Probleme Pornire La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    La mine problema cu pornirea nu era de la gaz.

    Tragea din nou aer fals pe la clapeta. Am etansat bine acolo si acum pleaca la optime de cheie.

    Deja am vreo 1500 km de atunci si merge impecabil din toate punctele de vedere

    Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

    Comment


    • #47
      Si a mea a pornit impecabil si in seara asta.
      Sa vedem cat o tine asa...
      Poate o fi fost de la gazul de la Rompetrol Fundeni habar n-am...acum am facut plinul de la OMV.
      Sunt cam multe variabile in joc ca sa imi dau seama de ce acum porneste impecabil.
      1. Am facut 100 km pe autostrada peste 4,500 ture
      2. Am schimbat gazul.(ultimele 2 dati am pus de la Petrom si OMV 3.35 ron litrul)
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • #48
        Sa vezi ce bine merge cu gaz de la bulgari.
        Au gaz la fiecare OMW. Alimentezi de la pompa ca si cum ai baga benzina.

        Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

        Comment


        • #49
          Alimentezi tu sau ca in Ro vine baiatul si te ajuta? Cat costa in Blg GPL u? Dar in Grecia?
          Sper ca ai platit cu cardul...
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • #50
            Vine baiatul sa iti bage el.
            Pret gaz : 1.30 - 1.39 BGN

            Comment


            • #51
              Originally posted by alessandro View Post
              La mine problema cu pornirea nu era de la gaz.

              Tragea din nou aer fals pe la clapeta. Am etansat bine acolo si acum pleaca la optime de cheie.

              Deja am vreo 1500 km de atunci si merge impecabil din toate punctele de vedere

              Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner
              ok
              o zona pretabila la ,,a trage aer fals,, se poate spune ?
              poate sunt colegi care nu cunosc.
              te referi la clapeta de accelaratie sau la corp clapeta ?

              ,,DE_TOATE,,

              Comment


              • #52
                Aerul tras prin clapeta nu e fals.

                Fals este aerul tras pe langa corpul clapeta. La 16v trage pe langa garnitura dintre corp si plenum.

                Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                Comment


                • #53
                  @eugenmanea, vezi ca ai o lista cu ateliere autorizate in cartea de garantie, poti sa dai pe la Marpaco de exemplu, stiu ca sunt priceputi in BRC, numai ca nu se lauda ca altii, personal nu ii cunosc, dar am vazut ca se descurca bine. Si asta cat mai urgent daca mai apare problema, fiindca la motoarele de KIA nu prea se impaca distributia cu chinuitul la pornire de gen accelerare, dat in nas, etc.. Sau o fi un secret sa apuce intinzatorul sa-si ia ulei. Oricum se vede treaba ca 3 montaje pe zi uneori sunt prea mult.
                  Last edited by alexys; 15 September 2012, 01:00.
                  Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                  Comment


                  • #54
                    Salut:
                    Alexis,cand pot veni si eu pentru un reglaj soft?
                    De maine sunt sch 2
                    Numai bine.
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #55
                      Simt ca innebunesc!
                      Saptamana trecuta am facut 100 km pe autostrada intre 160-180 pe benzina. Toata saptamana a pornit la sfert de cheie.
                      Ieri am facut autostrada Bucuresti- Ploiesti pe gaz- 140 constant.
                      Azi cand ii dau la automat...canci- acelasi simptom masina da sa porneasca dupa ce dau la automat mai mult, merge in '3 bujii', apoi se opreste. La a 2 a cheie o ia perfect.
                      Problema e ca pana acum se intampla numai dimineata...dar azi s-a intamplat si dupa vreo 7 ore de stat.

                      Sambata ajung la vernesti- cred ca saptamana asta o sa merg doar pe benzina sa nu imi faca alte belele.
                      Sa dea mama lui proces verbal sa nu imi rezolve problema ca cred ca nu mai trec pe la ANPC- trimit direct avocatii la cati nervi mi-au facut.

                      Apropo ghiciti ce.. marti am fost cu Alessandro; joi a fost un coleg de la serviciu cu Tucson si-a montat Landi Renzo tot la Vernesti.

                      La un moment dat i-au clipocit becurile de la gaz, el avand gaz. Cica a citit acasa in carte ca asta inseamna ca a aparut o avarie.

                      A doua zi dimineata, verifica nivelul racire motor si...supriza.. vasul de expansiune GOL!!!
                      A pus apa distilata- NUMAI 1.5 LITRI AU INTRAT!!
                      EL acuma zice ca nu i-a mai scazut nivelul, dar nici el nu prea a mai mers cu masina. Sunt curios sa il intreb maine dc a mai scazut nivelul...dar e fooarte ciudat.
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • #56
                        Pai e normal sa scada nivelul. Ca iti taie conductele de la calorifer.
                        Nici mie nu mi au spus sa fiu atent, doar ca am completat eu stiind despre ce e vorba

                        Eu zic ca prima data sa vorbesti calm si frumos. Te documentezi beton si le explici cum sta treaba.
                        Daca nu si nu, incepi cu reclamatii.

                        Si eu yrabuie sa ajung sa fac revizia aia gratis

                        Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner
                        Last edited by alessandro; 17 September 2012, 07:13.

                        Comment


                        • #57
                          El oricum mai completase odata.

                          Sa scada sa scada...dar 1.5 litri?!

                          O sa si sun maine si cer sa vorbesc cu Dl. Laurentiu. Saptamana asta o sa merg numai pe benzina+ B- Bz pe benzina- sa fie ok ECU benzina la reglaj.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • #58
                            Pana atunci pune te pe documentat.

                            @ moog
                            esti sigur ca STFTsi LTFT sunt responsabili de pornirea defectuoasa ?

                            Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                            Comment


                            • #59
                              Ce sa ma documentez- nu ma documentez deloc- pentru ca eu nu am timp sa umblu dupa reglaje si sa incep sa invat acum mecanica in detaliu.
                              La mine asa sta problema: am pus o instalatie care indeplineste toate avizele, montator autorizat, teoretic NU trebuie sa afecteze motorul in niciun fel.
                              Eu ma duc cu o problema care poate fi demonstrata la orice ora din zi ca e de la gaz (daca merg pe benzina motorul porneste ok).
                              Daca nu se rezolva- pornim prin alte cai.

                              Ce nu v=am mai spus- pentru ca nu sunt f sigur vreau sa ma duc si azi in masina sa verific- ieri dimineata cand m am urcat in masina era un miros ciudat... dar zic eu ca mai mult de benzina decat de gaz.
                              Diseara cand intru in masina vreau sa vad daca mai e prezent mirosul- de-aia vreau sa sun maine sa stiu ce sa ii zic Dl Laurentiu si nu sun azi.

                              Joi schimb si bujiile desi sunt constient ca dau banii de pomana.
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment


                              • #60
                                Alessandro: sint sigur...
                                Verificati T-urile, si furtunele de apa....au prostul obicei sa curga pe acolo...
                                1.5l nu e voie sa se duca...decit daca curge...
                                Sa va aduceti aminte sa mai puneti si ceva antigel concentrat daca ati completat numai cu apa...
                                Poate sa miroase si a benzina la pornirea dimineata...daca GPL e reglat pe sarac dimineata pe benzina ai sa ai prea multa, si nearsa...
                                Va urez bafta
                                Ce instalatii ati montat pina la urma ? LR sau Tomasetto? ...sau parca erati fani BRC ?
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google