Inceasrca sa mergi la cei care au montat instalatia.
Cele mai bune oferte de inchirieri auto bucuresti cu masini de calitate, de la gama mica pana la modele medii si de lux fara limita de km si fara depozit, daca aveti nevoie in aeroport de inchirieri auto otopeni noi va oferim solutii cat se poate de practice. Pentru o oferta de rent a car bucuresti cat se poate de avantajoasa ne gasiti online de fiecare data.
Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo
Collapse
X
-
Salutare,
la instalatia mea (~195000km) am uitat sa-i fac revizie si la vaporizator, iar weekend-ul trecut m-am pus pe treaba. Aveam cumparat mai demult kitul original cu garnituri.
Daca tot am intrat pe sub capota am schimbat si furtunele de apa, cel de vacuum de la vaporizator catre map si din map catre admisie. Filtrele au fost schimbate anterior.
Pus totul la loc si zic sa-i fac o proba.
Buba a aparut cand a trecut pe gaz si se manifesta prin aruncarea de gaz (pare lichid) pe la valva/supapa de siguranta de pe vaporizator (LI02).
Intrebarea mea este la cat timp se schimba aceasta supapa? Sau ce sa mai verific inainte sa o schimb si ulterior sa fiu nevoit sa schimb tot vaporizatorul?
Multumesc,
George.
PS. instalatie Landi aftermarket nu din fabrica.
Leave a comment:
-
Salutare băieți.
Logan 1.4 mpi 2009 cu Landi Omegas Plus.
Am și eu o întrebare mai specială.
Am demontat butelia din spate, am dezafectato, cele două țevi și mufă de senzor nivel și cei doi papuci de la electrovalvă.
Acum nu mai pornește mașina.
menționez că nu mergeam gaz de ceva timp.
Am verificat tensiunea la pompa de benzină nu vine.
Întrebarea mea este: Are vreo protecție instalația de gaz și vede că am desfăcut țevile, și nu lasă motorul să pornească?
Am văzut că calculatorul instalației de gaz e integrat în instalația mașinii, pare de fabrică, adică injectoarele de benzină vin tot din el, nu din calculatorul de injecție Renault al mașinii.
Ce mă sfătuiți?
Mulțumesc frumosYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Leave a comment:
-
Instalatiile gpl pe care le-am pus, numai de la "Prosperanta" Pitesti.
Leave a comment:
-
Instalatiile gpl pe care le-am pus numai de la "Prosperanta" Pitesti.
Leave a comment:
-
90% rompetrol restul petrom, si extrem de rar mol si lukoil.Cred totusi ca injectoarele landirenzo sunt mai sensibile, pentru ca mai am 2 masini, un logan 1.4 din 2008 cu brc pe el insa merge mai putin are doar 50.000 de km fara probleme, si un fiat doblo 1.4 tot cu brc sequent 24 care are 420000 de km si cam 190000 de km facuti pe gpl si la care cred ca abia acum se duc injectoarele pentru ca dupa ce merg pe gpl cam 100 km o ia razna masina,merge de parca am bujiile duse, apoi merg tot asa vreo 100 km pe benzina sau o forja de vreo 40km , se recalibreaza totul si merge masina perfect, la asta am inlocuit membranele la vaporizator acum vreo 20.000 de km , iar 1.0 tce a dat primele semne de balbaiala pe la 29.000 de km, acum am deja 35000 si vad ca nu e in regula, aceeasi mizerie am vazut-o si in filtrle brc, poate totusi in ultimul timp gpl-ul sau pompele sunt mai murdare nustiu...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Revin la postarea mea de mai sus,nu am reusit sa ajung in service din lipsa de timp, mai noi a trebuit sa schimb filtrele la loganul mai vechi (are BRC de 9 ani dar nu a prea mers) si odata cu ele mi-am comandat 2 sprayuri arexons si filtrul pe stare lichida la 1.0tce, l-am schimbat eu ,m-am uitat inainte la cel vechi si era plin de mazga negricios-maronie, am dat cu un spray in rezervor si cam de 2 plinuri incoace si-a revenit din smucituri foarte rar mai are cate o taiere de putere scurta asa in mers la viteza mica in oras.Ma gandesc sa dau jos rampa si sa o curat, am vazut destule tutoriale si cred ca m-as descurca, insa mai stau pe ganduri ca e masina in garantie si poate se vede ceva cumva.
