Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mdaa
    replied
    O puteam lua cu 500 ron si factura, ca sa o pot omologa.
    Masina este prea veche ca sa amortizeze costul unei instalatii noi
    .

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    De ce te complici? Pe Landi sunt probleme de soft, mai ales dacă e de fabrică... Injectoare costisitoare și multe altele... Garanție? Cine e nebun sa monteze Sh fără o revizie completă? Cum îți dă ala garanție la manopera? Dacă nu merge, El zice ca e de la instalație tu de la montaj...
    Uită... Mai ales Landi...

    Leave a comment:


  • mdaa
    replied
    Salut,
    Am achizitionat si eu un Sandero I cu 11 ani vechime si as vrea sa ii pun un GPL. Pana aici nimic nou,
    Am gasit la cineva o instalatie Landi Renzo cu 4 ani vechime, demontata de pe un logan tot cu motor 1.4 MPI ca al meu si o pot lua cu factura.
    Astazi am sunat la un instalator autorizat din bucuresti care mi-a recomandat sa iau orice altceva pentru ca aceasta instalatie "Nu se poate calibra"???? plus o estimare de 700 RON pentru instalare.
    Ma puteti indruma catre un service care lucreaza pe genul acesta de instalatie si are un tester compatibil?
    Nu cred ca toata lumea merge la reprezentanta Dacia pentru calibrarea instalatiei dupa revizii

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Te-ai stresat degeaba, uleiul nu e de la vaporizator... Daca e Logan, garnitura cel mai probabil...

    Leave a comment:


  • maravela
    replied
    Am schimbat membranele la vaporizator.Nu s-a facut recalibrare ca"nu e necesar".Se simte putere mai mare la accelerare. pe viitor voi face si consumul la 100 km.asa imi voi da seama daca era necesara recalibrarea..Am 130 mii km , mare parte pe gpl. Abia acum am schimbat membranele la gpl., datorita faptului ca am o mazga (gel) uleioasa pe borcanul cu antigel.Ziceau mecanicii ca una din cauze ar putea fi vaporizatorul.Am schimbat si antigelul. Acum daca mai apare aceasta situatie , ar fi garnitura de kiulasa .Nu stiu ce sa cred.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Pai e normal, sa vezi dacă presiunea de lucru e ok...

    Leave a comment:


  • maravela
    replied
    Buna seara
    Intrebare: daca schimb garniturile de la vaporizator ,trebuie sa recalibrez obligatoriu cu un soft, instalatia gpl? Va multumesc .

    Leave a comment:


  • Marius Bugan
    replied
    are cineva un landi omergas plus lc02 ae 203072g34? m-ar interesa hex-ul.

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    Cati km are masina?
    Injectoarele de GPL sunt cele care a venit masina de noua?
    O diagnoza pe GPL te-ar ajuta sa afli mai multe.

    Leave a comment:


  • TazMan
    replied
    Salut, in ultima perioada intampin diverse probleme pe gpl de fabrica la logan 1.2 16v.

    1 - In prima faza am incercat un update la soft ca imi murea motorul aleator la virare cu plecare de pe loc. Dupa update moare mai des decat o facea inainte...am calibrat si clapeta de acceleratie din soft dupa ce s-a curatat desi nu era murdara.

    2 - Masina pare ca merge gatuita pe gpl, te rogi de ea sa traga, pe benzina merge foarte bine. La inceput mergea bine, tragea la fel, am toate reviziile facute la fiecare 10000 (filtru lichid, gazos), gpl doar de la rompetrol si mol.

    3 - Am resetat si calculatorul pe benzina in ideea ca poate avea ceva parametri aiurea, acelasi rezultat, adica nu s-a schimbat nimic.

    4 - Cand apesi acceleratia fiind pe gpl are o m/s intarziere la accelerare. Pe benzina raspunde instant la pedala, cineva imi zicea ca asa face clapeta de acceleratie fiind pe impuls. Dar pe benzina de ce nu face asa? Face doar pe gpl...

    Am nevoie de cineva care sa faca ceva la instalatia asta, ma puteti indruma la cineva care se pricepe in instalatii Landi-Renzo?

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    Daca ai drum pe la Pitesti te poti programa aici.


    Sau la Iasi e userul moog de pe forum.
    Il gasesti pe pagina anterioara.

    Leave a comment:


  • gabau86
    replied
    Salut colegi,
    Puteti sa imi recomandati un service/meserias bun care se pricepe la instalatiile Landi Renzo?! Sunt dispus sa ma deplasez pe o raza de 300 km in jurul orasului Braila.

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    In mod normal membrana si garniturile din vaporizator se schimba la 60.000 km.
    Last edited by adi90; 21 June 2019, 00:02.

    Leave a comment:


  • ciocan100
    replied
    Mulțumesc mult de informație, eu am 180000 km pe gpl e posibil sa fie asta cauza, nu știu. Precizez ca in afara de filtre schimbate la 15000 nu am făcut nimic altceva. M-a documentez sa văd ce soluție e mai potrivită dpv economic înlocuit sau revizie vaporizator.

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    Am patit eu dar se manifesta doar cu motorul mai rece si doar pe GPL.
    Daca mergeam pe GPL si aveam mai putin de 4 linii la temperatura, atunci cand acceleram si apoi luam piciorul de pe acceleratie, imi facea o frana de motor foarte agresiva.
    Problema era vaporizatorul de GPL care nu mai lucra corect si pe care l-am schimbat.
    Dar repet, doar la rece aveam problema.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google