe internet. Si nici sa devii mai cunoscator in asta decat unul care a terminat A.R.
              Last edited by Cezar; 6 October 2013, 20:59.
              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

              Comment


              • #97
                Alexys pastreaza-ti calmul...nu merita...

                Racincode: bag sama ca esti depasit de situatie...
                Ce modele de instalatie GPL ai intalnit si au in componenta sonda lambda ?
                Vorba lui Alexys, macar daca te documentai pe Goagal, ce este, din ce este compusa, si ce face o instalatie GPL, principiul de functionare, factori procesati de ECU GPL etc...
                Singurele instalatii cu sonda lambda sant cele destinate masinilor non euro pt un reglaj amestec optim...dar astea sant f rare si deja la muzeu...
                Inainte de a continua polemica, macar documenteaza-te...pana una alta dai impresia ca esti paralel cu ceea ce reprezinta instalatiile GPL, si problemele ce trebuie rezolvate pt ca o conversie sa functioneaze optim...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • #98
                  Pai ma calmez, oricum astazi am mai inteles inca odata de ce neamtu-i neamt si de ce romanii nu-s buni nici de cultivat porumbul. Pai toti ne credem asi in motoare dar mai avem putin si scriem lambada in loc de lambda, auzi la el "lamda", pur si simplu mie mi-e greu sa scriu asta fiindca degetele imi zboara automat sa introduca si b. Toata stima pentru eastcowboy, nu stiu cu ce se ocupa de fel, dar cand isi propune ceva se documenteaza cat de mult poate si nu ma refer numai la ce a scris pe forum ci si in discutiile private. Si uite ca nu vrea sa se dea destept ca altii, desi stie mai multe decat orice mare dacotec din Romania. De remarcat ar fi ca nemtii fac unele teste foarte frumos documentat, pe cand la marile noastre universitati, se trag cateva rezultate de par pe hartie, poate mai arunca Renault cu 2 lei ca ai demonstrat cum Loganul poate deveni mai eco decat Prius.
                  @moog, nu cred ca sa referit la sonda, cred ca a conchis ca factorul lambda este diferit la benzina si la GPL, atata timp cat AFR este diferit. Daca sapa putin dupa ele, va intelege de ce totusi nu poate introduce GPL in acelasi ritm in motor ca si cum ar introduce benzina.
                  Eu unul mi-am incheiat discutia despre bujii, astept cu nerabdare sa invat cum sa reglez instalatia GPL sa scoata cai frumosi din palarie, acolo poate inca mai are legatura cu titlul topicului.
                  Last edited by alexys; 6 October 2013, 20:19.
                  Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                  Comment


                  • #99
                    Dragii mei eu nu am intrat pe acest forum sa fac polemica, sa generez flame si altele de genul asta. Totusi este total deplasat sa fiu jignit si sper ca in concordanta cu regulamentul sa se treaca la aplicarea sanctiunilor.
                    In ce priveste nivelul meu de cunostinte este foarte greu domnilor sa-l apreciati si cine poate mai mult cu siguranta poate si mai putin.
                    Aici gasiti cateva imagini la care Racing Code si-a adus aportul:

                    sau cateva filme cu masini la setare pe dyno https://www.facebook.com/media/set/?...2435974&type=2
                    Avem si un modest canal video http://www.youtube.com/user/TheRacingCode.
                    Daca tu sau mai bine spus voi credeti ca masini de 800, 1000de cai se fac cu cunostintele voastre e grav, putina perspectiva un orizont mai deschis nu strica nimanui.
                    Daca tu crezi ca o masina de peste 1000BHP la roata se seteaza jignind pe forum, te inseli amarnic ... Nesimţirea este o trăsătura a boului, care rage ca măgarul, dar se crede leu!
                    Ti-am pus cateva intrebari la care nu ai binevoit, stiut sa raspunzi, ba chiar faci afirmatii eronate cu privire la lambda si AFR. Pana la urma valorile date de lambda sau AFR evoca acelasi lucru fiind chiar o formula simpla de conversie. E atasata.
                    Eu nu vreau sa va ridic voua nivelul de discutie cu taximetristii, dar pe forumurile astea mai sunt si oameni care vor sa faca mai mult, vor masini care sa functioneze corect si bine.
                    Cred ca e momentul sa pun punct dialogului cu voi.
                    Precizez ca nu am nimic cu taximetristii insa ca linie generala acestia sunt interesati sa eploateze modest masina, doar sa consume ieftin.
                    Attached Files
                    Last edited by RACINGCODE; 6 October 2013, 22:07.

