Sunet indicator nivel GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunet indicator nivel GPL

    Salut,
    Am pornit masina dupa vreo 6 ore de stat pe loc si a inceput sa piuie indicatorul nivelului de GPL si sa clipeasca alternativ ledurile verde-galben. Am comutat pe benzina si nu a mai facut. Dar nici dupa 7 km nu se oprea sunetul daca apasam pe comutator. In manual scrie sa iau legatura cu service-ul.
    A mai patit cineva? Presupun ca intra in garantie, nu? Intreb ca sa stiu la ce sa ma astept.
    Aveti o recomandare de service Dacia pt gpl in București?
    Last edited by iatagan; 2 weeks ago.

  • #2
    Poti da mai multe detalii ? Cati km are masina ? Ce revizii are facute ?
    Eu detin 0.9 tce gpl fabrica. Prima oara a intrat pe avarie instalatia gpl la 40k km,la service dacia au schimbat filtrul care trebuia schimbat la 60k km( stare lichida?!) si mi-au recomandat sa schimb furnizorul de gpl,lukoil la vremea aceea. De atunci doar petrom, acum are 85k km si iar intra pe avarie inst. gpl si se manifesta in felul urmator: cu motorul rece intra pe avarie, rulez cam 30 min pe benzina si la urmatoarea pornire intra gpl fara probleme pana cand iar se raceste motorul. Am sunat la service pe data de 1 luna curenta si imi astept programarea pe data de 12. Sper sa fie aceeasi problema,ca se rezolva cu bani putini, de unde as putea concluziuna: ori combustibilul gpl este prost ori intervalele de revizii prea mari 20k km respectiv 60k km. Eu am de gand sa injumatatesc intervalul de revizie gpl, asa cum am facut si cu cel clasic. Schimb uleiul si filtrele la fiecare 10k km.
    Nefericirea mea a fost sa schimb clapeta de acceleratie la 82k km , ce m-a costat peste 2000 ron.
    In rest..gaz si talpa

    Comment


    • #3
      Salut, fix 40k km am si eu! Uite in link cum se aude sunetul. Prima data s-a intamplat seara dupa 7 ore de repaus si nici dupa 7 km nu se oprea sunetul daca comutam pe gpl. A doua zi dimineata (dupa inca 7 ore de repaus) inca nu merge, am mers vreo 10+10 km si dupa inca 6 ore ziua am plecat iar dar funcționa si pe gpl. Seara din nou nu. A treia zi a mers chiar dupa inca 7 ore de motor rece.
      Ce vreau sa arat este ca nu am gasit o regulă, ca face mereu cand e motorul rece sau nu.
      Am mai avut inainte de treaba asta inca ceva cand alimentam cu gpl, nu mi se mai oprea singur la 32 litri ca in primii 2 ani ci abia la 39 litri adica 100%. La dacoserv salaj au zis ca nu stiu ce are si ca nu exista niciun senzor acolo care sa opreasca alimentarea. In plus, dupa ce faceam plinul chiar cu 39 litri, imi afisa roșu la indicator. Dupa un timp arata corect.
      Mi s-ar parea normal sa sa schimbe pe banii lor filtrul acela avand in vedere ca scrie ca se schimba la 60k km si asta s-a întâmplat la 40k.
      Nu am alimentat niciodata de la Lukoil, doar de la cele cunoscute, in principal de la OMV Bellu.

      https://youtu.be/_aD7HgBeWls

      Comment


      • #4
        Daca masina este in garantie du-te la service dacia, o sa te coste max un schimb de filtru (150 ron la mine). Eu stiu ca filtrele sunt consumabile si nu se schimba pe garantie.

        Comment


        • #5
          P.s.: e din mai 2018, schimbat ulei si filtre la 11k+stare gazoasa , 22k, 36k. La 30k am mai schimbat o data filtrul de stare gazoasa. Acum are 40k.
          La ce service ai fost?

          Comment


          • #6
            Uite asa arata filtrul ce l-au schimbat la 40k km, doar gpl lukoil.
            Service-ul despre care vorbesc eu este in Constanta pe bd. Bratianu, singurul autorizat gpl din judet. Destul de neseriosi in privinta programarilor si duratei de reparatie.
            Image 20191210 101653 hosted in Freeimage.host

            Comment


            • #7
              Wow, inseamna ca asta e, trebuie schimbat la 30k km, nu la 60k. Insa la mine mai e si faza ca nu se mai opreste singura alimentarea la 32l. La tine la cat se opreste?

              Comment


              • #8
                Cel mai mult a intrat de 100 lei, o singura data, iarna parca dar nu mai stiu la ce pret a fost. Deci ~32l .

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Sciencetheist View Post
                  Uite asa arata filtrul ce l-au schimbat la 40k km, doar gpl lukoil.
                  Service-ul despre care vorbesc eu este in Constanta pe bd. Bratianu, singurul autorizat gpl din judet. Destul de neseriosi in privinta programarilor si duratei de reparatie.
                  eu ziceam ca la 15k e mult sa schimbi filtru de stare gazoasa ..... dar 40k? in ce hal poate arata :-O .... la 15k e plin de pilitura, dar interiorul este curat, ceea ce inseamna ca-si face treaba. La ce ai tu acolo ..... ma mir ca mai puteai alimenta

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca se refera la filtrul de stare gazoasa care scrie ca se schimba la 60k km.

                    Comment


                    • #11
                      Acela este filtrul de stare lichida. Producatorul spune ca trebuie schimbat la fiecare 60k km,iar la mine era infundat deja la 40k km.
                      Am atasat si programul de intretinere al masinii
                      20201005_193414.jpg

                      Comment


                      • #12
                        La fel scrie si la mine. Din punctul meu de vedere, daca acolo scrie ca se inlocuieste la 60k km sau 3 ani, avand in vedere ca ca infundat la 40k km, ar fi trebuit sa ti-l schimbe pe gratis in garantie. Ziceai ca ai platit?

                        Comment


                        • #13
                          150 ron la fiecare filtru.
                          Filtrele nu se schimba pe garantie. Ei au dat vina pe combustibil...

                          Comment


                          • #14
                            A fost electrovana gripata din cauza gazului prost de la noi. Am alimentat in 2 ani si 40k km doar de la statiile mari, Mol un an, OMV inca un an si rompetrol, petrom ocazional. De la Lukoil niciodata pentru ca asa "zicea lumea" ca nu e bun gazul lor. Uite ca nici din alte parti nu e 100% ok. Cine stie, poate de la Lukoil pateam dupa 20k km? Nu cred...

                            Comment


                            • #15
                              eu am 45k de km cu gaz 90% lukoil, restul MOL. Cu gazul de la MOL masina merge mai prost. Eu am schimbat ambele filtre inainte de 15k de km.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google