Probleme Pornire La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Surprize surprize!
    Dupa ce a pornit perfect de cand am schimbat bujiile...aseara Same old story: dau la automat mai mult decat de obcei, da sa porneasca si se opreste; dau a 2 a cheie o ia perfect.
    Am vorbit cu dl Laurentiu (foarte profi- m-a sunat Dumnealui)- a ramas ca daca in seara asta face aceeasi figura maine vine la Bucuresti sa imi schimbe calculatorul.
    Ideea e ca mai este un Ceed cu aceleasi probleme, numai ca la acel Ceed problemele au aparut dupa 40,000 km. La inceput a facut exact ca la a mea (pornea la a 2 a cheie), apoi problema s-a agravat (mai pornea la a 5-10 a cheie abia). A fost cu masina la Kia i-au desfacut-o bucati, i-au inlocuit si o electrovalva.. tot asa facea. Au decuplat instalatia de gaz- de cand au decuplat instalatia masina se comporta perfect.Ideea e ca pe tester masina era in parametrii perfecti atat pe benzina cat si pe gaz.
    Problema e ca posesorul de Kia nu i-a facut niciodata revizia la gaz (40,000 km) - nu i-a schimbat niciun filtru deci e o oarecare diferenta fata de a mea care are 2,500 km pe gaz. Plus ca la el in timp din cate am inteles i-au aparut si cateva check engine.(s-a aprins becul)

    A zis ca intre timp da un mail si la BRC sa vada daca s-au mai confruntat cu aceasta problema la Kia.
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • #92
      poate trage aer fals pe undeva. fix problema asta am avut o si eu

      prima cheie lunga, pornea greu si murea. la a 2 a o lua perfect

      sa traga aer fals printr un loc care se etanseaza dupa ce face motorul vacum in admisie. asa cum face la blestematele alea de garnituri de la clapeta de k4m
      nici in 1000 de ani nu o sa dea eroare pe undeva

      Comment


      • #93
        Tie ti-a facut vreodata vreo figura inainte sa pui gaz? Ar fi cam mare coincidenta sa inceapa sa traga aer fals exact cand am pus gaz.
        Masina mea in 65,000 km cred ca de 3 ori a luat-o la a 2 a cheie...si asta la distante asa cam de mai mult de 8 luni (de obicei nu eram eu atent si dadeam drumul la cheie inainte sa porneasca).
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • #94
          am avut problema asta acum 2 ani si din coincidenta a aparut la 2 3 zile dupa ce am pus gaz. am etansat acolo si s a rezolvat

          Comment


          • #95
            Daca e 1.4 trage aer fals pe la garnitura corpului clapet ,in acest caz luati un tub cu silicon rosu (5 lei) si dati de jur imprejur,lasati cam o ora si dupa aia porniti!

            Comment


            • #96
              La Eugen nu trage aer fals...
              El zice ca daca merge numai pe benzina merge bine...
              Kia nu e proiectat de 2 romani beti ...La Logan clapeta e un tub de plastic simplu asezat pe bloc si prins cu o brida si un surubel ...si-o mai sprijina filtrul de aer...
              Ca sa nu ziceti ca am ceva cu Loganul, si la tigaia mea proectantii nu erau tocmai treji si intregi la minte
              Ca sa am acces decent la bujii tre sa dau galeria de admisie jos...sa schimb fisele tre sa mai demontez 1/4 din masina...
              La schimbarea distributiei e ceva mai usor...dai motorul jos
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • #97
                da moog
                dar clema aia cu surubel este la modelele mai noi , la cele vechi 2004-2006 sta prinsa doar prin presare intre filtru si admisie.

                ,,DE_TOATE,,

                Comment


                • #98
                  Ahaaaa, de aia cautam ca prostul surubelul si clema
                  Am zis ca le-a pierdut fraierul ce desfacuse inaintea mea clapeta
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #99
                    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu problema de mai jos:

                    La prima cheie dimineata motorul se invarte de 3-4 ori inainte sa porneasca, lucru care pana acum cateva luni nu se intampla.
                    Instalatie LR montata la 6500 km in prezent am 87.000 km.
                    Mentionez ca am curatat motorasul pas cu pas, injectoare si corp clapeta.
                    Vreo idee de une ar putea fi????
                    O sa incerc zilele astea sa schimb si bujiile. Ce bujii recomandati ???
                    ASIGURARI ONLINE 24h - oriunde in RO : RCA + CASCO + LOCUINTE

                    Comment


                    • Am vb cu dl. Laurentiu aseara din nou.
                      Aseara cat si azi dimineata masina a pornit din prima, dar am dat mai mult la automat decat de obicei.(de acum voi filma pornirile)

