Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by moog View Post
    Coane s-a scris intr-o veselie de cum se regleaza un Tomasetto...
    Ai citit ce s-a scris pina acum ? ...aveti masini care suporta multe si simple...
    Am scris de vreo citeva ori...vrei detalii suna...click pe link-ul de jos...
    Salut!
    Ma crezi sau nu, m-am pus si am citit mai bine de 3/4 din topic (cat mi-a permis timpul - am citit si manualul). Ce am inteles: la motorul meu duzele de 2 ar fi suficiente, dar merge si cu 2.2-2.4. Presiunea in vaporizator....aici ar putea fi si 1bar si 1.3 daca multiplicatorul se aseaza pe la 1.2-1.4 (teoretic intre 1.1 si 1.6 si in sarcina maxima (clapeta deschisa la maxim) sa fie teoretic 1 sau cat mai aproape) Mai bine multiplicatorul mai sus si presiunea mai mica in vaporizator decat invers. Autocalibrarea se face cu motorul cald (90 grade) si fara consumatori porniti dupa care se culege harta de benzina (se merge pe benzina de exemplu in a 3-a (nu numai) cam pe toata plaja de turatii....2000/3000/4000/5000 cativa km - 4-5 dupa care se merge cam la fel pe gpl. Urmeaza corectia manuala a multiplicatorului ca sa se suprapuna graficele. Dupa care se urmareste deflexia sa se incadreze in +-10%.
    Invat din mers si de nevoie (avem 2 ateliere gpl in oras si in ala unde am montat mi-a zis ca mai mult de atat nu are ce sa-i faca si sa-l las in pace....dar masina da in nas ca nebuna, iar la celalalt mi-a zis ca astia de au facut autocalibrarea trebuiau sa o faca cu toti consumatorii porniti....si am ales sa nu mai merg la niciunul din cele 2 service-uri)
    Nu am mai avut timp sa o bibilesc...sper iar de luni...asa am zis si saptamana trecuta.....
    O problema: daca deconectez (din soft) oricare din injectoarele 1 sau 2 motorul functioneaza perfect, daca deconectez oricare din celelalte 2 injectoare (ma refer la gpl) tremura rau si scade turatia/da sa moara. Nu cred ca ar trebui sa faca asa. Ca sa treaca ok pe gaz, acum merg cu timp de comutatie de 0ms. (nici macar la 100ms nu trecea bine, se balbaia si dadea sa moara, la 200ms/400ms nu mai zic) La autocalibrare cand incepe cu injectorul 1 motorul nu-si schimba mersul dar cand porneste injectorul 3 da sa moara/nu mai merge rotund.
    Intrebare: de ce fac asa cele 2 injectoare? inainte sa maresc duzele aveam timp de trecere 400ms si trecea perfect (auzeam doar supapa de la butelie...motorul nu sesiza nimic)

    Comment


    • Cri8sti, vezi ca ai inversat furtunele la 3 si 4 cand ai umblat la duze. Sau mufele, dar presupun ca le ai numerotate si le vezi.
      Ovi730, ai facut din tantar armasar:
      Ca sa functioneze ok pe gpl, era suficient ca semnalul sa intre in ecu gpl si sa fie bine interpretat de procesor.
      Daca semnalul nu se intoarce, cam intotdeauna e releul defect. Asta deoarece circuitul trebuie sa fie continuu cand se merge pe benzina, adica ai un traseu fara componente pe el, doar circuit imprimat, mufe, contact releu. Nu stiu ce ai avut cu restul pieselor, nu-mi pot imagina cum ar reusi un condesator defect sa intrerupa un circuit imprimat continuu pe care intalnesti doar contactele unui releu. La fel si procesorul, sursa, etc.
      Iar cireasa de pe tort ar fi ca orice mercedes intreg la minte taie semnalul pe cilindrul care are cateva rateuri de combustie succesive, dar sustii ca la incalzire circuitul nu mai avea continuitate deci sunt sanse ca circuitul sa fi fost intrerupt pana la preluarea sa spre convertorul analog digital.
      Iar ca sa ne intelegem mai bine, termenul de masa la injectoare se refera de obicei la firul comun, deci pozitiv. Iar ecu secvential intrerupe semnalul negativ, dar pe care nu-l prea poti numi masa.
      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

      Comment


      • Nu sunt inversate (mufele) sigur si nici furtunele nu cred, ficare se duce drept de la injector la cilindru . Ma gandisem si eu la asta si am verificat....au doar 5 luni, nu cred ca m-au lasat dar nu stiu de ce fac asa.

