Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adi90
    replied
    Foarte bine ca ai rezolvat.
    Injectoarele sunt in regula? Ai aflat ceva despre conversia la alt tip de injectoare?

    Leave a comment:


  • nkusor
    replied
    Salutare tuturor,

    Revin si eu cu urmatoarele constatari in ideea ca poate se mai confrunta si altii cu aceste probleme.

    Am rezolvat problema.

    Logan 2018 Tce 90 cu GPL de fabrica.

    La indrumarile colegului Mogg, coleg care de altfel vad ca este un baiat foarte saritor si de treaba si caruia ai multumesc inca o data, dar bineinteles si celorlalti colegi, am facut in felul urmator

    In prima zi am mers pe benzina doar seara spre casa cativa km si am lasat-o pe benzina, insa de dimineata a pornit la fel de rau ca de obicei

    In ziua urmatoare am mers doar pe benzina aprox. 150 km in oras, si am lasat-o iar pe benzina.
    In dimineata urmatoare am fost placut surprins sa constat ca mi-a pornit la prima cheie si la sfert, adica perfect.
    Am mers cu ea aprox 10 km, timp in care am avut doua s-au trei mici balbaieli si apoi am dat-o pe gaz.
    Pe gaz insa la ralanti aveam in continuare acel ralantii ne-regulat si stresant.

    Mi-a placut intotdeauna ca masina mea sa fie si sa arate impecabil din toate punctele de vedere.

    Așadar, l-am sunat pe Alexys și i-am spus despre problemele pe care le am, mentionandu-i ca masina a avut toate reviziile facute la timp, mai putin membranele de la reductor despre care am aflat cu doar cateva zile in urma ca trebuiesc schimbate si ele regulat.

    Am fost programat la service, si pe tester mi-a ieșit ca am cam mare presiunea in reductor. Aceasta era de aproape 4 bari si normal ar fi fost pana in 2.
    Mi-a comandat si montat un kit de membrane, și problema mea s-a rezolvat.

    Ma costat 600 RON, in afara de tips-ul pe care l-am lasat separat băieților.

    În momentul de față, la câteva zile după reparație, pot spune că mașina mea funcționează perfect.
    Îmi pornește perfect dimineață și nu mai am deloc acel ralanti ne-regulat.




    Câteva aspecte vizavi de service.

    Locatia este la cativa km de ieșirea de pe autostradă București-Pitești. Curtea service-ului este una mică si ne-modernizata.
    Service-ul este destul de demodat cu o rampă cu gaura, model vechi, si un interior care ar trebui modernizat.

    Am asteptat cca 1,5 ore sa fiu preluat, cu toate ca am ajuns cu 15 minute mai devreme decat ora programarii.
    Alexys este proprietarul service-ului, si este un domn inginer la 48 de ani care se pricepe foarte bine la electronică, iar soția acestuia care lucreaza si ea la acest service este o doamnă foarte cocheta si amabilă.

    P.S. Daca n-ar fi fost pandemoa asta, ar fi fost frumos sa programam o intalnire pe undeva (pe zone), sa ne cunoastem, imi place foarte mult aceasta armonie de pe forum!

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Originally posted by nkusor View Post
    Nici pe benzina nu merge prea bine la ralanti, cu toate ca i-am schimbat filtrele de aer si ulei la timp. Si nici cand plec cu ea de pe loc pe benzina dimineata la cca 3 minute de exemplu dupa ce am pornit-o nu mege bine, in sensulu ca pleca un pic in suturi. Dupa ce se incalzeste isi mai revine.
    Pe Logan 1 cu Landi Renzo Evo One aveam aceleasi probleme si am suspectat initial injectoarele, dar facea si pe benzina, asa ca problema era alta. Mi-a dat prin minte sa substituiesc bobina de inductie cu cea de la masina de serviciu (tot Logan). Evident ca ea era cauza. Am inlocuit-o si merge masina ca unsa. Acum nu stiu cum e la TCe...

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    Langa Pitesti exista si reprezentanta Landi Renzo.
    Proeco, la Bradu.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Alexys e la Green expert Pitești. Găsești telefonul pe site. Raducu Dobre parcă...
    E bun Omul, zii ca ai Landi... Știam ca nu se bagă... Poveste lungă...

    Leave a comment:


  • nkusor
    replied
    Originally posted by moog View Post
    Lasă vaporizatorul in pace la 135k...
    Mergi seara înainte de a ajunge acasă pe benzină și vezi dacă se îmbunătățește situația.
    Dacă da, vaporizator...
    Dacă nu, mergi citeva zile NUMAI pe benzină și vezi dacă își revine. Dacă da, injectoarele...
    Dacă nu motor, clapeta, culbutori etc...
    Ok colegu. Voi incerca sa fac asa cum mi-ai recomandat. Multumesc frumos.

    Leave a comment:


  • nkusor
    replied
    Multumesc frumos pentru raspunsuri.
    Am citit si eu acum pe forum si intradevar acel chit de la vaporizator se recomanda sa fie schimbat la 60.000.
    O sa ma programez la service pt. vaporizator si pt. curatarea clapetei de acceleraratie si eventual pt. calibrare din diagnoza.
    Intre timp rasfoind pe forumuri am gasit informatii care duc la un coleg de forum cu nume de user Alexys din Topoloveni, Pitesti. Se pare ca lucreaza la un service din pitesti care are recenzii foarte bune pe Google, exceptand faptul ca singura problema de care se plang clientii este faptul ca se astepta mult pana le vine randul. Da eu sunt din Buc, atunci cand ma duc imi rezerv o zi intreaga. Ma voi programa zilele astea la ei. Pacat ca nu am numarul lui, ca l-as fi sunat direct pe el dupa paste. O sa-i intreb si pe ei ce e cel mai recomandat sa fac in privinta injectoarelor gpl.
    Multumesc inca o data ca ati avut bunavointa de a-mi raspunde acum in ajunul pastelui.
    O zi frumoasa si Paste linistit alaturi de cei dradgi !

