Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare,

    Abea azi am intrat in posesia senzorului de putere pentru LR fabrica. Am comandat si filtre daca scimb senzorul. Am 17.000 cu cele vechi. Pot schimba singur cele doua filtre de gpl? Vor exista scurgeri de gaz daca desfac de tot electrovalva de sub vaporizator? Dupa schimbarea senzorului mai trebuie modificat ceva la setari? Am comandat senzor cu codul 0 281 002 456-Bosh Made in Germany si mi-a venit 0 261 230 373 Bosh-Made in Germany. Am fost contactat telefonic de la magazinul de unde am comandat si mi s-a spus ca este in regula acesta, ca este varianta mai noua. Asa o fi? Se va potrivi? Va functiona ca si cel de pe instalatie-cind nu era defect?

    Multumesc.
    Last edited by LOGadi; 27 June 2014, 21:56. Reason: Adaugare detalii-intrebari.

    Comment


    • La atâtea întrebări, "abea" dacă ai să afli răspunsurile... Mai bine mergi la cineva care se pricepe și montează-l. Nu cred să ia pielea de pe tine.
      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

      Comment


      • Salutare tuturor ,
        De ceva vreme am probleme cu instalatia de GPL Landi, in rulaj la sarcina mica , cand o scot pe liber ,in sensul ca nu mai sta ralantiul , fluctueaza foarte mult si "moare " motorul , ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu pot nici AC-ul sa il pornesc ca moare instant.
        Mentionez ca :
        -toate reviziile sunt facute inainte de termen
        -motor pas cu pas schimbat
        -motor K4M, deci nu se face reglajul tachetilor
        pe benzina merge excelent nu cade relantiul , test si cu ac-ul in treapta a 4-a , consumaturi , in bla na , nimic anormal.
        Multumesc de ajutor

        Comment


        • De ce nu te duci la service?
          Ai in Pitesti , Proeco importator Landi, e Alexys la Lpgexpert...
          Cel putin ultimul daca are timp te rezolva...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Un prieten cu o instalatie Landi Renzo Evo One proaspat montata a patit urmatoarea chestie acum cateva zile: la momentul montajului si reglajului instalatiei a bagat gaz de 50 lei, a mers toata ziua cu masina, si seara am mers cu el sa alimentam, au intrat initial vreo 5-6 litri de gaz apoi s-a oprit pompa, omu' de-acolo a incercat din nou sa bage si au mai intrat inca vreo cativa litri si iar s-a oprit. Persoana de la statia GPL a zis ca a mai patit asta de multe ori, mai ales cand e foarte cald, la mai multe masini zilele astea, insa mie nu mi se pare normal. A ramas ca prietenul sa-si termine gazul si sa incerce din nou, insa nu stiu daca e ok treaba asta si daca trebuie mers la montator, sau merge si-asa.
            Pe langa aspectul asta, e o mica ezitare(niste socuri) mai evidente la schimbarea treptei de viteza din 1 in 2, sau la mers mai subturat(spre ex: la 40 kmh cu viteza a patra masina merge mai lin pe benzina fata de GPL, in rest merge brici, relantiul este smirna si nici nu se aude motorul pe GPL).
            E vorba de Golf 4 - Landi Renzo Evo One cu rezervor toroidal,montata la Vernesti.
            Cei de-acolo i-au zis la diagnosticare ca ar fi niste probleme la sonda lambda si ca ar trebui sa apeleze la un mecanic pentru asta, dar nu au considerat asta un impediment pentru montaj.

