Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce gauri au injectoarele tale? La mine au 2,1 mm. Am postat fotografiile cu mapa de gpl. Cineva a spus ca este prea jos valoarea ( map 0,44) .
    sigpic
    Asigurari Rca, Casco,Locuinta, Viata,etc...

    Comment


    • Vorbește cu i860 pe pm, omul se pricepe la diagnoza și reglaje instalații gpl.
      Cu prostul nescolarizat / Te lupti putin si ai scapat. / Dar duci o lupta colosala, / Cu prostul care are scoala!

      Comment


      • Masina Hyundai i20, motor 84CP. Instalatia GPL este Tomasetto Stag 4 Q-Box Basic, montata in ianuarie 2021. Am parcurs pana acum 4.000 km.
        Mi-am cumparat interfata pe Bluetooth, ca nu am laptop, dar se conecteaza bine cu o tableta Samsung de 10".
        Am facut cateva screenshot-uri, le atasez aici.
        Cred ca am observat o neconcordanta la "Number of cyl. per coil" este selectat "double coil" desi eu stiu ca am cate o bobina pe fiecare bujie.
        In rest cum vi se par datele, parametrii, hartile?
        Dupa autocalibrarea pe loc, cand faci Petrol Map, cum trebuie sa mergi, normal sau mai turat?
        Trebuie sa mergi preponderent intr-o treapta de viteza?
        Attached Files

        Comment


        • Salut!
          Poate s-a mai discutat pe aici dar nu am gasit, ce distanta intre electrozi bujiei este ideala pt GPL .
          Am gasit pe un forum ca distanta de 0.7 este cea mai buna
          https://forums.tbforums.com/showthread.php?t=235363
          Am gasit si niste bujii Brisk speciale pt GPL care in descriere spune ca distanta este de 0.7

          Comment


          • cauta bujii brisk dor14lgs sau dor15lgs ptr gpl. Au folosit si altii mai demult pe logan 1,4 si 1,6mpi cu succes.
            Prima lege a mecanicii spune:
            daca merge legat cu sirma, e pacat sa irosesti un surub!​​​​

            Comment


            • Logan 1.4 MPI, instalatie Landi Renzo.
              LTFT sta blocat pe -50%.
              Am mers si pe benzina vreo 20 de km si tot asa ramane.
              Ideea e ca pe STFT nu ajunge deloc la valoarea asta.
              Injectoarele de GPL sunt relativ noi, au vreo 30.000 km.
              Pornirea la rece se face din prima dar ralantiul merge cam balbait vreo 30 de secunde, probabil din cauza LTFT.
              Exista vreo metoda de a reseta LTFT fara DDT pentru a vedea daca asta e cauza ralantiului balbait la rece?
              Trecem peste povestea clasica cu MPP si reglaj culbutori, sunt facute. Ba chiar am probat o clapeta de acceleratie de la alt Logan, nicio schimbare.
              Attached Files

              Comment


              • The ecu EMS 3132 needs a very long time to learn the LTFT back again. The zero point for this ecu is not at 0% but at around + 30% LTFT. Running on Pyclip or Pyren RZ019 will set the LFT to 0%.Then drive on petrol until the LTFT shows about + 30% with the ignition key on, engine off. Now compare the gasoline injection times on gasoline and GPL in different load ranges. To do this, activate the quick switchover in the GPL software. The gasoline injection time must be approximately the same on both fuels.

                Comment


                • Salutare, azi avusai surpriza ca in mers sa inceapa sa piuie alarma de la instalatia gpl si imi trecu de pe gaz pe benzina am o instalatie tomasseto stag 200 go fast, cand ajunsai acasa pusai testerul pe ea si imi aparu minunatia de mai jos, imi poate spune cineva care este acest senzor si cum arata eventul o poza sau un link unde sa il pot vedea. Multumesc.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • Nu este senzorul de presiune de la rampa de injectoare GPL?

                    Comment


                    • am rezolvat prin inlocuirea senzorului ps-04 multumesc o zi buna.

                      Comment


                      • Pentru resetare LTFT cu Pyclip, rubrica aferenta e Resets/Engine adaptives? Deocamdata am intrat numai pe demo mode.

                        Comment


                        • Va salut!
                          Am o instalatie Stag 200 Easy pe un Logan 1,2. Masina merge foarte bine dar am avut niste rateuri, am fost la "meserias" si care mi-a comunicat ca trebuie sa schimb rampa de injectoare, desi are mai putin de 50.000 de Km.
                          Ce am vazut ca mi-a facut meseriasul la masina, a strans de tot surubul de pe vaporizator si l-a lasat asa. Nu am fost de acord sa schimb rampa de injectoare si am plecat acasa unde am pus interfata pe instalatie. Am desfacut la loc surubul de pe vaporizator, am reglat presiune in jur de 1 bar si apoi i-am dat calibrare.
                          Inainte aveam timpi de injectie la GPL de apropae 4 ms, acum ii am de 2.22 ms iar la benzina de 3.22.
                          Imi poate da cineva un sfat legat de acesti timpi?
                          Multumesc!
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment


                          • Daca nu ai rezolvat inca suna-ma si vorbim...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google