Emulator Nivel Benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Citro ar fi bine sa specifici in profil Logan MCV II, altfel auzim povesti cu meniul secret la noul TdB.
    In alta ordine de idei Dacia vinde x52 Laureate 1,2 16v cu GPL FARA computer de bord, asta spune multe.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #17
      O sa fac modificarea la profil.
      Cat despre ce vinde Dacia iti inteleg observatia, dar asta nu m-a impiedicat sa realizez ceea ce imi doresc.
      Am inteles deja care e problema si lucrez la rezolvarea ei. Preferam sa gasesc un emulator de nivel produs la nivel industrial, dar se pare ca trebuie sa ma multumesc cu unul home made.
      Am gasit deja unul dar ma gandesc foarte serios sa fac chiar eu unul. Trebuie doar sa inteleg ce anuma determina resetarea atunci cand faci plinul.
      Pentru ca daca vrei sa ai nivelul real indicat pe bord e suficient sa bagi 10 l benzina si acesta se va reseta si calibra si arata nivelul corect.
      Cand cineva imi va explica cum se intampla asta sau poate descopar eu, o sa pot gandi si un emulator.
      E ciudat doar ca nimeni nu a gandit pana acum asa ceva pt ca evident e necesar.
      Inca sper ca unul din producatorii de gpl sa fi conceput asa ceva

      Comment


      • #18
        @ citro De citit si manual
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #19
          Dupa 8 luni de la instalarea gpl importatorul a adus emulator de nivel benzina. Evident ca mecanicul se uita la schema si ridica nedumerit din umeri. Am cumparat emulatorul si am mers la service dacia ca tot monteaza gpl si ei sa il monteze. Nu au reusit sa il faca sa functioneze. Au zis chiar ca banuiesc ca ar fi defect. Am 2 scheme de montaj date de producator. Ei bine il voi monta eu daca poate cineva sa imi spuna sau sa imi dea o schema a firelor care vin la sonda din rezervor. Sunt 4 fire. 2 m-am prins sunt masa negru si 12v gri. Ei bine mai sunt 2. Trebuie sa identific unde duc aceste 2 fire. Ma poate ajuta cineva?
          Multumesc anticipat.

          Comment


          • #20
            Ai 4fire 2 pentru pompă, două pentru sondă.

            Cele pentru sondă se duc direct la TdB.(15gri și 16 alb) - culorile sunt orientative
            Ca idee pentru 23 litri ai 198ohmi pe firele de sondă

            Eventual pentru izolarea pompei de benzină scoți:
            Relee:
            A - injecție Diesel sau Benzină

            Siguranțe grupul B:
            F4 - 25A control injecție benzină sau LPG,pompă combustibil, control clima, ventilator radiator
            Attached Files
            Last edited by 77sky; 12 January 2015, 14:26.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #21
              In cazul asta merge prost! In schema am 4 fire pt emulator. Unaul e masa altul e +12v. Celelalte fire se leaga intrerupand firul de semnal level petrol si legand nunul spre sonda si celalat la Tdb. Din ce imi spui tu eu am doua fire pe care am o arecare rezistanta in functie de nivelul de benzina din rezervor. Teoretic ar trebui sa tai oricare din ele si sa inseriez emulatorul si va functiona. Practic...nu merge. :P

              Comment


              • #22
                emulator pt. dacia gasiti si aici (AEB Italia)

                Comment


                • #23
                  Hai ca am rezolvat. Emulatorul la logan se leaga asa: Se intrerupe firul albastru care e firul sondei de nivel se inseriaza emulatorul cu grija sa se respecte sensul indicat de producator (spre sonda si spre Tdb) iar legarea in 12v a emulatorului NU se face din alimentarea sondei de benzina ci separat din siguranta de contact si o masa unde va este usor. Nu ma intrebati de ce nu din alimentarea pompei pt ca nu stiu. Cert e ca daca o alimentezi de acolo emulatorul nu merge si pace.