                    Comment


                    • Racingcode departe de mine cel putin, gandul sa afirm ca nu te pricepi la tunning...
                      Poate ai o dotare excelenta si cunostiintele necesare...
                      Dar la zona GPL se pare ca ai lacune...
                      Eu fac asta ca hobby, si crede-ma ca imi place sa ma documentez inainte de a face ceva...
                      Eu nu am poze, facebook etc...doar "clienti" satisfacuti...
                      Eu unul sant deja obisnuit , dar unii ca Alexys care din cate am auzit e super bun, se enerveaza cand se da cu presupusul intr-o zona necunoscuta...
                      Si eu am reglat masini tari, de lux, motoare de 5-6l, dar problemele nu apar neaparat la astea...
                      O semisecventiala din 96 poate sa-ti dea batai de cap mai mari decat un Mertz de 5l din era noastra...

                      Pana una alta gpl ul e mai mult decat un reglaj pe stand in conditii ideale...
                      Sa vezi masina reglata super bine si dupa citeva zile sa porneasca de tot xxx ul...
                      Si eu ma retrag din discutie deoarece vorbim limbi diferite...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Nu cred in mersul dupa ureche.
                        Atat timp cat suntem singurii din Romania care avem produs si vandut ECU standalone facut de noi, proiectat in-housei... un reglaj de LPG este floare la ureche, dar cu toate astea ii dam asa mare importanta. La sta ma refeream ca daca poti mai mult poti si mai putin.
                        Stand alone ECU on Triumph Spitfire MK4 , ECU build by Racing Code, Carburetor to EFI conversion TBI Injection, MAP sensor

                        Atunci cand ai scule profesionale si cunostintele necesare este greu sa-ti dea de cap o instaltie veche de LPG, monitorizeezi totul si vezi foarte repede care e cauza respectiva.
                        Pana la urma instalatile LPG se rezuma la a asigura doar alimentarea cu gaz ...
                        Problema este ca din ce am testat noi pana acum nu am gasit masini setate foarte bine pe LPG, poate ca exista, poate se poate chiar mai bine decat perfect insa nu le-am vazut, chiar daca unele veneau setate din Europa de west. Vazand asta am considerat ca este un loc in care daca vrem sa ne tinem de deviza noastra, Committed to Excellence, trebuie sa intervenim.
                        In mod cert daca se monitorizeaza valoarea lambda sau AFR se observa o ardere mai buna datorata bujiilor specializate LPG si asta arata ca scanteia este mai buna. Arderea este mai buna, mai corecta, iar fara scule nu se simte nimic, unul doi cai putere sunt greu se simtit pe strada.
                        Last edited by RACINGCODE; 6 October 2013, 23:43.

                        Comment


                        • ma simt nevoit sa intervin si eu, RacingCode. Am vorbit si la telefon, stiu ce gandesti, dar "reglajul" instalatiei GPL sta exact in arta de a "pacali" ECU Benzina ca totul este perfect. AFR-ul uneori dereglat poate fi chiar din ECU Benzina.

                          Poate era mai digerabila afirmatia ca vei face un reglaj "multilateral dezvoltat", ECU benzina+ECU gaz.

                          Specialistii in GPL lucreaza (99%) doar cu ECU de gaz, presupunand ca ECU Benzina merge din start perfect. Replica multora este "merge ok pe benzina?" inainte de a deschide capota.

                          Ce cautam eu (dar am renuntat avand in vedere costurile) este un simplu reglaj de avans care sa favorizeze gpl-ul. lucru pe care il face destul de bine un emulator de la stag de "doar" 200 de lei, care imi da in plus 6 grade de avans. Ecu benzina va da oricum inapoi avansul in zonele de harta unde este excesiv, fara sa fie nevoie de tehnologii "extraterestre".

                          O instalatie din-aia reglata de tine "la sange" se va comporta inuman de groaznic dupa ce alimenteaza de la alt producator de gpl.

