Sunet indicator nivel GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am simtit și eu diferente la gaz intre rompetrol si omv, parca si mol cand alimentam mai demult. Am sa incep sa folosesc si Lukoil sa vad ce se intampla. Si e si mai ieftin.
    La 11000 am schimbat filtrul faza gazoasa, dupa inca 20000 am mai schimbat o fata pe cel de faza gazoasa. Voiam sa mai stau 15000 si sa le schimb pe ambele, si pe cel de faza lichida.
    Last edited by iatagan; 19 October 2020, 19:48.

    Comment


    • #17
      schimba-le pe amandoua la maxim 15k. La 15k, filtrul este curat, dar carcasa filtrului este plinda de pilitura.

      Comment


      • #18
        Am revenit cu vesti, asa cum am promis.
        A fost curatata electrovalva gpl, operatiune efectuata pe garantie, spre surprinderea mea. Multumit de acest aspect dar in schimb a durat o vesnicie..
        Attached Files
        Last edited by 77sky; 6 November 2020, 19:11.

        Comment


        • #19
          Buna seara tuturor ! Detin logan 1.4 cu gpl din fabrica cumparat in 2007 .In instructiunile ( carnetul Dacia GPL Landi renzo) spune ca intretinerea(inlocuirea filtrelor) gpl se face: la 15000 faza lichida si 30000 faza gazoasa.
          Pana la 30000 nu am schimbat niciun filtru ,fapt pentru care la 58000 m-au lasat 2 din 4 injectoare,ceea ce m-a costat destul de mult,norocul meu a fost ca le-am cumparat din Polonia,la un pret mult mai bun decat in Romania. Am platit 35 € per injector,comparativ cu 50€ per injector cat era la acel moment i Romania.
          Dupa 14 ani de mers pe gpl,am 134000.Azi am facut plinul insa nu mai trece pe gpl si imi tiuie ca si cum ar fi rezervorul gol,cu toate ca toate cele 4 lefuri verzi sunt aprinse.
          Daca un posesor de astfel de masina a patit ceva similar si a gasit o rezolvare,îi multumesc anticipat pentru orice sfat !
          O seara cat mai placuta !

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google