Laureate.1,4/GPL din fabrica.Motorul se incalzeste foarte tare.E normal ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    nu are legatura cu gpl-ul , dar trebuia sa lasi ac-ul pornit si trebuia sa intre treapta 2 la gmv si se potolea inapoi la 4 linii , apoi se ridica iar la 6 si pornea treapta 2 ... asa e normal
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #32
      si mie mi sa parut suspect sa se incinga rapid, chiar in 3 km de mers, fara sa o fortez, a ajunj la 4 lini, insa o urmaream deoarece schimbasem uleiul, tot 10W40 am bagat insa de la alt producator, am deschis capota frigea ca dracu si ventilatorul nici nu pornise, poate porneste mai greu termostatul de la vremea asta, habar n-am. Mentionez ca am motor 1,4, si recunosc ca nu am verificat inainte de acest schimb, daca se incinge asa repede.

      Comment


      • #33
        La ventilator i se da comanda abia la 99 de grade,nu e de mirare ca furtunele sunt foarte fierbinti.

        Comment


        • #34
          Aha, ziceti mersi ca vi se incinge si merge la temperatura optima , eu la supernova am schimbat radiatorul , am pus de cupru sa nu mai am probleme cu sparturile si acum intra mai mult antigel decat inainte ,urban e ok,nu mai incalzeste aiurea si merge la temperatura ridicata dar la drumurile inafara orasului in loc sa stea acul de temperatura la orizontala cum ar trebui, sta mult mai jos, semn ca motorul merge la o temperatura inferioara , si nici asta nu e bine.

          On topic - daca cele 4 liniute nu sunt 10 si motorul nu da niciun semn de problema si nu sunt alte efecte , stati linistiti si lasati caldura in pace ca nu e problema, totusi mi se pare o temperatura mare 98 de grade pentru pornirea gmv, ar trebui cel putin la 92,93 grade sa porneasca ... dar or fi aia mai specialisti si ne facem noi griji degeaba .
          Cand se incinge foarte tare motorul nu simtiti o infima lipsa de putere ? eu asa am impresia ca atunci cand e foarte incins si sta sa plece gmvul motorul trage mai greu ...
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #35
            Originally posted by samy0388 View Post
            Cand se incinge foarte tare motorul nu simtiti o infima lipsa de putere ? eu asa am impresia ca atunci cand e foarte incins si sta sa plece gmvul motorul trage mai greu ...
            Ba da, pentru ca se incalzeste si admisia si trage aer mai cald.

            Cu caldura motorului sa va faceti probleme abia atunci cand veti avea 9 liniute + senzor de apa aprins parca (sau de motor, nu mai stiu sigur), eu am patit sa merg si cu 6, si cu 9, mai da erori senzorul ala. Cat timp nu se aprinde vre-un beculet sa n-aveti stres cu temperatura apei.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #36
              la 4 liniute catre 5 porneste ventilatorul,in acel moment temperatura este la 99 grade,probat pe tester,de curiozitate intreb cind are 6 linii sau 9 cit este temperatura?,daca totusi nu este o problema.

              Comment


              • #37
                Nu stiu, s-a dovedit a fi o eroare la mine, au patit si alti colegi cu Logan, de exemplu cand aveam motorul la 4 liniute si aprindeam faza scurta imi sarea temperatura la 6 liniute iar daca o stingeam scadea la 4 dar asta foarte rar.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #38
                  Asta cred ca ar fi un contact imperfect,un minus,masa.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google