Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adi xxl
    replied
    Da e posibil !

    Eu zic ca indiferent daca e blocat s-au deschide mai repede
    sper sa vad o fructuatie spre temperatura mica a antigelului acolo unde e setata sa treaca pe gaz (cred 35-40 grade)
    asta sa duca la trecerea inapoi pe benzina
    adica sa vad o data 50grade dupa care sa cada la 30grade (sper sa sa fie asa)
    Last edited by adi xxl; 6 January 2019, 22:03.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Și dacă e blocat pe deschis?

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    Nu am schimbat termostatul .
    ar fi nomal sa deschida parca la 80°
    m-am gandit si eu la varianta asta ,e posibil sa deschida mai repede

    sonda de temperatula de la instalatia gpl se afla pe circuitul mic acela cu caloriferul

    asta functioneaza primul pana deschide termostatul, dupa care antigelul intra si in radiator

    Am sa il testez astfel :
    -am o interfata ELM care se conecteaza prin bluetooth la calculatorul masini
    - si pot vedea sonda de temperatura a masini
    - o sa vad daca se deschide mai repede termostatul

    -daca se deschide presupun ca ar trebui sa scada un pic temperatura la antigel in timp ce deschide termostatul

    si asta ar duce automat sa treaca din nou pe benzina
    -testez maine si revin.

    Leave a comment:


  • gabau86
    replied
    Originally posted by adi xxl View Post
    Problema cu pornirea in lung era de la canistra de carbon
    -are acolo o electrovana care trebuie sa se inchida cand e motorul oprit ca sa nu mai intre gazele din rezervor in motor sa il inece la prima cheie

    Problema cu gazul nu a reusit sa ai dea de cap
    tot asa face
    NU STA PE GAZ PANA NU FACE 4 LINIUTE LA APA.
    Mi-a setat sa treaca pe gaz la o temperatura mai mare dar fara efect
    -A verificat membrana la vaporizator nu trece gaz prin ia
    -nu iese gaz prin furtunul de vacum
    -A verificat injectoarele daca in pierde gaz cand sunt inchise
    -a facut o calibrare la instalatie
    -Am schimbat si sonda de temperatura antigel aceea care vine montata pe furtun
    Aveti idee de la ce ar putea sa fie ?

    Ma disperat instalatia asta.
    Termostatul l-ai schimbat ?

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    Problema cu pornirea in lung era de la canistra de carbon
    -are acolo o electrovana care trebuie sa se inchida cand e motorul oprit ca sa nu mai intre gazele din rezervor in motor sa il inece la prima cheie

    Problema cu gazul nu a reusit sa ai dea de cap
    tot asa face
    NU STA PE GAZ PANA NU FACE 4 LINIUTE LA APA.
    Mi-a setat sa treaca pe gaz la o temperatura mai mare dar fara efect
    -A verificat membrana la vaporizator nu trece gaz prin ia
    -nu iese gaz prin furtunul de vacum
    -A verificat injectoarele daca in pierde gaz cand sunt inchise
    -a facut o calibrare la instalatie
    -Am schimbat si sonda de temperatura antigel aceea care vine montata pe furtun
    Aveti idee de la ce ar putea sa fie ?

    Ma disperat instalatia asta.

    Leave a comment:


  • gabau86
    replied
    Originally posted by moog View Post
    Depinde.. Are 90k omul posibil injectoare... MED sau AEB...Nu rezista mai mult de 90 100k... Scăpa mult gaz. .
    Daca intrebi in situatia mea, nu foarte mult, insa dupa o noapte de stat in parcare scapa suficient cat sa faca probleme la pornire. Cand am mers la meserias, a scos, pe rand, fiecare furtun care iese din rampa si intra in galerie, si l-a baga intr-un bidon cu lichid si in momentul ala au inceput sa iasa bule. Mentionez ca aceasta operatiune a fost facuta cu motorul oprit.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Depinde.. Are 90k omul posibil injectoare... MED sau AEB...Nu rezista mai mult de 90 100k... Scăpa mult gaz. .