                      A fost sfatuit de BRC sa foloseasca un soft mai vechi, fara ultimele update uri.
                      Deocamdata nu e urgenta- cand mai ajung pe la Buzau.
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • Originally posted by gabau86 View Post
                        Si eu am aceasi problema. La prima cheie dimineata motorul se invarte de 3-4 ori inainte sa porneasca, lucru care pana acum cateva luni nu se intampla.
                        Instalatie LR montata la 6500 km in prezent am 87.000 km.
                        Mentionez ca am curatat motorasul pas cu pas, injectoare si corp clapeta.
                        Vreo idee de une ar putea fi????
                        O sa incerc zilele astea sa schimb si bujiile. Ce bujii recomandati ????
                        iti recomand sa faci un reglaj la culbutori ca la carte,adica 0.10 admisie cu 0.25 evacuare si sa mai functionezi pe benzina o bucata de vreme.bujii iti recomand eyquem cu 2 electrozi pe care le gasesti la pret foarte bun la evali_daniel.
                        Last edited by leopardu; 26 September 2012, 15:58.

                        Comment


                        • Multumesc Leonard.
                          ASIGURARI ONLINE 24h - oriunde in RO : RCA + CASCO + LOCUINTE

                          Comment


                          • salutare stimabililor! am si eu aceeasi problema cu pornitul mai greu dimineata. la 44k km i-am montat o instalatie tomasetto. acum am 48k km. au aparut aceste simptome dupa revizia de 1000 km si au disparut de 2 ori pana acum astfel:
                            - m-am dus din nou sa-mi faca un reglaj mai amanuntit decat cel de la 1000km ( a pornit bine vreo 2-3 saptamani)
                            -in august am fost la mare ( aproximativ 670 km dus-intors) si la intoarcere iar a pornit bine vreo 2-3 saptamani. aici am mers pe benzina aproximativ 30 de km cu viteza de 130-150km/h. mentionez ca inainte de a pleca la mare eram pe rosu cu benzina si am bagat benzina "proaspata" daca-i pot spune asa.
                            astazi am aflat o posibila cauza a pornitului greoi dimineata, cauza ce mi s-a parut plauzibila( eu nefiind un mare specialist in mecanica, dar nici precum curca-n craci nu ma uit): datorita faptului ca pompa de benzina functioneaza si dupa trecerea pe gpl, aceasta "vantura" in continuu benzina, astfel schimbandu-i din proprietati . solutia ar fi montarea unui releu pe pompa de benzina care sa o opreasca odata cu trecerea pe gpl.
                            am intrebat un prieten cu un cielo pe gpl (instalatie nesecventiala) si mi-a spus ca el are acel releu si astfel pompa nu-i functioneaza non-stop si el merge si cateva luni cu aceeasi benzina neavand probleme la pornire. astazi un alt prieten( posesor al unui hyundai) si-a montat acel releu si astept sa vad rezulatele.
                            intrebare: a mai auzit cineva de acest releu pus pe pompa?

                            Comment


                            • Originally posted by pepyno81 View Post
                              intrebare: a mai auzit cineva de acest releu pus pe pompa?
                              toata lumea
                              insa parerile sunt impartite

                              ,,DE_TOATE,,

                              Comment


                              • Releul se pune in cazul cand regulatorul de presiune pica si se infunda pt a avea presiune in rampa...este o situatie de compromis deoarece regulatorul este inclus in corp la ultimul model de pompa...se schimba cu totul...avind returul infundat pompa merge in regim fortat...de aceea se pune releu...
                                Benzina nu se vintura...Loganul nu are furtun retur...pompa ia din rezervor si da tot in rezervor...
                                Benzina isi schimba proprietatile in timp...nivelul benzinei in rezervor e vital pt "sanatatea" pompei...se recomanda un minim de 10-15l ideal ar fi 1/2 rezervor...
                                Compari merele cu varza...Cielo pe carburatie e noneuro...el o sa aiba probleme de pornire numai daca porneste si merge numai pe GPL...dupa un tip se vor infunda injectoarele de benzina...
                                Pompa de benzina e facuta sa mearga atita timp cit motorul functioneaza...nu conteaza ca merge pe GPL sau benzina...

                                La "hibridele" cu GPL pornirea grea este 99% din cauza reglajului prost pe GPL...
                                Verificarea e simpla...am mai spus-o...MERGETI 1-2 ZILE PE BENZINA...e scumpa benzina, dar mai ieftina decit incapatinarea sau/si prostia unora...
                                Daca incepe sa porneasca bine cred ca nu tre' sa mai "desenez" concluzia...
                                Last edited by moog; 2 October 2012, 16:18.
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google