Cum Incalzesc Motorul Mai Repede?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Incalzesc Motorul Mai Repede?

    Am un Logan 1.4 MPI convertit pe GPL cu o instalatie Tomasetto Achille instalata de Autogaz.
    Problema e ca aceasta instalatie porneste pe gaz cand motorul atinge 35 de grade. In cazul meu, majoritatea drumurilor sunt scurte, si in martie la 2grade dimineata, merg peste jumate din drum pe benzina, asa ca GPL porneste din prima doar daca motorul e cald. Credeam ca am facut combinatie, dar tare mi-e ca am dat banii degeaba pt ca rar merg la drum lung

    Am doua intrebari:
    1. Exista vreo metoda sa se incalzeasca mai repede motorul? Sau mai exact sa se incalzeasca astfel incat sa consume cat mai putina benzina.
    2. Acum e martie, credeti ca e posibil ca iarna cand e foarte frig sa nu ajunga deloc la 35 de grade, si sa merg doar pe benzina?

  • #2
    1. Sa circuli; asa se incalzeste cel mai repede
    2. Motorul nu ramane niciodata la 35grade, chiar fara termostat, iarna; nu fa confuzie cu temperatura de afara.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      la o intilnire logan club buzau un baiat ce lucreaza la servis spunea ca, exista o portiune de furtun de pe circuitul de racire care se poate inlocui cu o bucata metalica ce are niste termorezistente ,asta ar fi dotare standard pe nu stiu ce tip de reno,spunea ca au montat si in maxim 5 min indiferent cit ar fi de frig apa ajunge la4 liniute.Din pacate logan club buzau nu sa mai intilnit de mult, mult timp si nu mai stiu cum il chema pe tip ca sa il poti contacta.Dar sigur exista solutii cind vin in tara am sa ma interesez si eu caci prea dureaza mult sa se incalzeasca in masina iarna.Poate intri pe pagina de buizau si faci o intrebare ,poate ai noroc si citeste vreunu de stie despre ce este vorba

      Comment


      • #4
        Te duci la cei care ti-au montat instalatia si ii rogi sa micsoreze temperatura de trecere pe gpl.Poti sa o aduci la o temperatura mai mica.Simplu!
        Tractorul merge cu motorina,masina merge cu benzina!

        Comment


        • #5
          Originally posted by CIONTU OVIDIU View Post
          Te duci la cei care ti-au montat instalatia si ii rogi sa micsoreze temperatura de trecere pe gpl.Poti sa o aduci la o temperatura mai mica.Simplu!
          in sfarsit un raspuns corectsi constructiv
          sau faci tu interfata si dai cat vrei si cand vrei.
          daca esti mai ,,smecher,, poti improviza ,,ceva,, la senzorul de temperatura de pe vaporizator
          bafta

          ,,DE_TOATE,,

          Comment


          • #6
            Eu recomand verificarea daca nu cumva s-a conectat reductorul gresit, si in loc de circuitul mic, primeste caldura de pe circuitul mare.

            La mine de ex. cu trecere la 40-45 grade (eroare sensor) trece la pornire de la -3 grade in aprox 700 metrii.
            Interfete instalatii GPL

            Comment


            • #7
              Originally posted by jagoman View Post
              Eu recomand verificarea daca nu cumva s-a conectat reductorul gresit, si in loc de circuitul mic, primeste caldura de pe circuitul mare.

              La mine de ex. cu trecere la 40-45 grade (eroare sensor) trece la pornire de la -3 grade in aprox 700 metrii.
              La mine fiind 1-2 grade afara ajunge la 35 de grade in 3km. E normal?

              Originally posted by CIONTU OVIDIU View Post
              Te duci la cei care ti-au montat instalatia si ii rogi sa micsoreze temperatura de trecere pe gpl.Poti sa o aduci la o temperatura mai mica.Simplu!
              Si totusi asta nu dauneaza motorului? Ma gandesc ca nu degeaba au setat-o la 35 de grade.
              Last edited by alex.sotir; 10 March 2012, 19:08. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                sa pui carton in fata la radiator
                Vand piesa auto logan originale si aftermarket

                Comment


                • #9
                  La 35 grade o am setata si eu si cam in 4-5min trece pe gaz fara nici o alta comanda.Poti incerca o schimbare de termostat,nu e scump!
                  Tractorul merge cu motorina,masina merge cu benzina!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alex.sotir View Post
                    La mine fiind 1-2 grade afara ajunge la 35 de grade in 3km. E normal?
                    Eu zic ca nu e normal. La mine in 3km e apa la 80-90. verifica/schimba termostatul cum s-a scris mai inainte.
                    Interfete instalatii GPL

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by jagoman View Post
                      Eu zic ca nu e normal. La mine in 3km e apa la 80-90. verifica/schimba termostatul cum s-a scris mai inainte.
                      Probabil ca depinde si ce 3km. Eu ma refer 3km foarte liberi, fara semafoare sau sa dau prioritate. CIONTU OVIDIU spune mai sus ca a lui trece pe gaz la 35 de grade in 4-5 minute. Eu fac 3km in 3-4 minute, deci tot pe acolo.

                      Comment


                      • #12
                        O discutie banala.....cel mai usor lucru la o masina este sa-i incalzesti motorul,anvelopele,franele ..etc ....se pare ca uni habar nu au ce este aia masina sau ...motor...
                        "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                        Comment


                        • #13
                          deci , nu se recomanda o temperatura de trecere pe gaz mai mica de 30 grade, sambata am fost si am facut revizia la buzau si acelasi lucru am cerut si eu iar mecanicul a zis ca nu o sa mai functioneze corect masina pe gaz cel putin pana ajunge temperatura motorului la cea optima. ca metoda de incalzire suplimentara se poate monta pe furtunul de antigel o incalzire suplimenatara asa cum este la diesel pe maisinile straine . eu am luat de la dezmembrai cu 50 de lei . investitia merita , se incalzeste mult mai repede motorul. "improvizatia " consta in 3 rezistente care alimentate la 12 V se incalzesc foarte tare rezultand un antigel mai cald. poza este cu o incalzire suplimentara de la ford( dar sunt si pe kangoo , clio, megan , laguna si altele)
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Si cand se supraincalzeste cine regleaza temperatura sau opreste rezistentele la acest sistem ?
                            "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                            Comment


                            • #15
                              1. Lasati masina la 35-40 grade...altfel o sa aveti probleme mai grave decit consumul de benzina 1-2 luni pe an...
                              2. Puneti carton in fata radiatorului sau o folie de plastic si dublu adeziva in dreptul grilei.
                              3. Verificati daca termostatul lucreaza bine.
                              4. Varianta cu incalzirea suplimentara e veche si studiata...
                              E buna in cazul in care se face multi km pe zi...si daca alternatorul suporta un consum asa mare...ala e de la diesel si alternatoarele sint dimensionate in plus...
                              In caz contrar riscati descarcarea bateriei, pt ca nu are timp sa se incarce in timpul mersului, alternator busit de la suprasolicitare...
                              Alea sint comandate de ECU benzina cite 1,2,3 bujii simultan functie de incarcarea pe alternator/consumatori etc...sint oprite functie de temperatura antigelului...
                              Am studiat problema impreuna cu un amic, el a si aplicat-o...
                              5. In nici un caz nu o sa reusiti sa treceti in 1-2min pe gaz...dureaza macar 5 min sa se incalzeasca in conditii bune...
                              6. Termoizolati vaporizatorul, polistiren sau fibra de sticla trasa in folie...
                              Bafta...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google