                  Comment


                  • #24
                    Sonda e "alimentată" de bord cu 5v deaia nu merge.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #25
                      TdB baga 5 V in sonda si masoara cat iese pe partea ailalta. Rezistenta mare=cadere de tensiune mare pe sonda=> nivel masuerat de plutitor.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #26
                        Neh...Nu e asta. Alimentarea emulatorului se face conform schemei din alimentarea pompei de benzina care in mod cert merge in 12 v. Problema e ca am impresia ca pompa asta nu e alimentata permanent cat ai contactul pus. De fapt in mod cert ea face si pauze cand ajunge la o anumita presiune. Emulatorul are nevoie permanent de 12 volti cat este contactul pus. In concluzie am alimentat din bricheta pt ca era cel mai aproape de emulator. Cu ocazia asta daca tot am desfacut ansamblul ala de la schimbator si frana de mana am legat pe direct si camera video ca ma enerva ca tot iesea din conectorul de bricheta. Cum bricheta nu o folosesc nu imi fac probleme ca am alimentat din ea camera, statia CB emulatorul si automatizarea pt aer conditionat. In mod cert toate astea nu consuma cat bricheta. Mai am sa imi pun pe logan camera cu termovedere si un monitor de 10' si ma opresc. Nu va mirati, camera o pun ca distractie, desi pe ceata chiar poate sa foloseasca, pentru ca ma ocup cu asa ceva si nu achizitonez special sistemul.

                        E drept ca eu am zis alimentarea sondei de benzina, dar am gresit in exprimare nu in fapt, de fapt am incercat sa o alimentez din pompa de benzina


                        Multumiri tuturor care au incercat sa ma ajute cu linkuri si scheme de legare a emulatorului.
                        Last edited by citro; 12 January 2015, 16:44.

                        Comment


                        • #27
                          Am avut si eu acceasi problema si am conceput un astfel de dispozitiv emulator: la fiecare contact modifica putin valoarea senzorului de benzina, astfel incat sa reseteze afisajul la valoarea corecta din rezervor. Tot "scade" nivelul de benzina, dar isi revine la fiecare oprire. Bineinteles, daca merg 200km fara oprire tot se aprinde lampa de rezerva benzina. Sunt la varianta a 4-a si asta functioneaza corect, testat in ~1000km prin oras si in afara.

                          Cercetarea am facut-o pe Logan 2 (1.2 + GPL aftermarket) cu Computer de Bord.
                          Are 3 fire, plus, minus si legatura la senzor. Conexiunile se fac in spatele ceasurilor (TdB).

                          Am facut mai multe, deci cine e interesat de unul sa spuna.

                          Comment


                          • #28
                            Deh...cat am cautat emulator nu am dat de tine. Am cumparat si sincer nu mereu reseteaza nivelul la benzina. Are momente cand nu face asta. Nu inteleg de ce, dar cum pana la urma tot il reseteaza ma declar relativ multumit. Pretul dat pe emulator nu prea m-a multumit:P

                            Comment


                            • #29
                              Aceste emulatoare sunt valabile doar pentru Dacia versiunile de dupa 2012? Detin un Logan din 2005, care de la inceputul lui februarie 2015 a beneficat de o instalatie GPL. La momentul montarii instalatiei, nivelul de benzina era de trei linii in bord. De atunci, am facut ceva kilometri, si constat ca numarul de linii ramane acelasi, in conditiile in care, cel putin la prima pornire cu motorul rece, masina parcurge minim un kilometru pe benzina, pana se comuta pe gaz. Nu de alta, dar n-ar fi indicat sa raman fara pic de benzina in rezervor, cand mi-e lumea mai draga si sa ma trezesc si cu alte necazuri, gen pompa de carburant arsa... In aceasta situatie, o mai fi valabila acea diagnoza care se facea la primele modele de Logan, prin tinerea apasata abutonului de resetare a kilometrajului partial, concomitent cu punerea contactului, dupa care prin apasari succesive ale acelui buton se putea vizualiza si cantitatea de benzina ramasa in rezervor?

                              Comment


                              • #30
                                La tine afiseaza corect, atat in mers cat si in meniul "secret".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google