Consum Ulei Logan Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @all

    Gazul ala pana una, alta e tot lichid si el (GPL=gaz petrolier lichefiat). Care ar fi diferenta de ungere intre 2 lichide cu densitati diferite ? Chiar daca are de suferit motorul explicatia este cu totul alta iar explicatia ca gazul e uscat (lichid uscat????) este data de niste amatori cu aere de profesionisti. Fizica de clasa VI dar asa este cand nu ne vedem lungul nasului.

    Comment


    • #17
      Salutare prieteni.Adi90,aceiasi experienta neplacuta am avut-o si eu in vara asta ,cu loganul meu fabricatie 2007 noiembrie cu instalatie de fabrica LandyRenzo.I-am facut schimbul de ulei la 35.000 km cu un ulei marca MOBIL 5W-40.Identic si eu la schimbul de la 35.000Km am evacuat din motor aproape aceiasi cantiatate care a fost introdusa,concluzionand, fara consum vizibil de ulei.Acum cand sa-i fac schimbul de ulei la 53.000Km ,am incremenit ,doar 1 litru de ulei am mai scos din motor.Alta greaseala a mea a fost rulajul cam mult 18.000 km si neverificarea jojei de ulei a motorului.I-am bagat ulei tot MOBIL 5W-30 acum si astept sa vad cum se comporta in continuare.O explicatie a celor de la serviceul autorizat Dacia/Renault a fost ca a fost ulei ul subtirel,si-a pierdut calitatile si la- dat afara/consumat.

      Comment


      • #18
        Circuli prin Europa cu masina ?
        Daca nu, schimba'n ........ uleiul macar la 10.000km...pe "damingeana" scrie 15.000km dar in regim de tara cu apa calda si autostrazi, nu pe plaiurile mioritice...
        Sa nu mai zic ca uleiul made in Pocreaca nu are calitatea originalului...
        Tu schimbi la 18.000 si te miri de ce ai gasit 1l de marmelada in motor...

        Cum de v-ati adunat ? Daca citim un post mai sus:

        "Gazul ala pana una, alta e tot lichid si el (GPL=gaz petrolier lichefiat). Care ar fi diferenta de ungere intre 2 lichide cu densitati diferite ?"

        De cind se monteaza pe Loganuri injectie directa de GPL ? S-ar dubla/tripla valoarea masinii )
        Last edited by moog; 18 September 2012, 18:11.
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • #19
          Originally posted by Bodanel View Post
          @all

          Gazul ala pana una, alta e tot lichid si el (GPL=gaz petrolier lichefiat). Care ar fi diferenta de ungere intre 2 lichide cu densitati diferite ? Chiar daca are de suferit motorul explicatia este cu totul alta iar explicatia ca gazul e uscat (lichid uscat????) este data de niste amatori cu aere de profesionisti. Fizica de clasa VI dar asa este cand nu ne vedem lungul nasului.
          esti constient ca in motor se injecteaza in stare gazoasa nu lichida. cam ce crezi ca face reductor vaporizatorul ?

          Comment


          • #20
            O mica corectie : nu se "injecteaza" ci se "aspira" mai degraba
            A nu se confunda cu "injectia" (directa) gen FSI etc...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • #21
              ce ulei folosesti daca ai 15000 cu el )_( gpl nu afecteaza motorul mai mult decat schimbul de ulei nefacut la timp sau soferul ,eu am cu al meu 218000 am facut taxi ,motorul merge bine nu mananca ulei

              Comment


              • #22
                Originally posted by cosmindan View Post
                Pentru curiozitatea multora (si stiu ca o sa sara multi ca si ''arsi'') benzina are proprietati de ungere, iar gazul nu are asa ceva.

                Cand benzina inra in camera de ardere ea ''unge'' camasa pistonului pe cursa de comprimare(sa nu uitam ce face fiecare segment de pe piston), iar gazul este uscat de unde rezulta suferinta motorului (camasi si segmenti).

                Gazul este rentabil pentru masinile de TAXI, nu pentru masina personala.

                Ceea ce va spun mai sus referitor la ''suferinta'' motorului sunt detalii oferite de un mecanic care a lucrat la Service Baneasa si a colaborat cu Formula 1 Mercedes in Germania.
                Iar eu, fara legatura cu GPL-ul spun ca niste "nestiutori" cand mi-au predat despre motoare spuneau ceva de niste temperaturi in camera de ardere la care atat benzina cat si GPL-ul sunt sub forma de gaz (vapori). Cat de tampit sa fii - si aici ma refer la mecanicul colaborator F1 (probabil inventat) sa poti crede ca doua picaturi de benzina stau intre segmenti si camasa taman ca sa-ti unga tie "angrenajul". Si dupa fenomenala activitate in cursa de compresie, probabil din inertie, benzina aia sare dintre segment si camasa si se repede la bujie ca sa ia foc, tot sub forma de lichid probabil. Nu are rost sa caut imagini, proiecte, dau doar un link catre ceva pt cls X-a parca: http://clasa-10-b.wikispaces.com/file/view/Curs2_3.pdf , acolo zice ceva de minim 600 grd K in cilindru si ceva presiuni, daca reuseste cineva sa demonstreze ca benzina e lichida in conditiile alea, sa ma anunte.
                Un alt fapt interesant ar fi ca si de e praf de carbune (da, au existat motoare cu scanteie ce foloseau combustibil carbunele), trebuie sa fie un amestec cat mai omogen aer-combustibil, altfel nu se aprinde, afuma bujiile, consuma etc. De asta s-a trecut de la carburator la pulverizare cu presiune (injectie) sau la injectia directa, ca sa vaporizeze benzina bine. Daca doreau sa unga motorul cu benzina, atunci o amestecau cu ulei si faceau un motor in 2 timpi, dar aia e alta poveste, oricum benzina se evapora din ulei si-l lasa cu treaba lui. Ca o paranteza, benzina e atat de proasta la ungere fata de motorina incat abia dupa ce s-au inventat alte aliaje, s-a putut trece practic la injectia directa de benzina, fiindca toate elementele in miscare inconjurate de benzina lichida se gripau.
                Si revenind la subiect, chiar daca are putini km, din 2005 pana azi simeringurile de la admisii sunt din cauciuc ce se poate intari, crapa.... Se intampla si la case mari, dar sunt ieftine. Relevant ar fi un test de compresie, pun pariu ca are compresie mai buna decat un motor identic rulat pe benzina aceiasi km...

