Consum Ulei Logan Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum Ulei Logan Gpl

    logan 1.4 gpl,an 2008 ,55000 km
    de la ultimul schimb de ulei (aprox 1 an si 15000 km) a consumat cca 2l de ulei
    e normal asa ceva?
    pana la 40000 de km nu a consumat mai deloc ulei

  • #2
    Este normal sa consume ulei dar in limita bunului simt, adica 200-300ml intre schimburi.

    Nu sunt de acord cu GPL-ul, deoarece motorul are de suferit din cauza gazului.
    real power..... diesel power by

    Comment


    • #3
      SALUT!Ce zici tu nu e normal deloc la kilometrii astia,poate nu te-ai uitat tu atent la joja de ulei sau motoru nu era rece!Ceva pierderi pe la garnituri sau simeringuri?
      Tractorul merge cu motorina,masina merge cu benzina!

      Comment


      • #4
        ori ai pierderi de ulei pe la simeringuri,ori ai pus un ulei care ai place motorului si-l papa,ce ulei ai pus?

        Comment


        • #5
          La o pierdere de 2 litrii ulei? Pai atunci motorul ala ar trebuii sa arate bleasca.

          Comment


          • #6
            Uita-te si la lichidul de racire sa nu aiba urme de ulei in el!
            Poate s-a ars garnitura de chiuloasa,sau are doar un inceput,daca nu verifica pe sub masina sa nu ai pierderi pe la simeringul de la palier!SUCCES!
            Tractorul merge cu motorina,masina merge cu benzina!

            Comment


            • #7
              Originally posted by cosmindan View Post
              Nu sunt de acord cu GPL-ul, deoarece motorul are de suferit din cauza gazului.
              Poti detalia , in ce consta "suferinta " ?

              Comment


              • #8
                Salut.
                "Suferinta"consta in faptul ca mergi mai ieftin si de aceea sufera................
                Numai bine.
                ps:sunt loganuri cu gpl pus aftermarket cu 250.000km fara nici-o "suferinta".........asa ca nu mai vorbiti aiurea.
                Un Logan----YNG-----
                Numai bine.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adi90 View Post
                  logan 1.4 gpl,an 2008 ,55000 km
                  de la ultimul schimb de ulei (aprox 1 an si 15000 km) a consumat cca 2l de ulei
                  e normal asa ceva?
                  pana la 40000 de km nu a consumat mai deloc ulei
                  Bun venit in clubul " select " al celor care au golanuri care papa uleeeeei .....
                  In cazul meu , cum am mai scris pe aici pe undeva , DOAR 200 ml / 1000 km si asta se intampla cam de pe la 24.000 km .... acum ma apropii de 50.000 km.
                  Impaca-te cu ideea sau scapa de masina ( si de marca ) , daca nu vrei sa bagi banii in ea . La mine explicatia unui " Dacotec " a fost ca acest consum de ulei se datoreaza semeringurilor de pe supape , dar sa stau linistit ca motorul este in parametrii !!!

                  Comment


                  • #10
                    m-ati facut curios. eu nu m-am uitat la joja de la revizie....am 72k , o sa verific..
                    AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                    Comment


                    • #11
                      de la ultimu schimb am cam 3500-3700 km facuti si pe joja a scazut dar cel mult 1 mm hai 1,5 mm deci foarte putin iar ca ulei castrol magnatec 5-40w si am 75600 actual din care gpl de la vreo 53000 . nu are cum sa consume ulei din cauza gpl decat daca sa fu_ut motoru si aici pot fi cauze ........ multe tare

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by alc2 View Post
                        Poti detalia , in ce consta "suferinta " ?
                        Pentru curiozitatea multora (si stiu ca o sa sara multi ca si ''arsi'') benzina are proprietati de ungere, iar gazul nu are asa ceva.

                        Cand benzina inra in camera de ardere ea ''unge'' camasa pistonului pe cursa de comprimare(sa nu uitam ce face fiecare segment de pe piston), iar gazul este uscat de unde rezulta suferinta motorului (camasi si segmenti).

                        Gazul este rentabil pentru masinile de TAXI, nu pentru masina personala.

                        Ceea ce va spun mai sus referitor la ''suferinta'' motorului sunt detalii oferite de un mecanic care a lucrat la Service Baneasa si a colaborat cu Formula 1 Mercedes in Germania.
                        real power..... diesel power by

                        Comment


                        • #13
                          Salut Cosmin
                          E posibil ca in timp sa sufere motorul,dar pina una alta se aduna banuti in buzunar................iar cu banuti pusi deoparte poti rectifica chiuloasa sau chiar cumpara un motor de pe o epava........dar cu putini km
                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #14
                            Nu trebuie sa va sperie consumul de ulei,e ceva din seria`asa face toate`.E o problema cu semeringurile de pe coada supapelor,pe care am rezolvat-o in 4 ore impreuna cu un prieten in fata garajului.Am cumparat garnitura capac culbutori +semeringuri supape de pe net=100 lei-GOETZE(bune),informatii de pe forum,schimbat semeringuri si reglat culbutori(erau stransi toti culbutorii,oricum),montat capac cu garnitura noua,si merge beton.acum,dupa 1000 km. uleiul e tot curat,nivelul nu a scazut deloc.

                            Comment


                            • #15
                              de unde atata ungere face si benzina ca si ea e uscata dar nu la fel ca gpl! si exact cum ai zis si tu atunci de ce mai are segmenti pe piston? pt ardere compresie si ungere! suferinta o provoaca uleiul daca nu e schimbat la timp ! orice ulei de motor are ungere pana in 10000km dar nu mai mult de 1 an! asa ca uleiul este viata motorului nu conteaza ca mergi cu gpl sau cu benzina:d parerea e doar a mea sper ca nu te superi cosmindan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google