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Lasă vaporizatorul in pace la 135k...
    Mergi seara înainte de a ajunge acasă pe benzină și vezi dacă se îmbunătățește situația.
    Dacă da, vaporizator...
    Dacă nu, mergi citeva zile NUMAI pe benzină și vezi dacă își revine. Dacă da, injectoarele...
    Dacă nu motor, clapeta, culbutori etc...

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    Kitul de vaporizator se inlocuieste in mod normal la 60.000 km, asa era dat in fisa de intretinere la Logan I, la fel il dau si instalatorii aftermarket.
    Ralantiul neregulat pe benzina poate fi si din cauza clapetei de acceleratie. Ai putea incerca o curatare.
    Dar cred ca trebuie calibrata din diagnoza apoi.
    Mersul in suturi la rece e tipic pentru 0.9 TCe, mai toate fac asa.
    Din ce stiu nu se mai poate inlocui partea fata la instalatia GPL cu una aftermarket asa simplu la modelul asta. ECU de GPL e cumva imperecheat cu cel de benzina din fabrica.
    Am citit undeva de o conversie la Tomasetto dar posesorul a avut adaugat inca un ECU de GPL pe langa cel de fabrica. Iar la putin timp dupa asta, masina nu mai mergea bine pe GPL si avea cativa martori aprinsi prin bord.

    Leave a comment:


  • nkusor
    replied
    Nici pe benzina nu merge prea bine la ralanti, cu toate ca i-am schimbat filtrele de aer si ulei la timp. Si nici cand plec cu ea de pe loc pe benzina dimineata la cca 3 minute de exemplu dupa ce am pornit-o nu mege bine, in sensulu ca pleca un pic in suturi. Dupa ce se incalzeste isi mai revine.

    N-am stiut ca se schimba kit-ul de la vaporizator si bineinteles ca nu l-am schimbat niciodata.
    O sa il schimb zilele astea cu unul OE daca gasesc.

    Ce mi-ati recomanda pentru inlocuire injectoare: sa le inlocuiesc cu altele originale tot Landi Renzo sau schimb tot kit-ul facut de o alta firma ? Am inteles ca ar fi un kit facut de Tomasetto, Stag 2 parca...

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    Nu am schimbat injectoarele la 0.9 TCe, e relativ noua, are doar 18.000 km.
    La cea de 1.4 le-am schimbat.
    La 135.000 km sunt sanse mari ca injectoarele sa fie uzate.
    Poti incerca sa inchizi gazul din butelie, o lasi sa mearga pe GPL pana se termina si gazul de pe conducta si trece automat pe benzina.
    Apoi mergi cateva zile numai pe benzina si vezi daca se rezolva pornirea grea.
    Ai schimbat kitul de vaporizator pana acum?
    Pe benzina merge bine la ralanti?

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Injectoarele terminate...

    Leave a comment:


  • nkusor
    replied
    Originally posted by adi90 View Post
    Pe Logan I se montau injectoare MED, cost ~1000 lei/4 injectoare.
    Pe Logan II cu 0.9 TCe s-au montat injectoare GIRS12, cost ~500lei/3 injectoare. Dar au si kit de reparatie care costa vreo 200 de lei.
    Salut,
    Ai schimbat injectoarele s-au chit-ul de reparatie la loganul 0.9 TCe ? Banuiesc ca este cu inst Landi de fabrica.
    Daca DA, spune-mi te rog din ce cauza si daca s-a rezolvat problema dupa inlocuire.

    Eu am un Logan 0.9 TCe din 2018 cu GPL Landi de fabrica, si am urmatoarele probleme la el:
    - porneste greu dimineata la prima cheie s-au daca o las ne-pornita cateva ore bune.
    - variaza foarte tare turatiile la ralanti in general, mai ales cand este motorul cald, (ceva gen de la 800 la 500 rpm si tot asa) dar nu m-i sa oprit niciodata motorul.
    Atunci cand scade foarte turartia motorului, imi trepideaza caroseria aproape ca a unui tractor.
    Pe tester la 2 reprezentante Dacia, nu a iesit nici o eroare. Mi-a fost resetat UCE de benzina dar tot nu s-a rezolvat nimic.
    I-am schimbat filtrele de gaz si bujiile regulat, chiar si sonda lambda amonte, cea de deasupra motorului, dar problema persista.
    Am 135.000 km cu ea si am injectoarele de fabrica.

    Leave a comment:


  • adi90
    replied
    Pe Logan I se montau injectoare MED, cost ~1000 lei/4 injectoare.
    Pe Logan II cu 0.9 TCe s-au montat injectoare GIRS12, cost ~500lei/3 injectoare. Dar au si kit de reparatie care costa vreo 200 de lei.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Uzual injectoarele nu ajung la 90-100k...
    Daca ai med uri caută pe net și vezi cât costă

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google