                P.S.: La motoarele Diesel, conform teoriei de F1, deoarece pe perioada compresiei avem doar aer in motor si in plus presiunile sunt mai mari, segmentii scartie pe camasa sau se ocupa doar uleiul de treaba aia cu unsul? Ca motorina lichida sigur nu ajunge acolo, arde pe masura ce e injectata.
                Last edited by alexys; 19 September 2012, 00:36.
                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                Comment


                • #23
                  Alexys te contrazic putin...si benzina in stare de vapori pot ajunge in zonele de frecare si face ceva...
                  DAR :
                  Gazul este rentabil pentru masinile de TAXI, nu pentru masina personala.

                  Chestia asta e din categoria :"Din putul gandirii"
                  Adica daca o masina rezista cel putin 350-400.000km in regim de taxi adica: porniri dese, mers subturat, intretinere de kkt, mai multi "soferi" unul mai prost ca altul, si multe altele,
                  ACEA masina nu va rezista cel putin 10-20ani in regim de utilizare personala, max 20.000km, intretinere ok si la timp, acelasi sofer cu grija pt masina ???
                  Poate omul vrea sa o cumpere in facultate si sa o lase mostenire la nepoti
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #24
                    La Logan, ca la orice injectie, benzina ajunge amestecata cu aer in raportul destul de defavorabil <1/14, adica foarte mult aer si ceva molecule de benzina. cam aceiasi chestie si la GPL, diferenta e ca GPL-ul nu condenseaza in ulei ca sa il polueze. Si nu cred ca daca e gazoasa ajunge la ungere mai mult decat o face uleiul. Ar trebui sa inteleaga toata lumea ca fiecare lichid din motor are treaba lui: uleiul unge suprafetele in miscare si le si raceste putintel (sau mai mult la alea la care e injectat in cavitatea pistonului eventual cu radiator pe circuit), apa raceste motorul si unge pompa de apa, benzina are rol de combustibil. Ca odata demult avea si aditivi care caleau supapele de evacuare, e o poveste, dar acum substanta respectiva ar dezafecta catalizatorul foarte rapid. Poate ti-a soptit cineva ca la motoarele suprasolicitate o mica parte din caldura este cedata benzinei, dar intre a aspira un amestec mai rece si a unge e o diferenta. Si avantajul nu este al benzinei, nici la faza cu racitul- exista injectie de GPL lichid - ala la evaporare se simte bine, probabil de aia se spune ca obtii putere identica cu benzina, are efect de NOS ).
                    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                    Comment


                    • #25
                      aceeasi problema ca si la mine! http://www.loganclub.ro/forum/consum...at-t42953.html

                      Comment


                      • #26
                        la al meu 1.4 gpl din 2007 uleiul sta pe joja la semn pana la 12000 de km. apoi scade sub minim pana la 15000 de km cam 1.5 litri. am schimbat uleiul de la castrol 5w30 am trecut pe elf 5w30. acelasi rezultat. mentionez ca pana la 45 de mii de km nu a facut asa uleiul ramanand pe joja la semn. explicatia mecanicilor: uleiul de o calitate indoielnica adica prost.

                        Comment


                        • #27
                          "Gazul este rentabil pentru masinile de TAXI, nu pentru masina personala." Ba da este foarte rentabil! ;)

                          Comment


                          • #28
                            Am logan 1,4 gpl de fabrica cu 151000km in bord reali(unic proprietar), cu ulei Castrol magnatec 10 w 40 schimbat la fiecare 15000km de la revizia de 45000km nu mi-a scazut nivelul pe joja niciodata, nici macar 1 mm -> nu am completat niciodata cu ulei.
                            Daca circuli mult, mai ales in extraurban renteaza foarte mult GPL. Asta este parerea mea

                            Comment


                            • #29
                              Narcis mai calculeaza odata
                              Unde economisesti mai mult : daca faci 10.000km pe extern sau urban ?
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • #30
                                Asfel de problema am si eu ,am loganul din ianuarie 2008 si de 2 ani i-am pus gpl tomaseto stag 200 ,masina are 43000 km si anul trecut cand am completat cu peste 800 de grame de ulei am zis ca mi se pare ,dar si anul asta e cam mai rau numai ieri i-am completat cu 250 de grame si pe la sfarsitul lui octombrie cu vreo 300 de grame,cam mult nu-i asa? mentionez ca nu fac mai mult de 10000 km pe an si ca ulei am avut mereu castrol magnetec 5w-40 . nu se poate asa ceva , un sfat ceva se poate ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google