Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adi xxl
    replied
    Multumesc "Trovinel" pt idee ,o explicatie similara cu a ta am mai primit de la un baiat la care am fost cu vechiul meu logan acela avea o trepidatie la relanti

    -deci trebuie sa resetez parametri la ecu al masini ?
    -sa vad daca se se schimba ceva.

    Leave a comment:


  • Trovinel
    replied
    Originally posted by florin_lou View Post
    pornirea se face pe benzina, deci cred ca nu are legatura cu gazul.
    În timpul mersului, calculatorul de injecție învață anumiți parametri. Daca ai injectoarele de GPL pe ducă, ele nu mai închid bine, iar calculatorul observa amestecul bogat și învață că trebuie să îl sărăcească.
    Atunci când pornești, calculatorul aplică setările învățate cu toate că nu ar fi cazul pentru că se folosesc injectoarele de benzină. Și uite așa poate să fie problema de la GPL chiar dacă se manifestă la pornirea pe benzină. Deci nu trebuie să excluzi din ecuație nici GPL-ul.
    Încearcă o resetare a parametrilor învățați de calculator și dacă se rezolvă (temporar) cu pornirea greoaie ar putea fi problema la injectoarele de GPL.

    @adi_xxl eu îți recomand să verifici daca problema nu e de la injectoarele GPL, au 90k și la numărul aceasta de km mi-au făcut și mie aceleași probleme
    Last edited by Trovinel; 19 October 2018, 17:18. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    Ce ar putea sa intarzie pornirea ?

    Leave a comment:


  • florin_lou
    replied
    pornirea se face pe benzina, deci cred ca nu are legatura cu gazul.

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    Salutare colegi am si eu o problema cu un 16.16v am
    instalatie landi montata pe masina de la 75 mii
    Acum are 165mii
    Masina porneste greu la prima cheie trebuie sa ai dau
    10 sec sa porneasaca.
    Am shimbat :bujii ,senzor volanta,senzor relanti si pompa de benzina,bobinile de inductie.
    Tot asa face.
    La diagnoza nu am niciun def nici pe calculatorul de gpl ,nici pe benzina

    Leave a comment:


  • Kavarnap
    replied
    Schimbare kit membrane reductor

    Recent instalația mea GPL a împlinit 70.000 de km, drept pentru care m-am urnit să-i schimb setul de membrane la reductor.
    Cartea Lovato zicea că trebuie la 60.000, băieții de la importator au scris la 45.000.
    Am comandat setul de la Lovato și le-am schimbat singur. Am demontat reductorul de pe mașină (chiar dacă am dat pe jos oarece antigel), l-am luat în casă, l-am desfăcut, i-am făcut baie în Decarbusolv apoi l-am remontat cu grijă utilizând membranele noi.
    Cu mândrie spun că din a doua cheie a luat-o pe gaz după remontare și merge fără probleme.
    Ca niște observații personale pentru cine mai e amator, nu mi s-a părut o treabă destul de grea iar garniturile erau în stare foarte bună.
    Concluzia e că recomand instalația Lovato EasyFast, am schimbat pe bani doar filtre și acest kit de membrane. Au mai fost doi senzori picați dar în garanție, deci tind să nu-i pun.

    Leave a comment:


  • florin_lou
    replied
    azi am facut si eu o revizie la 50.000 km, s-au schimbat filtrela si sa verificat parametri, apropo la ce temperatura e indicat sa treaca pe gaz, la mine e setata la 30.

    Leave a comment:


  • gabau86
    replied
    Originally posted by moog View Post
    Poate ai sarita siguranta, rupt vreun fir, contact imperfect...de unde esti ?
    Salut,

    Am verificat siguranta, e ok, la fel si cablurile. Sunt din Braila.

    Leave a comment:


  • omide
    replied
    Am incercat si cu schemă. Nu ii dau de cap. Dacă bag mufa in calculatorul de gpl nu mai porneste masina deloc.
    Poate sa imi faca cineva o poza la fire, poate imi dau seama unde e greseala? Ori vreo idee?

    Leave a comment:


  • omide
    replied
    I

    Salutare!
    Mi-am montat AC si servo pe logan, motiv pentru care mi-am schimbat instalatia electrica.
    Din nefericire, am taiat toate firele dintr-un singur loc(fara sa ma gandesc ce voi face mai tarziu) imediat dupa injectoarele de benzina, respectiv bobina de inductie.
    Cu siguranta ca nu le-am mai pus bine, pentru ca nu a mai pornit masina. Ca sa pornesca, a trebuit sa scot mufa de la calculatorul GPL.
    Service-ul autorizat este inchis-concediu.
    Are careva schema de culori sau macar partea de la care ma intereseaza pe mine?
    PS: Landi Renzi LI02

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Poate ai sarita siguranta, rupt vreun fir, contact imperfect...de unde esti ?

    Leave a comment:


  • gabau86
    replied
    Salut,

    Stie cineva unde as putea sa repar un calculator GPL Landi Renzo ( instalatie aftermarket )??? Acum cateva zile, in timp ce eram prin oras, masina a smucit de vreo 3-4 ori dupa care a sarit in benzina iar ledurile de pe indicatorul de GPL au disparut. Nu mai cplipaie nimic.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Eu nu am auzit de vreo lege care sa te oblige sa pui un asemenea sicker. Mai mult de atat, faptul ca nu se pune din fabrica inseamna ca nu e nevoie.

    Leave a comment:


  • iatagan
    replied
    Salut, e obligatoriu sticker-ul GPL? Eu am instalatie de fabrica si nu mi-au pus... Am intrebat dealerul si a zis ca nu pun pt ca e din fabrica... Inca nu m-am intalnit cu politia, are abia 3 saptamani

    Leave a comment:


  • krauser
    replied
    Recomand si eu tot Pro Gaz, Vernesti. Lucreaza foarte profesionist baietii. In 4 ore au terminat tot, montaj + acte, si mi-au dat si o husa pt roata de rezerva cadou.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google