Leave a comment:
-
Eu sunt la a treia masina cu gpl (toate logan ,1.4 1.6 16v si 1.2)
probleme aparute in timp
-relantiu usor instabil
-la 1.4 am reglat culbutori de 2 ori
-la pornire uneori dai cheie mai in lung adica nu porneste la sfert.
Eu imi schimb filtrele ,ala pt. Faza lichida la 10.000 cand schimb si uleiu la motor
-ala pt. Faza gazoasa la 20.000
Asa e, am alimentat si eu de la Luk Oil o perioada (era o promotie cu un card de reducere)
- filtrul de stare lichida il gaseam plin de pilitura la 10.000
Alte probleme pt. masina cauzate de gpl nu am avut
La toateam pus eu gpl nu au fost cu gpl de fabrica
Asa ca se merita din plin sa pui gpl pe masina (logan)
- Likes 4
Leave a comment:
-
Sincer am alimentat doar la Rompetrol, Mol și Petrom. De LUKOIL mi-au spus multi să mă feresc, se pare că au avut dreptate. Cat despre cei 3 enumerați de mine, doar odată a fost ciudat cu gazul de la Mol, parca nu mai trăgea bine. In rest a mers excelent, inclusiv cu Rompetrol și Petrom. Încă nu am ajuns la revizie, am doar 7500 km. Revin cu detalii daca mai aflu ceva.
Voi restul cu GPL pe mașini, ceva sfaturi?Last edited by 77sky; 3 August 2021, 11:27.
Leave a comment:
-
Eu am alimentat de peste tot, la prețul cel mai bun.
Nu am avut probleme.
Am însă un prieten care punea DOAR de la Lukoil.
Am schimbat împreună filtrele de gaz de la mașina lui, iar cel pentru faza lichidă era plin de pilitură de fier.
Leave a comment:
-
Salutare! Este vre-un furnizor de GPL de care să mă feresc? Voi de unde alimentați?
Leave a comment:
-
Salut, cred ca ma paste o vizita in service, masina noua, 1 an, 30000 km, pe la 29000 a inceput sa imi sacadeze in mers pe gpl, cu smucituri, avea lipsa de putere si dadea sa mearga sacadat, la relanty pare sa mearga bine, a licarit si check engine in bord, am trecut-o pe benzina, am mers pe benzina si dupa vreo 50 km s-a stins becul cu eroarea, mergea perfect insa cand am trecut din nou pe gpl a mers tot rau.Am zis ca poate am bagat cumva gaz prost, am mers asa mai cu sacadari , mai cu smucituri si trepidatii pana s-a terminat gazul, apoi am mai mers pe benzina vreo 100 de km , masina si-a revenit complet si am facut iar plinul la gpl.Parea sa mearga perfect, am fost la revizie si mi-au schimbat si filtrul gpl si bujiile,insa weekendul asta dupa aprox 200 km au reaparut sacadarile, mersul intrerupt sau tremurat cu probleme la accelerare. Posibil sa am deja uzura la injectoare , cand merg pe gpl sondele lambda sa citeasca eroare in amestecul aer/gaz si sa genereze cod de eroare si apoi sa se autocalibreze masina cand merg pe benzina?Last edited by massus; 10 July 2021, 19:38.
Leave a comment:
-
Am un MCV 2007 1,6 cu GPL Landi Renzo de fabrică și de câteva zile nu mai face trecerea pe GPL.Am studiat un pic instalația și am găsit papucii de la bobina multivalvă de pe butelia de GPL care e montată sub mașină corodați și rupți iar indicatorul de nivel plin de noroi.Am înlocuit preventiv filtrele gaz apoi am testat bobina de pe spate cu fire direct la baterie și am văzut că nu se aude acel clanț semn că electrovalva ar funcționa, motiv din care nu ajunge gaz la cealaltă electrovalvă de la motor.Am dat comandă de bobină și trebuie să vină mâine, însă nu știu dacă pot demonta bobina și s-o înlocuiesc prin inchiderea acelui robinet de gaz de lângă, fără să pierd gazul din butelie,aceasta fiind plină ?
Leave a comment:
-
Mi-a spus ca injectoarele sunt in regula si ca in cazul in care s-ar defecta, are el injectoare si m-i le poate schimba. De asemenea mi-a spus ca nu imi recomanda o conversie, si cel mai recomandat ar fi sa inlocuiesc injectoarele tot cu unele Landi Renzo.Last edited by 77sky; 11 May 2021, 21:40.
Leave a comment:
Leave a comment: