Nu am garantia de la gpl.Am instalatia din fabrica si masina nu am cumparat-o de noua.Este fabricata in 2007 iar eu am cumparat-o in 2009,si probleme cu pornirea am din aceata vara.
Probleme Pornire La Rece Logan Gpl
Collapse
X
-
Nu are treaba benzina prea mult cu pornirea...compresia de kkt a fost problema la el...reglarea aia nu e optionala, e in cartea de service ca si schimbarea uleiului si filtrelor...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Daca tot sunteti prieteni,putea-ti studia impreuna conditiile de aparitie a condensului si apoi sa vedeti daca se regasesc in conditiile de functionare a pompei cufundata in combustibil.Cap are oricare dintre noi,de ce sa ne multumim,sa intrebam si doar atit...? Daca ai o nelamurire,dupa ce ai cautat,te-ai informat..,e normal sa intrebi si sa comentam ceva,ce tu in mare parte cunosti,in urma muncii tale. Asa vad eu normalitatea,iar faptul ca unii sunt mai informati,inseamna ca muncesc(se informeaza,invata) mai mult,pe cind ceilalti...,intreaba...! Am acest punct de vedere,deoarece cred ca subiectul "condens",este de cultura generala,nicidecum de tehnica auto...
Comment
-
Eu am bagat aditiv si sunt destul de multumit acum,chiar daca unii mi-au zis ca mai rau face,in cazul meu a facut bineOriginally posted by eugenmanea View PostMi a spus un prieten ca benzina circuland prin pompa de benzina se incalzeste si face condens. Mi a recomandat ca cel putin iarna sa pun niste alcool izopropilic in rezervor.. stiti ceva despre subiect?
Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!
Comment
-
Dupa principiul ai n-ai mingea tragi la poarta... ai mai facut un post! Felicitari!Originally posted by lenush64 View PostDaca tot sunteti prieteni,putea-ti studia impreuna conditiile de aparitie a condensului si apoi sa vedeti daca se regasesc in conditiile de functionare a pompei cufundata in combustibil.Cap are oricare dintre noi,de ce sa ne multumim,sa intrebam si doar atit...? Daca ai o nelamurire,dupa ce ai cautat,te-ai informat..,e normal sa intrebi si sa comentam ceva,ce tu in mare parte cunosti,in urma muncii tale. Asa vad eu normalitatea,iar faptul ca unii sunt mai informati,inseamna ca muncesc(se informeaza,invata) mai mult,pe cind ceilalti...,intreaba...! Am acest punct de vedere,deoarece cred ca subiectul "condens",este de cultura generala,nicidecum de tehnica auto...
Ca o mica paranteza'puteati'ca e verb la conditional optativ.
Poate unii au folosit si ne pot informa daca ajuta la ceva- si poate unii chiar au problema la pornire din cauza condensului- daca ai benzina putina in rezervor si pompa o tot vantura- normal ca se incalzeste atat pompa cat si benzina aia putina. Opresti motorul afara -10 grade- iata condensul!
@Alex Matei ce aditiv ai bagat si ce proprietati are?
MultumescSaab 9-5 Aero
Comment
-
Eu am bagat din acesta : http://www.bestautovest.ro/aditiv-cu...l-xeramic.html
Ai in descrierea lui tot ce stie sa fac.Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!
Comment
-
Fiecare face ce vrea si cum vrea la masina proprie,dar Renault are echipe de ingineri specialisti ce au obligatia sa gindeasca,proiecteze si testeze,inclusiv comportamentul pompei de benzina,in diferite ipostaze(rezervor plin sau gol).Drept urmare,circuitul pompei de benzina nu a fost dotat cu un filtru de combustibil...,de ce oare? Sa fie doar economia?Daca "problema condensului",era o problema,sigur se confruntau cu ea,foarte multi,atit in garantie cit si in post-garantie. Unii cauta rezolvari...,chiar si acolo unde nu sunt probleme...Originally posted by eugenmanea View Post
Poate unii au folosit si ne pot informa daca ajuta la ceva- si poate unii chiar au problema la pornire din cauza condensului- daca ai benzina putina in rezervor si pompa o tot vantura- normal ca se incalzeste atat pompa cat si benzina aia putina. Opresti motorul afara -10 grade- iata condensul!
Comment
-







Comment