            Comment


            • Desi aici se vorbeste despre l.r. la modul general, banuiesc ca orice mandru posesor de landi renzo de fabrica citeste aici sa afle cat de minunata ii este instalatia. Presupun ca cei cu mcv sau break isi pot verifica vizual butelia destul de usor. Cand mi-a venit unul cu rezervorul legat cu carpa de inelul de tractare, am presupus ca problema umezelii permanente intre rezervor si suport este doar la toroidalele de exterior fiindca se acumuleaza namol intre rezervor si protectia metalica. Din fericire, protectia se distruge inaintea rezervorului si acest ramane agatat in conducte pe sub masina. Dar uite ca au reusit sa-mi depaseasca asteptarile, au gasit solutia ca si cele montate in interior sa rugineasca, au pus un fel de burete care sa pastreze umezeala pe o suprafata cat mai mare. Probabil ca saamortizeze vibratiile, dar n-au nimerit ce trebuia. O sa revin cu poze de la mcv.
              Ca recomandare, nu asteptati sa faca butelia 10 ani daca aveti instalatie oem, verificati-o deja, e risc sa se perforeze la mai putin de 30bar daca le umpleti si sta masina in soare.
              Attached Files
              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

              Comment


              • Gpl

                Salut ,
                Pot spune ca am un Landi Rentzo , cu care am sarit de 50.000 de km rulati . Inainte pe o alta masina aveam un alt tip instalatie ..ceva cu T... cred ca tomaseto (nu stiu daca am scris corect ) , in orice caz ... instaltia Landi Renzo m-a surprins atat prin faptul ca nu am avut nici o problema , este adevarat ca am respectat reviziile , dar si prin faptul ca este extrem de fiabila , in acesti km nu a trebuit sa fac nici un reglaj sau sa fiu nevoit la sevice ca "papa' sau ca nu trage . Daca ar fi sa fac o noua alegere tot Landi Renzo as alege .

                Comment


                • La 50k nu poti vorbi de fiabilitate ... si Fratelli cred ca ajunge la atat...
                  Landi e ok dar nu varianta de fabrica...saptamana trecuta s au schimbat 2 seturi de inj pe masini care nu sarisera de 100k...
                  Cele AM duc spre 200k fara probleme in regim de taxi
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Cat au fost injecoarele moog?
                    Eu am aprox. 60.000 cu LR montata dupa ce am luat masina. Bineinteles in km astia no problemo doar ca am cam intarziat la revizii...
                    sigpic
                    !

                    Comment


                    • Trecere BENZINA-GPL

                      Salut,as dorii sa-mi spuneti parerea voastra despre urmatoarea constatare.
                      Pornesc motorul se face recunoasterea la gpl si la trecerea dintre benzina si gpl scade turometrul si puterea motorului ,cred ca are cam 1-2 secunde in care motororul nu este alimentat cu amestec nici de benzina sau gpl,este enervant mai ales cand este in sarcina.
                      Am o instalatie de gpl L.R.si am 4500km.

                      Comment


                      • @zebyl Se rezolva din setari, "Overlapping Time" parca se numeste setarea

                        @GeorgiuP Eu am LR de fabrica, 110.000km, injectoarele inca n-au picat, dar nici mult nu cred ca mai tin
                        Last edited by Trovinel; 4 August 2014, 08:54.

                        Comment


                        • Originally posted by moog View Post
                          La 50k nu poti vorbi de fiabilitate ... si Fratelli cred ca ajunge la atat...
                          Landi e ok dar nu varianta de fabrica...saptamana trecuta s au schimbat 2 seturi de inj pe masini care nu sarisera de 100k...
                          Cele AM duc spre 200k fara probleme in regim de taxi
                          cred ca depinde si combustibilul pe care il folosesti , dar cred ca una peste alta este o afecare minunata pe care am facut-o cu LR

                          Comment


                          • moog
                            eu unul am varanta AM si este ok
                            nu stiu ce sa zic de cele de fabrica dar banuiesc ca tu ar trebui sa sti mai multe

                            Comment


                            • Sunt la fel de bune si alea de fabrica pana la injectoare.Ce injectoare ai pe asta AM?

                              Comment


                              • nu stiu exact de care am dar la montaj am vazut ca erau negre parca si scria landi pe ele

                                stiti ceva despre aceste injectoare pentru ca eu unul nu am avut nici o problema cu ele si as vrea sa stiu daca trebuie sa ma prgatesc pentru ceva anume
                                Last edited by cosmin1978; 5 August 2014, 08:59. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google