Schimbare indicator GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mercic amice ! De informatie !
    Intre timp am mai capatat si eu "experienta"... s-ar parea ca intr-adevar cel mai bun gaz pare a fi cel de la Rompetrol, urmat de , culmea, Butan Gaz (firma veche, fosta comunista, mi-amintesc ca pe vremea impuscatului faceam coada la ei in Damaroaia pt butelii) si apoi de-abia Mol, Agip, OMV. De la Petrom nu am bagat inca, pt ca nu stiu pe unde au ei gaz in Buc. prin tara am mai vazut dar aveam deja gaz bagat asa ca mi-am vazut de drum.
    Ma surprinzi cu Lukoil-ul...toti ii desfiinteaza pe aci...iar pe ultimul loc intr-adevar Crimbo Gaz... nu cred ca voi avea incredere vreodata sa bag de la ei
    Sa auzim numai de bine !

    Comment


    • #17
      Am asteptat sa vad daca mai posteaza cineva ceva referitor la ce sa discutat anterior observand ca sa lasat linistea de foarte mult timp incerc sa sparg gheata avand in vedere ca s-au cam sfarsit concediile e cazul sa mai si muncim. De ceva vreme ma framanta aceasta problema referitor la indicarea nivelului de Gpl din rezervor la bord in locul celui de Benzina. Ca sa fiu mai explicit cind masina este pe benzina sa indice cata benzina are cand trece pe Gpl sa indice nivelul de gaz din butelie. La prima vedere pare usor pt cunoscatori avand in vedere ca nivelul de la sonda de benzina vine direct in bord la o prima masurare a rezistentei din interiorul sondei de benzina aparatul de masura mi-a dat o valoare de 90kohm la plin si 360kohm la rezervorul gol. Urmatoare etapa a fost sa scot cupla de la senzorul de nivel carese afla pe butelia de Gpl ca sa observ ce se intampla daca merg cu el debransat si sa vad daca trece pe gaz fara el gandinduma ca s-ar putea sa nu treaca pe gaz lipsind informatia de la senzor dar nu sa intamplat asa masina a trecut pe gaz singura chestie in loc de doua leduri la indicatorul di habitaclu imi indica plinul. Atunci am luat decizia sa masor si rezistenta de la senzorul de nivel din butelie sa vad ce valuare da (fara a demonta senzorul) si mi-a dat o valoare care se incadra in valoarea de la rezistenta de la rezervorul de benzina. Am luat un releu si l-am montat cu alimentarea pe alimentarea de la bobina care cupleaza cand trece pe gaz cea de la bobina pe contactul normal inchis am legat un fir de la nivelul de benzina comunul celalalt fir de la nivelul de benzina pe contactul normal deschis am legat un fir de la senzorul de gaz adica rezultanta(ce iese din senzor). Ma asteptam sa mai trebuieasca parametrat cu niste rezistente ca sa arate exact plinul pe liniutele de la benzina din ce ma documentasem eu la instalatiile STAG-300 senzorul de gaz avea o plaja de la 50kohm si 90kohm(minim-maxim) dar cel de la Landi Renzo foloseste valori cu mult mai mari la senzor. Deci in cazul de fata asi avea nevoie de un pic de ajutor din partea dumneavoastra cred eu ca se poate realiza si ar fi in folosul tuturor. Va multumesc pt. timpul acordat si astept sa colaboram sunt deschis la orice varianta din partea dumneavoastra avind in vedere ca asa s-ar afisa cat decat aproape de realitate comsumul pe CB pt in cazul de fata ce calcule face CB sunt in regim de avarie pt ca el vede ca se fac Km dar nu se consuma Benzina.
      Last edited by LuciBursuc06; 9 September 2008, 00:05.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Interesanta discutie dar din pacate nu prea este realizabila srezistenta la senzorul de benzina este de la 33ohmi npina la 350 ohmi iar la gpl creste la sute de kiloohmi nu pra ai cum sa pacalesti TB

        Comment


        • #19
          Originally posted by iliecocu View Post
          Interesanta discutie dar din pacate nu prea este realizabila srezistenta la senzorul de benzina este de la 33ohmi npina la 350 ohmi iar la gpl creste la sute de kiloohmi nu pra ai cum sa pacalesti TB
          ceea ce ai masurat la benzina nu are cum sa fie de sute de kohmi

          Comment


          • #20
            Da ai dreptate am gresit este in Ohm am masurat din nou unul azi la munca si ai dreptate era tarziu si cred ca de aia am gresit. Am discutat cu un coleg automatist care a zis ca s-ar putea realiza folosind un traductor sau cam asa ceva. Saptamana viitoare sunt schimbul 2 si o sa iau material didactic sa ma apuc serios de treaba aceasta chiar o sa vorbesc cu cei de la RoGroup sa ma ajute cu un senzor ca daca intru cu al meu in uzina nu mai ies cu el afara. Mai astept si alte sfaturii.

            Va Multumesc.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Daca nu ai rez minima 33 ohmi iar cea max 330 ohmi TB intra in regim de avarie si tine alerta de benzina minima aprins trebuie incercat cu un traductor care sa modifice din sute de kilo in zeci de ohmi

              Comment


              • #22
                Exact asta am spus si eu sau cred ca ar mai merge cu rezistente puse in paralel dar e foarte mult de munca
                sigpic

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google