Probleme Pornire La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E pa dracu, poti sa ai super ECU GPL ca pina la urma tot reglajul manual e baza...
    Inca nu am auzit de una sa se autoregleze/calibreze/seteze de la cap la coada...
    OBD-ul te ajuta la fineturi...in special la variatiile gen temperatura, regim de mers, altitudine si alte timpenii din astea...
    Daca nu faci o reglare buna in mers e de cacao...
    Multi se multumesc numai cu autocalibrarea si gata...
    Mai vine clientul "nu trage" , ii mai da putin pe ici pe colo...sau invers, "consuma mult"...
    Dupa citeva ture daca clientul e insistent incearca sa-i mai faca odata autoc si reglaj in mers...dar intra in bucla...deja corectiile ECU benzina sint duse-n' balarii...
    Asa este trece o bucata pina se incalzeste sonda lamba la temp de lucru...chiar daca e incalzita
    Eeee asta cu parametrii o vazui la o masina dar inca nu m-am prins de ce dracu se dau peste cap...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • #17
      Originally posted by kti View Post
      moog zi te rog pe romaneste:
      ,,nu mai stie sa mearga trebuie sa invete,,
      gpl-isti sa va asteptati toti la asta mai devreme sau mai tarziu.

      Ce ai vrut sa spui aici ?
      cam ce ati spus voi 2 aici dar ffff ... pe scurt.

      ,,DE_TOATE,,

      Comment


      • #18
        Si eu am o problema cu pornirea la rece , am instalatie GPL de la 48.000 Km ,masina are in prezent 70.000 ,1.4MPI . La pornire tre sa tin electromotorul in functiune vreo 5-7 secunde ,in acest timp masina da semne ca ar porni desi nu o face pana nu calc acc. calumea in acest interval..... mentionez ca am 2 linii la benzina ,instalatia GPL este omologata ,marca BRC aceea care trece automat pe GPL,astept niste sugestii va rog , nu ma pricep asa de bine la acest capitol

        Comment


        • #19
          Merci 30-40km numai pe benzina...daca face la fel nu e de la gaz...
          Intretinerea ai facut-o...schimbat filtre etc ?
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • #20
            curata senzor voalanta si va porni la prima chee

            Comment


            • #21
              Daca era numai pe benzina aveai dreptate
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • #22
                Daca e BRC pe bune, montata de noua, nu SH, trebuie doar reglata -daca nu ai tinut pompa pe uscat. Poti verifica dupa cum a zis moog, ca sa separi problema. Senzorul de pe volanta nu e, ala poti s-o tii 5 ore in demaror, daca nu a luat semnalul din prima, nu mai revine pe parcurs, eu nu am auzit inca.
                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                Comment


                • #23
                  Nu am schimbat filtrele de la GPL si nu cred ca am de ce sa le schimb pentru ca nu porneste pe gaz , am intrebat vreo 2 mecanici si mi-au zis ca Ionutpas , sa curat senzorul de la volanta si asta voi face , mi-au mai zis ca daca tot am probleme este de la sonda lambda (ce dracu o fii aia , din cate am inteles e pe evacuare si nu stiu ce face, in fine) si va trebui sa merg cu ea vreo 20 km cu 130 -140KM/h bineinteles pe autostrada . Daca nu merge nici asa mi-a zis sa merg o zi 2 cu ea pe benzina . Daca nu merge nici asa o voi duce in parcarea bisericii pentru curatarea spiritelor rele de la pornire !

                  Va multumesc pentru raspunsuri Ionutpas si Moog!

