Probleme Pornire La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76

    nu este numai meritul lui radu este si norocul tau ca stai aproape de el

    ,,DE_TOATE,,

    Comment


    • #77
      Salut.
      E meritul lui ca stie ce face.Si norocul meu ca stau aproape de el
      Peste cateva minute voi pleca la tara si voi vedea daca porneste bine.Oricum voi filma si voi posta filmarea.
      Numai bine.
      ps:I-mi pare rau ca nu l-am cunoscut pe radu[alexys] mai demult.Dar nu e tarziu nici acum
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • #78
        @eugenmanea: Cum se prezinta situatia? ai rezolvat? eu sunt programat pe 12.octombrie la montaj GPL la Vernesti (tot BRC 24.11 cu INO3 MY09) si macar sa stiu daca ma mai duc sau nu
        Eu auzisem numai lucruri bune despre ei pana acum, dar vad ca au inceput sa dea rateuri....

        Comment


        • #79
          si eu am probleme cu pornirea la rece si pana acum am gasit doea variante de a scapa de aceasta problema:ultima oprire sa fie pe benzina sau cea mai haioasa nu mai folosesti gpl.

          Comment


          • #80
            Daca porneste bine dimineata dupa ce seara ai mers citeva minute pe benzina atunci ai prob cu vaporizatorul... Scapa gaz pe la vacum...iti inunda galeria...
            Poti verifica scotiind furtunul din vap seara si il introbagi dimineata inapoi.
            Sant rare cazurile dar se mai intimpla...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • #81
              pai probema a aparut din prima zi de cand am pus gpl.inseamna ca piesa a avut defect de fabricatie.ms frumos pt sfat.se poate verifica in vre un fel ca sa ii pot pune sa verifice ca cei de la garantie sunt cam .........

              Comment


              • #82
                Salut.
                dupa ce am fost la radu[alexys] urma sa revin cu informatii despre pornirea de a doua zi.
                Ei bine,nu a pornit cum trebuie.
                Marti voi fi la radu pentru un reglaj la tacheti/culbutori,si sa schimb bujiile si pe urma mai vedem cum va porni.
                Numai bine.
                ps: pornire 22 septembrie 2012
                pornire 31 august 2012
                Un Logan----YNG-----
                Numai bine.

                Comment


                • #83
                  Pai citeste postul meu...
                  Seara scoti furtunasul (ala subtire ce duce spre galerie si senzor MAP...ai un T pe traseu poti sa-l scoti de acolo...) de la vaporizator si dimineata il bagi la loc inainte de a porni motorul...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #84
                    Salut.
                    Voi merge marti la reglaj culbutori si voi vorbi cu radu sa vedem cam ce ar mai putea fi.
                    Numai bine.
                    ps:problema a inceput sa apara mai rau dupa ce am schimbat filtrele de gaz.+


                    pornire 31 august 2012
                    Last edited by Augustin-Yng; 23 September 2012, 18:36.
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #85
                      Continuare telenovela
                      Joi am schimbat bujiile.
                      Sambata dimineata cand trebuia sa merg la Vernesti- supriza a pornit normal dupa ce facusem 178 km cu noile bujii pe gaz (stiti cu pacientul care nu mai are nimic cand il duci la medic)

                      Am fost la Vernesti la verificat (intre timp cu noile bujii masina se comporta mai bine nu mai da in nas).
                      Au verificat baietii si au paraverificat- nu au gasit nimic anormal. Cica la gaz ai voie la 20% abatere fata de benzina- mie pe tester imi iesea 0%. Au verificat si in mers- totul normal. Nu s-a inegistrat nicio eroare nimic.
                      Ba au pus si aparatul ala de detectat gaz la teava de esapament- nu inregistra nimic- ardere 100%.
                      Ei zic ca totusi nu putea fi de la bujii- ca doar datul in nas avea cauza bujiile.
                      Bujiile vechi le-au verificat cu lera- aveau distanta> 8.

                      A ramas ca daca mai sunt probleme sa procedez in felul urmator:
                      1. Sa merg pe benzina pana pe rosu si sa bag benzina de 100
                      2. Sa verific debitul la pompa de benzina la kia.
                      Daca nici asa nu se rezolva- sa vin cu masina de seara si sa o las la ei- sa puna manometru de dimineata.

                      Precizez ca de cand am schimbat bujiile nu am mai avut probleme cu pornirea si nici nu mai da in nas masina la drum intins.
                      Mai e o mica problema la mers f incet (am mers pe un drum care era praf- 10 km doar cu a 1 a si a 2 a)- pe gaz e mai greu de tinut din ambreiaj si la viteze f f mici -1-2 10 la ora...are o usoara tendinta sa dea in nas. In rest nu.
                      Sper sa fi fost problema de bujii.

                      Weekendul asta am facut 592 km si mi-a iesit o medie f f mica 8.2% consum gaz- tinand cont ca nu am iertat o deloc (130-140 afara 60 70 80 localitate)
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by moog View Post
                        Pai citeste postul meu...
                        Seara scoti furtunasul (ala subtire ce duce spre galerie si senzor MAP...ai un T pe traseu poti sa-l scoti de acolo...) de la vaporizator si dimineata il bagi la loc inainte de a porni motorul...
                        ma refeream cum sa verifice cei de la service respectiv prosperanta ca aia sunt cam batuti in cap si o baga pe aia ca problema e din cauza benzinei

                        Comment


                        • #87
                          Verifica TU si daca e intradevar cum zici iei cu tine un "stimulent" cu coada de lemn
                          Eugen--
                          distanta la bujii nu era de 8mm poate 0.8mm
                          masina trebuie sa mearga bine si cu benzina de 95...eu nu am sesizat nici o diferenta...
                          Debitul la pompa de benzina e la Logan intradevar...pica supapa regulatoare in ~100k...
                          Putin probabil sa ai problema asta la Kia ...si parca e si ~ noua...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • #88
                            Da scuze 0.8
                            Masina e din Nov 2008 si are 68,000 km.
                            Sper sa fi fost totusi de la bujii- de cand am pus bujii noi a pornit la sfert de fiecare data.(cu toate ca nu inteleg cum s-au distrus bujiile in 27,000 km - erau NGK. Data viitoare pun de-alea NGK iridium)

                            Masina cred ca de vreo 2 ori in viata ei a vazut benzina de 100. In rest cred ca 80% a vazut EFIX de 95.
                            Cica ar fi niste probleme cu benzina in ultimul timp - nu stiu ce sa zic.
                            Oricum si asta de 100... sta vreo luna in rezervor la benzinarie ca se vinde greu; o mai tin si eu vreo luna...ce proprietati sa mai aiba?
                            Last edited by eugenmanea; 24 September 2012, 15:06.
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • #89
                              Salut.
                              Azi am fost la radu si a reglat culbutori.Nu era decat una putin "deranjata".Acum ramane sa vedem cum porneste maine dimineata.
                              Numai bine.
                              Un Logan----YNG-----
                              Numai bine.

                              Comment


                              • #90
                                Si eu am aceasi problema. La prima cheie dimineata motorul se invarte de 3-4 ori inainte sa porneasca, lucru care pana acum cateva luni nu se intampla.
                                Instalatie LR montata la 6500 km in prezent am 87.000 km.
                                Mentionez ca am curatat motorasul pas cu pas, injectoare si corp clapeta.
                                Vreo idee de une ar putea fi????
                                O sa incerc zilele astea sa schimb si bujiile. Ce bujii recomandati ????
                                ASIGURARI ONLINE 24h - oriunde in RO : RCA + CASCO + LOCUINTE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google