Pornire Grea Gpl (dimineata Vara/iarna)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Colegu' daca nu doreai polemica, nu mă citai de atâtea ori! Pentru informația respectivă, am platit la service. Moog spunea că la telefon mi-ar fi spus mai multe, eu zic că ce este scris, scris rămâne și informația ar fi rămas să ajute și pe alți potențiali doritori. Tocmai de asta vad eu utilitatea unui forum, sa găsești informații, nu sa suni la informații. Pai daca mie mi se cere sa postez rezolvarea in ideea in care poate ajuta pe cineva, nu cumva ar fi fost oarecum valabil și pentru Moog? Poate ajuta pe cineva în viitor, poate și pe mine! Am spus că am interfețele respective in ideea in care speram sa primesc sfaturi de folosire, ca ex. intri acolo ...., verifici ce ai in casuta....., etc, iar sfatul a fost sa citesc manualul. Mulțumesc, îl citesc și fără asemenea sfaturi. Cu multi ani in urma, m-am documentat și am înțeles cate ceva, dar nemaiavând probleme, pur și simplu am uitat. Oricum, eu vad diferit acest mod de a ajuta, când ajuți, o faci și gata! Nimeni nu are această obligație și nimănui nu i se poate imputa faptul că nu vrea să ajute atât timp cât nu vrea, este timpul și cunoștințele fiecăruia dintre noi dar dacă incepi sa o faci, du-o până la capăt dacă știi, daca te împotmolești, spui că până acolo poți și gata, descurca-te singur sau cu ajutorul altcuiva.
    Rezolvarea a fost prin mărirea duzelor de la 1.7 la 2.1 și micșorarea presiunii in vaporizator. Pe unde scăpa gaz, adică pe la vacuum, cică ar avea o supapă de purjare in caz de presiune prea mare. Asta se întâmplă la mine. A pornit bine in următoarea dimineața, însă a ținut doar o zi pornirea la ,,sfert". Acum pornește cu mult mai bine decât atunci când scăpa gaz, dar nu pornește așa cum ar trebui, trebuie insistat mai mult la cheie.

    Last edited by Radovan_eu; 21 January 2022, 18:03.

    Comment


    • Colegu' daca doresti poti sa recitesti mai cu atentie tot ce s-a scris (si mai ales ce ai scris).
      Eu ma opresc la....no comment!

      ​​​​​​

      Comment


      • Am schimbat bujii,fise,bobina de inductie acu 8k km fise si bobina de la asam si bujii origine,dupa vreo 7k km am schimbat bujiile cu unele boch si fisele cu unele magne marelli pt ca incepuse sa se ingatuie iar pe GPL dupa inca 1k km am schimbat pistonasele de injectoare pt ca miroase foarte puternic a gpl de acolo in masina,intr un final am schimbat si futunele ca erau praf,dupa operatia asta am schimbat bobina de inductie cu una magne marelli pt ca se ingatuie,si acum am luat bobine de 4 5 zile noua fisele au 1k km bujiile la fel,cand sunt pe gpl si o am subturata gen 1200 1300 1400 cand ii dai a doua la o intersectie sau ceva de genu in orice treapa viteza nu doar o doua si ii dau acceleratie mai tare se ingatuie o data sau de 2 ori pana urca in ture,dupa merge bine daca e turata,precizez ca problema asta o rezolvasem cu bujii noi fise bobina si etc,de la gaz asta nu stie ce sa ii faca pt ca el imi zice ca iar din bujii si fise.
        revizii facute totu la zi
        are 258k km reali

        Comment


        • trebuia sa o pui pe diagnoza,sa vezi ce erori iti da.Nu sa inlocuiesti piese orbeste.Mergi la service sa puna testerul pe ea.
          ​​​​​​

          Comment


          • Se pare ca s-a uitat vorba aia... Suntem prea săraci sa cumpărăm ieftin... Bobina și fișe OEM, bujii NGK de preferat cu Iridium... Daca ai schimbat pistonasele, posibil sa trebuiască calibrare... Nu toate sunt făcute la fel... Ai uzura pe scaunele unde calcă pistonasele... Daca ai Valtek și peste 200k cu ele... Schimbă rampa cu totul, dacă ai Tomasetto pune ac uri dacă permite softul sau setezi Valtek de 2ohmi...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google