Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AlexCuLogan
    replied
    Originally posted by ursamajor View Post
    Fiecare utilizator de instalație GPL probabil s-a obișnuit cu indicatorul respectiv și-i știe toanele și în funcție de ele, cam cât mai poate merge cu ultimul LED. Devine, astfel, irelevant că acel indicator e imprecis. Sfatul meu pentru cei ce abia și-au montat instalație este să nu se piardă în detalii de-astea kkcioase și să se bucure de mersul economic pe GPL.
    Suna bine, multumesc - asa voi face


    Problema mea ar fi in contextul unui consum mare - de exemplu, poate ascunde eventuale probleme ale masinii sau instalatiei - atat afirmatie cat si intrebare (aici)

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Fiecare utilizator de instalație GPL probabil s-a obișnuit cu indicatorul respectiv și-i știe toanele și în funcție de ele, cam cât mai poate merge cu ultimul LED. Devine, astfel, irelevant că acel indicator e imprecis. Sfatul meu pentru cei ce abia și-au montat instalație este să nu se piardă în detalii de-astea kkcioase și să se bucure de mersul economic pe GPL.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    afisarea ar putea deveni exacata daca butelia ar sta pe un cantar , ca alea de freon in statia de umplere. Dar e periculos.

    Leave a comment:


  • AlexCuLogan
    replied
    Concluzia :
    Trebuie facut consumul old-school style, cu plin / mers / facut iar plin, si regula de trei simpla )

    Leave a comment:


  • mp74
    replied
    Multumesc pentru corectură : așa vor ști și alții exact ce e acolo ... numai afișarea va rămâne inexactă ;)

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Unde naiba explozie daca in rezervor nu e aer? Potentiometul este in partea din afara a multivalcei, nu in rezervor. Iar senzorul de rpesiune nu era electric, la fel ca solenoidul? ? In fine, maimute care fac mecanic fara sa stie ce si de ce se intampla acolo.
    http://piecesautogpl.fr/c/34-categor...yvanne-gpl.jpg ca idee!
    Last edited by einstein1984; 13 October 2015, 11:18.

    Leave a comment:


  • mp74
    replied
    N-am făcut altceva decât să spun ce mi-au spus cei ce mi-au instalat rezervorul ... Mi-au spus că acolo nu are voie să fie vreun curent că ar exista pericol de explozie.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Indicatorul de nivel de gaz e chiar un indicator de nivel cu plutitor. Doar ca in functie de temperatura, aceiasi cantitate de gaz in rezervor poate trece din lichid in gaz (creste presiunea, scade nivelul) sau invers. Intr-un rezervor fara lichid in el se afla inca gaz sub presiune dar masina nu merge pe gaz, un senzor de presiune ar fi inutil acolo.
    Ar fi bine sa nu vorbesti despre chestii pe care nu le cunosti

    Leave a comment:


  • mp74
    replied
    ROȘU înseamnă că mai mergi cam 75-100 km

    Indicatorul de nivel de gaz e de fapt un senzor de presiune: nu poate fi exact tehnic vorbind. Atunci când e pe ROȘU înseamnă că mai mergi cam 100 km în regim extraurban și vreo 75-80 in regim urban. Am de 4 luni și eu tot Landi Renzo - Omegas 3, pe Logan 1.6 16V și asta e constatarea mea.

    Leave a comment:


  • AlexCuLogan
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Gata masina ? cum ti se pare mersul pe gpl ? esti multumit de motor etc ? au lucrat mesterii ingrijit la montare ? unse ai montat-o ?
    Gata masina, e interesant mersul de GPL, iti da un aer de libertate, stiind ca circuli mai ieftin de colo colo. Asta nu inseamna risipa.
    Au lucrat super ingrijit - la Service-ul GPL "Eugen si Fiul" - reprezentanti Landi Renzo.

    Sunt multumit pana in prezent, ma oftic ca :
    -indicatorul de capacitate gaz in rezervor e clar super orientativ, nu te poti baza pe el, trebuie sa fac consumul in stilul clasic ca sa aflu cat consuma in diferite conditii
    -e clar ca mai e loc de reglaje si aici problema e urmatoarea : nu stiu cum sa abordez pe domnii de la service sa ii rog sa il mai calibreze din scurt cate un pic (ma refer la ECU GPL) - nu vreau sa apelez la alt service, nedorind sa pierd garantia.

    Calibrarea pe Dyno mi se pare cel mai interesant mod, dar costa si nu stiu daca merita (pt un Logan....pana la urma ; imi ador masina, dar nu e BMW M3 pe GPL....)

    Daca aveti sfaturi sugestii pareri, cu drag le ascult

    Leave a comment:


  • laur83
    replied
    adica sa schimb rampa de injectoare?

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Cel mai probabil injectoarele incep sa te lase.
    Posibil cu o corectie sa mai mearga un timp...
    "Asa face ele" ...

    Leave a comment:


  • laur83
    replied
    Buna seara! Am si eu o problema cu instalatia gpl la care inca nu gasesc rezolvarea: are momenta cand se opreste motorul in momentul in care iei piciorul de pe acceleratia si calci ambreiajul sau daca nu se opreste ,turometrul oscileaza intre 100 si 1000 de ture de mai mai ca se rupe. Mentionez ca am schimbat motoras pas cu pa original , corp clapeta , fise bobina bujii, plaman.... aveti vreo idee?? instalatia este landi de fabrica. logan 2008
    Last edited by laur83; 12 October 2015, 20:08.

    Leave a comment:


  • mihaimmn
    replied
    Originally posted by vdmihai View Post
    Ai facut vreo 400 km? Cat iti arata pe ceas?
    aproximativ 430 km...deci vorbesc de motorul de 1.2 cu instalatie din fabrica ..

    Leave a comment:


  • vdmihai
    replied
    Ai facut vreo 400 km? Cat iti arata pe ceas?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google