        Edit: Meriti o bere. Iti zic putin mai tarziu de ce si pun si poze.
        Last edited by cri8sti; 23 August 2014, 18:15. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Am fost la masina si am inversat mufele celor 2 injectoare (3 si 4), acum ordinea e 1243. Cu ele asa nu mai am problema la trecerea pe gpl sau inapoi pe benzina. Nici nu mai da sa moara motorul daca opresc oricare injector de gpl. Eu nu am sos mufele cand am marit duzele la injectoare, am scos doar furtunele si am desfiletat (la mana) duza. Dupa cum se vede in poze furtunele vin drept, nu aveam cum sa le sucesc.
          alexys, multam frumos! Esti departe...ca treceam pe la tine.
          Attached Files

          Comment


          • Vad ca a raspuns Alexys scurt si la obiect ca deobicei...
            Asta cu incurcatul mufelor am patit-o si eu la curatatul injectoarelor...cu toate ca o mai luasem, si acum notasem mufele/injectoarele etc...din greseli se invata...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • Gpl

              Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi privind reglajul actual?Duze de 2,00 ,presiune la vaporizator 1,08-1,10,valorile aceleasi pe benzina la comutarea pe gpl sau benzina.Este vreo problema la motor daca s-a mers circa 13.000 km cu doua mufe de la injectoare cuplate gresit( 3 si 4)?
              [ATTACH]parametrii 1.jpg[/ATTACH]deflec.jpg
              Attached Files
              Last edited by cristr; 24 August 2014, 12:38.

              Comment


              • Originally posted by moog View Post
                Vad ca a raspuns Alexys scurt si la obiect ca deobicei...
                Asta cu incurcatul mufelor am patit-o si eu la curatatul injectoarelor...cu toate ca o mai luasem, si acum notasem mufele/injectoarele etc...din greseli se invata...
                Sincer, habar n-am ce s-a intamplat. Deci eu nu am umblat la mufe cand am marit duzele (acum am umblat si merg cu ele inversate). Poate sa fi avut furtunele inversate de cand a fost montata rampa si eu nu am fost atent si le-am pus drept?...mister.
                Pana una-alta, inca da in nas dar numai la sarcina mare (imi dadea in nas in orice treapta pana acum). Ma mananca si cred ca o sa cresc duzele la 2.2 (acum sunt cu duze de 2 si presiune 1.3, multiplicator 1.2-1.3) Pe marti dimineata as avea timp, nu stiu/nu ma duce capu' la alta solutie...Daca aveti vreun alt sfat, beau o bere in cinstea voastra!

                cristr o patisi si tu? ce motor ai 16v? sau 8v? Ai multiplicator subunitar....poate sunt prea mari duzele? (nu stiu, mai bine asculta ce au de zis altii mai invatati.....eu acum invat) Nu cred ca are ce sa afecteze daca ai mers cu ele inversate.
                Last edited by cri8sti; 24 August 2014, 12:49.

                Comment


                • gpl

                  8 v.

                  Am mers cu cele doua mufe schimbate datorita celor de la service-ul montator al instalatiei de la revizia de 1000 km.Au observat greseala la revizia de 15.000 km.Au vazut ca motorul nu trage bine in sarcina.La revizie am avut duze de 1,75,cele puse de montator.Intrucat nu trage cum trebuie si se balbaie in mers(intreruperi),am pus de ieri duze de 2,00.Sunt in probe.Cu o luna in urma am pus duze de 2,2 si mergea super bine,dar mi-a crescut consumul considerbil.Nici acum masina nu trage destul bine in sarcina si ajunge greu la 120-140 km/ora,dar nu mai are intreruperi in mers.Ce ma sfatuiti?Daca mai maresc presiunea creste multiplicatorul?Sa pun duze de 2,2?

                  Comment


                  • Am obosit sa scriu...sunati la o ora rezonabila si va "desenez"...
                    Numarul e in link-ul de mai jos...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Am facut duzele de 2.2 A trebuit sa scad presiunea la 0.9 (mai sus imi zicea ca am duze prea mari) Nu am reglat harta in mers, am sters tot si vreau sa merg doar pe benzina vreo 2 zile apoi pe gaz.
                      Poza1 setarile de acum; poza2 harta dupa autocalibrare, poza3 deflexia dupa autocalibrare, poza4 - mers pe benzina.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Nu inteleg pt ce va mancat in c.... sa mariti diuzele...in halul asta ?
                        Acu cautati diuze de 1.75-1.8
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • Aveam duze de 2 si cu presiunea 1.5 in vaporizator imi dadea eroare de injectoare full open. Multiplicator la 1.3. Nu am crezut o sa fie asa mare diferenta de la 2 la 2.2 mai ales ca producatorul zice ca trebuie duze de 2.4 ptr motorul meu.

                          Comment


                          • Scadeai presiunea si era ok... recomandarile producatorului sant ca axioma unui clasic in viata : " Iarna nu-i ca vara, dimineata nu-i ca seara"
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • Pai am incercat, am avut-o la 1.2 si nu puteam nici sa mangai pedala ca dadea in nas. Aveam timpi de injectie pe gpl chiar si de 42ms. Cei mai mici timpi cu duze de 2.0 au fost de 32ms cu presiunea la 1.5. Cu valtekurile vechi aveam duze de 1.75 si presiunea 1.59 ca sa mearga ok (setata de montatori, nu de mine) De cand am trecut la injectoare magic jet ma chinuie rau. Si nici nu am talent.....

                              Comment


                              • M-am ghidat dupa poza de mai jos. Si inca mi-a fost teama sa ma duc la 2.4 cu duzele cum zice acolo....era fain daca faceam asa.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google