De Ce Ramane Turata Cand Pornesc Aerul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De Ce Ramane Turata Cand Pornesc Aerul?

    Imi poate da cineva o lamurire de ce cand pornesc aerul conditionat ramane turata cand o scot pe liber?Ori cade foarte greu turatia in ralanti ori se tureaza singura de cateva ori dupa care in general se linisteste.Asta face numai dupa ce rulez si o scot pe liber si se intampla mult mai accentuat pe gpl decat pe benzina.Fara aer pornit totul e ok.

  • #2
    Si la mine face la fel, posibil ca sa se raceasca compresorul.
    Zona geografica dauneaza GRAV sanatatii!
    Pentru sanatatea dv., evitati sarea, zaharul si Romania!

    Comment


    • #3
      uite aici un topic in care s-a mai discutat despre problema ta

      sigpic

      Comment


      • #4
        Cand folositi AC-ul este normal, repet, FOARTE NORMAL ca turatia motorului sa fie mai ridicata decat cea de la relanti.
        Ar trebui sa fie intre 900/950 si maxim 1000 de ture/min cu AC pornit,,fata de 800 cat este normal.
        Daca ai mai mult de 1000/1200 de ture/minut,,nu prea e bine.
        Last edited by Ivan Marian; 19 June 2013, 13:48.

        Comment


        • #5
          Asa face si a mea, dar la mersul pe benzina, anul trecut in vara nu aveam gpl, si tot asa facea cateodata, ramanea turata pe la 1400-1500 cand mergea AC, o acceleram sau uneori ii dadeam pace si isi revenea singura. De cand am gpl nu am mai observat fenomenul, ce-i drept abia recent am inceput sa folosesc AC frecvent de cand cu caldurile astea... Poate e din cauza softului, cum e si problema cu lagul la acceleratie... Poate la logan 2 sau la renouri nu mai exista acest bug sa-i zic asa.

          Eu mai auzeam o "rezonanta" ciudata cand mergea AC dar mi-am dat seama ca asa face cand functioneaza GMV pe tr 2. si sufla din greu...

          Comment


          • #6
            Multumesc de ajutor.O sa-i bag un tester sa vad ce si cum.Oricum am inteles ca la noul logan au disparut toate problemele legate de soft.Poate-i fac o resoftare.

            Comment


            • #7
              Turatia este ridicata pentru ca a aparut un consumator. Ia verifica tensiunea la bornele alternatorului si apoi la baterie, cu si fara AC pornit. Sesizand caderea de tensiune, ECU da comanda pentru ridicarea turatiei ca sa bage alternatorul mai mult. In mod normal sta o perioada, similar ca la pornire, dupa care ar trebui sa coboare relantiul la 850 - 900 cu AC si 750 - 800 rot/min fara AC (prima liniuta de pe turometru).

              Comment


              • #8
                Incearca o reinitializare a mersului in gol a ECU benzina, apoi fa testul pe benzina. Daca nu mai face apoi incepe din nou dupa ce mergi ceva timp pe GPL, sau se opreste la inceput pe GPL, trebuie o recalibrare.
                Daca face la fel dupa resetare, pe diagnoza inclusiv DDT se poate compara turatia reala cu cea prescrisa, daca astea difera, ar fi corpul clapeta defect.
                Oricum cred ca turatia la astea de 1,2 trebuie ridicata destul de mult pentru a face fata la consumatori (in afara de compresor mai porneste si GMV).
                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                Comment


                • #9
                  Nu mai e in garantie?
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #10
                    Masina nu mai e in garantie.Instalatia de gpl este dar....

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google