    Leave a comment:


  • gabau86
    replied
    Originally posted by adi xxl View Post
    Salutare colegi am si eu o problema cu un 16.16v am
    instalatie landi montata pe masina de la 75 mii
    Acum are 165mii
    Masina porneste greu la prima cheie trebuie sa ai dau
    10 sec sa porneasaca.
    Am shimbat :bujii ,senzor volanta,senzor relanti si pompa de benzina,bobinile de inductie.
    Tot asa face.
    La diagnoza nu am niciun def nici pe calculatorul de gpl ,nici pe benzina
    Salut,

    Nu stiu daca ai rezolvat problema sau nu insa acum ceva timp am patit si eu la fel. La mine a fost de la vaporizator. Se fisurase membrana si scapa gaz. Dimineata pornea foarte greu, am mers cu ea la cineva in Galati si rezolvat, dar tot asa, dupa ce am schimbat bujii, senzor relanti, etc.

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    Salutare colegi revin si eu cu o problema cu instalatia asta.
    Dupa ce ajunge la temperatura sa treaca pe gaz
    declansaza electrovana sa dea drumul la gaz trece cateva secunde pe gaz dupa care intra in defect si incepe sa piuie
    Pana nu se incalzeste apa la 4 lini nu sta pe gaz
    Am fost la "Prosperanta" si la ei la reprezentanta si nu a depistat niciun defect.
    Se manifesta numai dimineata.
    Momentan nu pot sa las masina la ei sa o vada dimineata .
    Aveti idee de la ce ar putea sa intre in defect ?

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    Am vazut mai multe interfate care merg pe ecu de logan
    Ma mai documentez ce interfata e potrivita pt ecu de logan si comand ,am vazut ca nu sunt scumpe.
    Imi place sa mesteresc cand am timp liber.

    Leave a comment:


  • Trovinel
    replied
    Nu faci nimic cu programul fara cablul de conectare potrivit pt ECU (interfata de conectare).

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    I-mi spui si mie te rog de unde pot descarca programul pt conectare.

    Leave a comment:


  • Trovinel
    replied
    Nu poti sa stii sigur daca asta e problema, dar merita sa incerci, mai ales daca ai "la indemana" un prieten cu DTT2000.
    Eu am reusit sa resetez parametrii invatati de ECU folosind acest program si o interfata ieftina cumparata de pe net. Daca nu te pricepi deloc e mai bine sa faca altcineva operatiunea asta.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • adi xxl
    replied
    Multumesc "Trovinel" pt idee ,o explicatie similara cu a ta am mai primit de la un baiat la care am fost cu vechiul meu logan acela avea o trepidatie la relanti

    -deci trebuie sa resetez parametri la ecu al masini ?
    -sa vad daca se se schimba ceva.

    Leave a comment:


  • Trovinel
    replied
    Originally posted by florin_lou View Post
    pornirea se face pe benzina, deci cred ca nu are legatura cu gazul.
    În timpul mersului, calculatorul de injecție învață anumiți parametri. Daca ai injectoarele de GPL pe ducă, ele nu mai închid bine, iar calculatorul observa amestecul bogat și învață că trebuie să îl sărăcească.
    Atunci când pornești, calculatorul aplică setările învățate cu toate că nu ar fi cazul pentru că se folosesc injectoarele de benzină. Și uite așa poate să fie problema de la GPL chiar dacă se manifestă la pornirea pe benzină. Deci nu trebuie să excluzi din ecuație nici GPL-ul.
    Încearcă o resetare a parametrilor învățați de calculator și dacă se rezolvă (temporar) cu pornirea greoaie ar putea fi problema la injectoarele de GPL.

    @adi_xxl eu îți recomand să verifici daca problema nu e de la injectoarele GPL, au 90k și la numărul aceasta de km mi-au făcut și mie aceleași probleme
    Last edited by Trovinel; 19 October 2018, 17:18. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google