Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo
Collapse
X
-
Mulțumesc mult de informație, eu am 180000 km pe gpl e posibil sa fie asta cauza, nu știu. Precizez ca in afara de filtre schimbate la 15000 nu am făcut nimic altceva. M-a documentez sa văd ce soluție e mai potrivită dpv economic înlocuit sau revizie vaporizator.
-
Am patit eu dar se manifesta doar cu motorul mai rece si doar pe GPL.
Daca mergeam pe GPL si aveam mai putin de 4 linii la temperatura, atunci cand acceleram si apoi luam piciorul de pe acceleratie, imi facea o frana de motor foarte agresiva.
Problema era vaporizatorul de GPL care nu mai lucra corect si pe care l-am schimbat.
Dar repet, doar la rece aveam problema.
Leave a comment:
-
Salut,
Intrebare: Atunci cand decelerez (iau piciorul brusc de pe acceleratie) sau cand accelerez mai brusc, motorul are un lag adica sta putin sa gandeasca daca sa accelereze dupa care o face. La decelerare produce un soc ca o frana de motor, brusc. Am mai patit treaba asta cu "socul" cand am constat ca am tamponul antibalans (cel de la cutie) rupt si l-am inlocuit dupa care nu am mai avut probleme.
Poate fi de la instalatia gpl? pentru ca pe benzina nu face asa.
Daca a mai patit cineva ceva asemanator va rog sa imi spuneti si mie cum ati rezolvat problma.
Multumesc!
Leave a comment:
-
Saltare colegi revin si eu cu rezolvarea la problema mea cu landirenzo
Am urmarit parametri instalatiei in mers
si toate problemele pe care le aveam cu trecerea pe gaz erau cauzate de interpretarea gresita a
Senzorului Temperatura Map
acela care e montat inainte de injectoare
am schimbat acel senzor si acum instalatia trece perfect de pe benzina pe gaz fara sa mai treaca din nou pe benzina cum facea inainte.
problema se manifesta doar pana probabil se incazea motorul su desigur si gazul dupa vaporizator.
_sonda de temperatura antigel ai spunea ca e ok sa treaca pe gaz
_iar senzorul acela de gaz nu permitea trecerea
deaceea batea campi.
Leave a comment:
-
Salut colegi,
Zilele trecute am facut revizia la gaz ( schimbat filtre + membrana vaporizator ), intr-un service autorizat RAR din Braila. Dupa inlocuirea filtrelor respectivul domn din service a zis sa ne conectam si la calculatorul de GPL sa mai faca nu stiu ce setari pe acolo si din acel moment au inceput problemel. Nu stiu ce i-a facut insa acum nu merge deloc pe gaz. Atasez cateva imagini, poate cineva cu experienta imi poate spune ce este de facut. 1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg
Leave a comment:
-
Ai banuit bine, ia un patent si taie orice conducta sau furtun al instalatiei de unde vrei incepand din spate si pana in fata si vei observa ca va fasai putin gaz dupa care se va inchide automat gazul. Astfel in cazul unui accident, esti protejat sa nu faca boom.
Leave a comment:
-
Pai sigur ca se poate schimba fara sa inchizi gazul de la robinetul din spate, daca te apuci da desfaci oricare din cele doua piulite gazul se inchide automat singur.
Leave a comment:
-
asta stiu, ideea e ca am fost la revizie, baietii au zis ca au schimbat filtrele (la 15k km) dar nu vad cum puteau face asta fara a inchide gazul. Filtru de stare gazoase vad ca se poate schimba fara a inchide gazul deoarece se gaseste dupa electrovalva, dar filtru de stare lichida sunt 99% ca nu, vreau sa fiu 100% sigur inainte de a ma lua de ei.
merci
Leave a comment:
-
Aia e electrovalva ...
Dacă nu stii ce e aia mai bine te duci la un service..
Leave a comment:
-
IMG_20190131_072850.jpg
Intrebare de noob, se poate schimba filtru din imagine fara a opri gazul de la robinetul de pe butelie (eu nu prea vad cum)? exista alt robinet?
Merci
Leave a comment:
-
Da tot de aici am aflat de ce nu se conecteaza interfata cumparata de aici
Mai jos scrie ca pt instalatiile landi renzo omegas evo incepand cu 2014
e nevoie de activarea unei licente pt interfata pe care site nu o furnizeaza
https://gazmagazin.ro/interfata-diag...0landi%20renzo
Leave a comment:
Leave a comment: