Probleme Pornire La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din cite am citit si vazut pina acum (si am citit cam toate postarile despre aceasta problema la Logan cu GPL) sint doua probleme diferite: una a acelora la care masina porneste greu adica dai la cheie de citeva ori indiferent ca este rece sau cald motorul, dar odata pornit merge rotund (problema cu senzorul de turatie) si a doua a acelora la care porneste tot greu iar dupa ce a pornit turatia scade apropape de 0, motorul se bilbiie citeva secunde, uneori chiar se opreste alteori isi revine insa motorul merge apoi neregulat, se aprinde becul rosu de engine si dupa citeva sute de metri parcursi motorul se opreste in mers (https://www.youtube.com/watch?v=9ppEy5ZHl58). La aceasta problema nu s-a gasit inca nici o solutie universala.

    Intimplator in timp ce schimbam filtrul de aer am observat o chestie: daca carcasa filtrului de aer este scoasa atunci cind pornesti, motorul porneste fara probleme, de unde am dedus ca era ceva in neregula cu aerul (sau cantitatea de aer) care intra in motor. Deoarece cantitatea este reglata de motorasul pas cu pas si nu aveam cum sa o modific m-am gindit daca nu cumva ar putea fi o problema cu calitatea aerului. Asa ca am scos furtunul care aduce in carcasa filtrului de aer gaze si vapori de ulei din carter si surpriza: motorul porneste aproape ca la inceput. Nu am scapat insa de restul problemei, adica de oprirea motorului dupa citeva minute. Am facut asta ca o solutie temporara pina aflu de undeva solutia problemei, caci nu vreau sa schimb o roaba de piese cum au facut unii.
    Last edited by Tataieg; 25 June 2015, 12:03. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Mergi numai pe benzina citeva zile si vezi ce se intampla.
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • Asta este doar o solutie de moment, dupa citeva zile face la fel

        Comment


        • Suna si iti explic...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Va salut!
            Logan 1,6, 140.000 km, gpl de 50.000.
            Problema mea: dimineata porneste foarte greu. Azi dimineata de 4 ori a pornit si a murit. La un moment dat porneste, tremura, apoi isi regleaza relantiul si toata ziua nu mai am probleme. Pornirea grea la rece am observat-o cam de o luna. In vara, cand era cald dimineata pornea bine, dar cand au venit temperaturi mai scazute dimineata (2 sapt. de ploi) am remarcat ca nu mai porneste ca inainte.
            Am schimbat bobina(partea de jos era fisurata la fiecare colt), senzor temperatura apa, motoras pas cu pas vdo, reglat culbutori (pana cand temperatura lichidului de racire nu ajungea la 4 linii murea relantiul la debreiere, la reglaj am remarcat ca pe evacuare erau foarte stransi), iar azi am facut un test de compresie folosind 2 manometre. Pe pistonul 2 compresia era sub 7, iar pe pistonul 3 compresia era sub 8.
            Pe tester nici o eroare.
            Concluzia: mecanicul mi-a recomandat sa rectific chiuloasa pentru a avea compresie peste 11, deoarece s-a depus calamina pe scaune, iar la rece nu are compresia necesara pornirii.

            Ajutati-ma cu niste sfaturi!

            Comment


            • Eu as fi intrebat mecanicul,cum si-a dat seama ca pierderea de compresie are loc pe la supape si nu pe la nivelul segment/cilindru...

              Comment


              • Si care e legatura cu gazul?
                Esti pe zona de gpl aici...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • Originally posted by lenush64 View Post
                  Eu as fi intrebat mecanicul,cum si-a dat seama ca pierderea de compresie are loc pe la supape si nu pe la nivelul segment/cilindru...
                  La un motor pe benzina e simplu, pui 10 ml de ulei in cilindru si repeti testul de compresie. Uleiul etanseaza segmentii, daca presiunea la finele compresiei e tot slaba, e de la supape.

                  Concluzia: mecanicul mi-a recomandat sa rectific chiuloasa pentru a avea compresie peste 11, deoarece s-a depus calamina pe scaune, iar la rece nu are compresia necesara pornirii.
                  God damn genius mecanicul ala, nu a auzit de savar, de rectificat scaune supapa? Scapa compresie pe la supape si el rectifica chiualasa, macar de zicea sa iei alta.
                  Last edited by einstein1984; 15 September 2015, 16:28. Reason: Automerged Doublepost
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Daca era pe zona segment/cilindru presupun ca manca ulei, ceea ce nu se intampla.
                    Sunt pe zona gpl, asta inseamna ca ne priveste pe toti atata timp cat am 50.000 km pe gpl.
                    Acel mecanic spunea ca pe scaune supape ca s-a depus calamina (asa am si scris), deci rectificat scane supape, poate nu m-am exprimat eu bine.
                    Am cerut niste sfaturi, nu critici (sa-mi fie cu iertare).
                    Specific ca am mers cel putin 6000 km cu tachetii/culbutorii nereglati intre 6000-7000 km (un drum de Austria/Linz + o luna mers Arad-Oradea aprox 3500 km).
                    Deci, a mai patit cineva asemanator sau nu?
                    Cu tot respectul cuvenit, as dori niste sfaturi concludente in schimbul criticilor.
                    Are rost sa fac operatiunea cu chiluoasa sau nu?

                    Comment


                    • Originally posted by zari View Post
                      Daca era pe zona segment/cilindru presupun ca manca ulei, ceea ce nu se intampla.
                      Prezentarea cit mai precis si mai complet,a unei probleme duc la evitarea unor asemenea discutii.In cazul tau,va fi nevoie de refacere scaun supape si rectificare supape...

                      Comment


                      • Originally posted by lenush64 View Post
                        Prezentarea cit mai precis si mai complet,a unei probleme duc la evitarea unor asemenea discutii.In cazul tau,va fi nevoie de refacere scaun supape si rectificare supape...
                        Asa imi spunea si mecanicul.
                        Multumesc pt. confirmare.
                        Voi realiza operatiunea, iar apoi voi comunica daca s-a rezolvat problema.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google