                  Comment


                  • #24
                    De ce nu vrei sa asculti ?
                    Varianta cea mai simpla e sa mergi pe benzina citeva zile si sa vezi daca se remediaza cu pornirea...
                    Dupa aia sapi dupa senzori, sonde si alte avioane...
                    Scrii ca ai GPL de peste 20.000km...ai schimbat vreun filtru pina acum ????
                    Uleiul si filtru de ulei il schimbi cind nu mai merge masina ????
                    Last edited by moog; 7 September 2012, 13:15.
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • #25
                      Din pacate ma inscriu si eu in categoria celor cu probleme dimineata cu Kia mea desi am numai 1,200 km pe gaz
                      Instalatie BRC 24.11 montata la Vernesti acum 2 saptamani.
                      Simptome: de vreo 2 zile dimineata la prima cheie da sa porneasca la o cheie mai lunga decat de obicei, merge 'in 3 pistoane' vreo 3 secunde apoi se opreste. La a 2 a cheie porneste f bine la sfert. Apoi toata ziua nu mai am probleme.
                      Aseara am mers vreo 100 km pe benzina din care vreo 68 pe autostrada cu peste 160 la ora - sunt curios azi de dimineata daca mai face figuri.

                      Sfaturi, pareri? Sa nu fie reglata bine instalatia? Ce sa le spun cand ma duc la revizie peste 2 saptamani? (vreau sa o fac pe aia de 1,000 km).

                      Multumesc.

                      A..era sa uit- nu am schimbat bujiile cand am pus gazul- bujiile avand cam 30,000 km. Sa fie de la asta?
                      Oricum va tin la curent daca azi de dimineata porneste bine dupa ce am mers pe benzina (am mers cam asa: autostrada 68 km peste 160, apoi cam 50 km pe gaz, apoi alti 25 km pe benzina dar mai domol ca eram pe DN1).
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • #26
                        Eu am schimbat bujiile dupa 20k de mers pe GPL si erau cu gapul marisor...
                        Ar fi bine sa verifici bujiile sa vezi in ce stare sint...
                        Dar pornirea dimineata nu este de la asta...este de la reglaj GPL...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • #27
                          Aceeasi problema am avut-o. Dupa 5-6luni de la monntarea instalatiei GPL A APARUT PROBLEMA. Dadeam de 20 de ori la cheie pana pleca. Am rezolvat cat de cat cu solutie de curatat injectoare pusa in benzina. Dupa 2-3 zile si-a revenit. Mai face figuri din cand in cand, pornind la a 4-5cheie si atunci refac tratamentul. Problema este de la injectoare care trebuiesc curatate. Dupa ce se incalzeste motorul este ok si porneste de fiecare data la prima cheie.
                          Last edited by dsorinmihail; 9 September 2012, 13:06.

                          Comment


                          • #28
                            Problema e ca la mine a aparut dupa 1,200 km- deci nu se pune problema de colmatare (plus ca in astia 1,200 am mai mers vreo 50 pe benzina continuu ce e drept nu peste 3,000 ture.
                            Moog- nu inteleg- asta BRC nu e cu autoadaptare etc- din ce am inteles tre sa fii atent sa se suprapuna curbele alea sau cam asa ceva...ce puteau face gresit ca sa nu porneasca dimineata? Si vorba aia ei monteaza 3 masini pe zi ..cum naibilor sa nu o regleze bine, nu fac acelasi lucru la fiecare masina?
                            Ce sa le zic celor de la Vernesti ca treaba sa iasa bine?

                            Si alessandro se vaita ca si lui cateodata ii face aceeasi figura (montata in aceeasi zi cu mine)
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • #29
                              la mine s ar putea sa fie si ceva aer fals pe la celebrele garnituri de la clapeta de acceleratie

                              Comment


                              • #30
                                Pai asta e diferenta intre cu/fara autoadaptare...micile "greseli" de la calibrare sint "corectate" de soft...sa nu mai zic diferente de regim, presiune, calitate GPL, si altor factori ce duc la variatia procesului de ardere...
                                Se pare ca baietii mai dau kix cite odata...se mai intimpla...
                                Naspa este cind montatorul e la "cuca macaii"
                                Din pacate mare lucru nu puteti face, decit sa va duceti la Buzau...prin Bucuresti nu am auzit de reprezentanta BRC...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google