                          Diferenta de calitate intre 2 producatori poate fi enorma, iar un reglaj la limita poate face ravagii cu un gaz prost. "autocalibrarea" lui stag300 este mai buna decat orice reglaj pe care l-am avut vreodata. pentru ca "simte" gazul, si merge bine indiferent cat de ordinar este combustibilul. Sa-ti mai spun ca atunci cand bag gaz Flaga sau Petrom diferenta fata de benzina se anuleaza?

                          Eu bujii Brisk "de gpl" pentru Logan n-am gasit pe nicaieri. Dar se gasesc la preturi foarte bune bujii bosch fr6dc+ (sau hr6dc+), care merg excelent! Sunt o idee mai reci, si produc o scanteie "o idee" mai puternica. Restul e marketing si can-can.

                          Ai insa dreptate ca bujia stock nu e deloc buna, fiind putin prea calda pentru GPL, si ajutand in timp la arderea scaunului de supapa.
                          Last edited by razvanamza; 7 October 2013, 00:31.

                          Comment


                          • Si eu m-am simtit nevoit sa intervin ori de cate ori cineva debiteaza ceva de genul ca afr depinde de bujii. Din definitia acestuia, fiind un raport de mase, acesta ramane acelasi indiferent de modelul bujiei. Facand putina caterinca, oare cum influenteaza bujiile incandescente air fuel ratio la diesel. Dar la tractoarele care au ramas fara bujii ? Daca tot ce spui demonstreaza ca esti afon din punct de vedere tehnic, consider ca am fost prea bland. Intrebarea de genul de care lambda tin eu cont cand reglez gazul, demonstreaza ca afirmatia ca factorul lambda ideal este apropiat de valoarea 1 iti este total straina, gandindu-te de fapt la afr care variaza in functie de combustibil. Daca nu ai o scoala de specialitate, e recomandat sa vorbesti despre ceea ce stii, eu nu vorbesc despre cum sa iti fixezi tu masinile pe stand.
                            Desi nu ar trebui sa dau astfel de informatii gratuit, pentru cultura generala, in regim de mers constant, la sistemele secventiale, ecu benzina reuseste, sa aduca lambda aproape de 1. Nu este necesar sa iau analizor cu mine, este suficient sa monitorizez semnalul sondei de oxigen. Nu cred ca este nevoie sa demonstrez ca la un motor cu sonda sau sondele de oxigen bune, pe analizor, sonda afr sau orice alta dracie, totul este ok. Singurul lucru pe care il fac eu in plus este sa ma asigur ca ecu face corectii minime pe gpl. Daca instalatia gpl nu permite astfel de calibrare fizic, de genul injectoare gpl prea mari sau prea mici, nici un dispozitiv din lume nu va reusi reglaj corect. Cauta un inginer auto ,e imposibil sa nu aveti unul si arata-i postarile de aici si vei afla ce afirmatii isi au rostul. In rest, succes cu miile de cai, pe gpl eu trebuie sa reglez mai multe motoare ca sa fac mia, dar ca suma tot pe acolo ajung ).
                            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                            Comment


                            • Razvan daca cauti :Brisk DOR15LGS un PM... sa nu fac reclama pe aici...

                              Atata timp cat cu un reglaj bun dar fara standuri/scule profesionale, masinile au trecut de testul de noxe la RAR, consum decent, motoarele nu au sarit in aer dupa mai mult de 400.000km eu zic ca reglajele nu or fi perfecte dar se apropie...si nu ma gandesc numai la masini "civile" ci la flote de distributie, taxi etc...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • Chiar daca vad ca discutia mai deviaza, cred ca mai bine dam referinte despre bujii.
                                Eu unul am avut montate de mecanic niste Bosch cu 4 poli care mi-au ars o bobina de inductie si pe care le-am scos imediat. Am pus Enker SF65CPR cu distanta 0,85mm si nu am avut probleme o perioada, iar la 25 RON/set chiar nu aveam ce sa cer mai mult, masina a mers decent.
                                Alaltaieri am pus Denso K20TT (11 RON / bucata) si masina raspunde mai bine pe gaz, pare sa aiba ardere mai buna cu distanta din fabrica - 0,95 mm. Va confirm dupa ce verific si consumul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google