O puteam lua cu 500 ron si factura, ca sa o pot omologa.
Masina este prea veche ca sa amortizeze costul unei instalatii noi
.
Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo
Collapse
X
-
De ce te complici? Pe Landi sunt probleme de soft, mai ales dacă e de fabrică... Injectoare costisitoare și multe altele... Garanție? Cine e nebun sa monteze Sh fără o revizie completă? Cum îți dă ala garanție la manopera? Dacă nu merge, El zice ca e de la instalație tu de la montaj...
Uită... Mai ales Landi...
Leave a comment:
-
Salut,
Am achizitionat si eu un Sandero I cu 11 ani vechime si as vrea sa ii pun un GPL. Pana aici nimic nou,
Am gasit la cineva o instalatie Landi Renzo cu 4 ani vechime, demontata de pe un logan tot cu motor 1.4 MPI ca al meu si o pot lua cu factura.
Astazi am sunat la un instalator autorizat din bucuresti care mi-a recomandat sa iau orice altceva pentru ca aceasta instalatie "Nu se poate calibra"???? plus o estimare de 700 RON pentru instalare.
Ma puteti indruma catre un service care lucreaza pe genul acesta de instalatie si are un tester compatibil?
Nu cred ca toata lumea merge la reprezentanta Dacia pentru calibrarea instalatiei dupa revizii
Leave a comment:
-
Te-ai stresat degeaba, uleiul nu e de la vaporizator... Daca e Logan, garnitura cel mai probabil...
Leave a comment:
-
Am schimbat membranele la vaporizator.Nu s-a facut recalibrare ca"nu e necesar".Se simte putere mai mare la accelerare. pe viitor voi face si consumul la 100 km.asa imi voi da seama daca era necesara recalibrarea..Am 130 mii km , mare parte pe gpl. Abia acum am schimbat membranele la gpl., datorita faptului ca am o mazga (gel) uleioasa pe borcanul cu antigel.Ziceau mecanicii ca una din cauze ar putea fi vaporizatorul.Am schimbat si antigelul. Acum daca mai apare aceasta situatie , ar fi garnitura de kiulasa .Nu stiu ce sa cred.
Leave a comment:
-
Buna seara
Intrebare: daca schimb garniturile de la vaporizator ,trebuie sa recalibrez obligatoriu cu un soft, instalatia gpl? Va multumesc .
Leave a comment:
-
are cineva un landi omergas plus lc02 ae 203072g34? m-ar interesa hex-ul.
Leave a comment:
-
Cati km are masina?
Injectoarele de GPL sunt cele care a venit masina de noua?
O diagnoza pe GPL te-ar ajuta sa afli mai multe.
Leave a comment:
-
Salut, in ultima perioada intampin diverse probleme pe gpl de fabrica la logan 1.2 16v.
1 - In prima faza am incercat un update la soft ca imi murea motorul aleator la virare cu plecare de pe loc. Dupa update moare mai des decat o facea inainte...am calibrat si clapeta de acceleratie din soft dupa ce s-a curatat desi nu era murdara.
2 - Masina pare ca merge gatuita pe gpl, te rogi de ea sa traga, pe benzina merge foarte bine. La inceput mergea bine, tragea la fel, am toate reviziile facute la fiecare 10000 (filtru lichid, gazos), gpl doar de la rompetrol si mol.
3 - Am resetat si calculatorul pe benzina in ideea ca poate avea ceva parametri aiurea, acelasi rezultat, adica nu s-a schimbat nimic.
4 - Cand apesi acceleratia fiind pe gpl are o m/s intarziere la accelerare. Pe benzina raspunde instant la pedala, cineva imi zicea ca asa face clapeta de acceleratie fiind pe impuls. Dar pe benzina de ce nu face asa? Face doar pe gpl...
Am nevoie de cineva care sa faca ceva la instalatia asta, ma puteti indruma la cineva care se pricepe in instalatii Landi-Renzo?
Leave a comment:
-
Daca ai drum pe la Pitesti te poti programa aici.
Sau la Iasi e userul moog de pe forum.
Il gasesti pe pagina anterioara.
Leave a comment:
-
Salut colegi,
Puteti sa imi recomandati un service/meserias bun care se pricepe la instalatiile Landi Renzo?! Sunt dispus sa ma deplasez pe o raza de 300 km in jurul orasului Braila.
Leave a comment:
-
Mulțumesc mult de informație, eu am 180000 km pe gpl e posibil sa fie asta cauza, nu știu. Precizez ca in afara de filtre schimbate la 15000 nu am făcut nimic altceva. M-a documentez sa văd ce soluție e mai potrivită dpv economic înlocuit sau revizie vaporizator.
Leave a comment:
-
Am patit eu dar se manifesta doar cu motorul mai rece si doar pe GPL.
Daca mergeam pe GPL si aveam mai putin de 4 linii la temperatura, atunci cand acceleram si apoi luam piciorul de pe acceleratie, imi facea o frana de motor foarte agresiva.
Problema era vaporizatorul de GPL care nu mai lucra corect si pe care l-am schimbat.
Dar repet, doar la rece aveam problema.
Leave a comment:
Leave a comment: