O Problema La Rece GPL Cred

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Problema La Rece GPL Cred

    Nu am mai gasit aceasta problema care se manifesta la mine pe nicaieri si mi-am permis sa deschid acest topic sa va cer ajutorul.
    Dupa mai multe probe problema se manifesta in felul urmator:
    Pornesc masina, porneste perfect, plec de pe loc, pe benzina merge normal, merge la fel cum mergea inainte >> trece pe gaz si la luarea piciorului de pe ambreiaj da motorul in nas. Asta se simte doar la primele 2-3 apasari/ridicari ale piciorului de pe ambreiaj pana se incalzeste masina, apoi nu mai manifesta aceleasi probleme.
    Cand am fost la verificare la gaz au spus ca totul este ok, mi-au marit un pic trecerea pe gaz. Nu este se pare de la asta.

    Am mers doar pe benzina sa vad daca face la fel (m-am gandit ca e ambreiajul ceva) dar merge normal.

    Sa fie un reglaj prost sau ce ar putea sa fie ?
    GPL-ul este montat acum 2 luni
    sigpic

  • #2
    Precizeaza modelul instalatiei gpl : tomasetto stag4
    My Ride ! B - 29 - TmT

    Comment


    • #3
      bGY este posibil sa fie de la gaz (reglare) lui taicameu ii murea la trecere benzina-gpl.

      Comment


      • #4
        pun pariu ca ai cerut comutarea benzina - gaz cat mai rapid ca sa nu consume prea multa benzina;

        iti da in nas probabil pentru ca ai motorul prea rece si cand trece pe gpl nu vaporizeaza gazul

        trecerea trebuie sa se faca la 40 grade temperatura apa

        Comment


        • #5
          la 30 grade e minima, acum ca e cald afara nu trece 1 minut si e deja pe gaz
          iarna dureaza mai mult pana face 30 grade insa tot nu am probleme cand comuta
          e cam inutil sa pui la 40 grade atat timp cat si la 30 merge fara probleme plus ca iarna e diferenta mare de timp pana ajunge la 40 fata de 30
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #6
            Motorasul pas cu pas de tine ralantiul,cred ca de la ala e,asa am patit si eu la vechea masina.
            Vand becuri cu led SMD pentru autoturisme si locuinte.

            Comment


            • #7
              Face asa și la trecerea la 35 grade și la 45...
              Daca ar fi sa fie de la motorașul pas cu pas nu ar trebui sa facă și pe benzina?
              Nush cum sa explic senzația, la primele apăsări ale ambreiajului zici ca vine motorul peste mine asa da în nas, se simte și la pedala...

              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
              sigpic

              Comment


              • #8
                Se vor gasi multi care vor spune ca e ba MPP, ba bujiile, ba bobinele, ba geamul de pe dreapta spate (pe asta am bagat-o eu de la mine ), dar trebuie sa ai in vedere ca nu face decat pe GPL. Clar e de undeva din setari.
                Unde ai montat instalatia?
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #9
                  La Andrei GPL am montat instalația.
                  Chiar nu știu ce sa cred... As schimba sincer bujiile sa nu fie de la ele...

                  Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Daca nu le-ai schimbat niciodata, da, schimba-le. Daca le-ai schimbat de curand, da-le afara si fa-le distanta de 0.9mm.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #11
                      Da, nu le-am schimbat de când am luat mașina acum 2 ani... Cred ca asta ar fi primul pas...
                      Sper sa fie de la asta... Nici nu prea am timp sa stau pe drumuri... Aia de la gaz zic ca totul e ok... Sper sa rezolv...
                      Dacă mai are careva vreo idee sa îndrăznească sa imi spună și mie

                      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Aceeasi problema o am si eu cand e motorul rece si trece prima data pe gaz la schimbarea treptelor cand calc ambreajul da in nas...asta pana se aprind primele 2 liniute de la temperatura pe urma merge perfect . Istalatia este landi evo one montata la vernesti inainte de paste si am avut un drum pe la ei zilele trecute cu altcineva cu masina si leam spus de problema dar nu au stiut sa zica ce are sau nu au vrut nu stiu ca si daca mas duce la ei nu as avea ce sa arat ca masina o sa fie calda si nu face decat daca sunt ceva erori ...la temperatura de trecere pe gaz mam gandit si eu ca bujiile sunt noi bosh cu cap de iridium si bobina este noua ...mi-a mai zis un mecanic de la dacia specializat si pe gaz ca ar trebui intrat pe calc masini si sterse niste erori de la adaptivi nu stiu cum ...

                        Comment


                        • #13
                          Pai și ți-au făcut ceva la ea?
                          Mie îmi cam sta pe creier...
                          Nici cei de la Andrei GPL nu au știut ce sa zică... O sa schimb bujiile sa vedem dacă mai face...

                          Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Nu am fost nicaieri cu ea pana acum doar am intrebat asa ce ar putea sa aibe , o sa vad ce se poate face si tiam zis eu am bujii noi bosch cu cap de irudium pentru GPL

                            Comment


                            • #15
                              Cand am conectat 16v-ul pe GPL imi mergea prost de tot pe GPL chiar daca Doreii resoftasera calculatorul si au rescris parametrii din 1.4 pentru 16v.

                              I-au mai adaugat GPL din calculator, au facut setari, nimic nu parea in neregula pe calculator. Pana la proba practica unde cu patentul au verificat fiecare furtunel de GPL iar la doua din 4 motorul mergea la fel de "bine", semn ca doua injectoare nu mai functionau.

                              I-am schimbat injectoarele, functiona mai bine dar tot avea mici probleme si s-a descoperit ca scapa gaz la plamanul acela de GPL pe la o garnitura mare de cauciuc. S-a inlocuit garnitura veche (care era fisurata si imbatranita, crapata) cu una noua si de atunci merge perfect si nu mai am balbaieli si nereguli cand trece pe GPL la doua liniute.

                              Precizez, cand motorul avea 4 linii mergea bine pe GPL. Ma enerva doar trecerea pe GPL atunci cand motorul avea doua linii + faptul ca dadea sa se opreasca motorul, ramanea foarte subturata si nu reactiona la acceleratie. (instalatia fiind problematica de cand era cu 1.4).
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google