O Problema La Rece GPL Cred

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    simteai si in ambreiaj ceva bataie la rece ?
    sigpic

    Comment


    • #17
      Nu. In momentul in care eram intr-o anumita treapta de viteza si trecea pe GPL, mergea normal iar daca o scoteam pe liber se subtura motorul rau si dadea sa se opreasca timp de cateva secunde.

      Asta pana cand se mai incalzea motorul si mergea normal si pe GPL.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #18
        bGy ai alimentat de la o singura statie?

        Eu am patit de cateva ori sa imi dea in nas cand eram cu putin gaz in rezervor si de atunci am schimbat atat statia cat si producatorul/intrermediarul.(Autogaz)

        Alimenteaza si din alta parte ca sa te asiguri ca nu e gazul prost.
        Personal merg doar la Butan Gas, masina se comporta bine si autonomia este mai mare decat la alte statii.

        Comment


        • #19
          Si bgy si eu avem aceleasi simtome si eu am alimentat de la omv ,rompetrol ,petrom schimbat bujii si bobina la fel face nu este foarte deranjant dar na, stiu eu ca e ceva in neregula cu masina si nu imi place....eu cred ca e vreo setare ceva .

          Comment


          • #20
            Exact, cum a zis și colegu am alimentat de la toate stațiile, face la fel, la rece primele 2-3 schimbări de viteza când apăs ambreiajul da în nas și se simte și la pedala de ambreiaj...
            Pe benzina nu face...

            Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
            sigpic

            Comment


            • #21
              Salut. Am si eu o problema . Daca o las la relanti ,la trecerea de pe benzina pe gaz, in marea majoritate a cazurilor motorul se opreste . Daca este un pic turata nu se mai opreste. Inainte mi se oprea motorul si in mers (motorul cald) cand debreiam (nu mereu). Stie cineva ce ar fi ? Mentionez ca am instalatie Landi Renzo din fabrica.

              Comment


              • #22
                Du-te la service, probabil injectoarele terminate daca ai peste 7-80.000...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • #23
                  Salut. Am si eu o problema la trecerea pe gpl a loganului. In momentul trecerii pe gpl se opreste motorul. Am problema asta pana se incalzeste la temperatura de aprox 50 grade, adica peste 2 linii. Ma gandesc la 2 posibilitati: 1) am avut apa in gpl si s-au imbibat filtrele, iar pe frigul asta ingheata. 2) alte probleme la instalatie (termostat apa instalatie gpl, etc).
                  Mentionez ca am probleme de vreo luna.
                  Multumesc anticipat.
                  Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                  Comment


                  • #24
                    pistonas electrovalva murdar sau gpl foarte prost, eu am avut problemele astea cu gpl de la mol
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #25
                      Nu-i de la gaz. Problema apare cand motorul este rece, apoi nu mai am probleme. O sa incerc sa schimb filtrele si vom vedem daca mai face.
                      Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by octavian68 View Post
                        Salut. Am si eu o problema . Daca o las la relanti ,la trecerea de pe benzina pe gaz, in marea majoritate a cazurilor motorul se opreste . Daca este un pic turata nu se mai opreste. Inainte mi se oprea motorul si in mers (motorul cald) cand debreiam (nu mereu). Stie cineva ce ar fi ? Mentionez ca am instalatie Landi Renzo din fabrica.
                        Salut, pot fi mai multe cauze eu asa am patit si anul trecut apoi am reglat culbutorii si vad ca acum nu mai patesc asa ceva intr-adevar imi scade f mult turatia motorului la trecerea pe gaz daca motorul este la relenti dar apoi nu mai am probleme. Incearca sa reglezi culbutorii daca nu ai facut asta de 30 - 40 mii de km.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by scriosteanuc View Post
                          Nu-i de la gaz. Problema apare cand motorul este rece, apoi nu mai am probleme. O sa incerc sa schimb filtrele si vom vedem daca mai face.
                          Daca pui o intrebare si stii raspunsul, de ce o mai pui ? Daca nu e de la GPL ce cauti in aria GPL ?
                          Omul are dreptate...poate fi de la GPL de kkt, mai ales daca ai pus de la statiile cu promotii
                          Curata pistonasul de la electrovalva...
                          Cand mai postezi in zona asta, scrie si ce instalatie de GPL ai ... nu toate se comporta la fel...unele au probleme specifice...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • #28
                            Am reglat la 30.000. Are problema asta si in turatie. Parca nu se alimenteaza. De asta am zis c as-ar putea sa fie de la apa din filtre, parca ar avea un dop. Pt. Moog...ma refeream ca nu-i vina carburantului gpl. Bag gpl de la la Rompetrol, iar daca ar fi o problema de la electrovalva ar face tot timpul. Instalatia este Randi Renzo. Multumit, Moog? Nu te inteleg de ce esti asa suparat.
                            Last edited by scriosteanuc; 1 January 2015, 22:08.
                            Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                            Comment


                            • #29
                              salut...senzorul de temperatura dupa plamanul de gaz l-ai schimbat ?

                              Comment


                              • #30
                                Nu l-am scchimbat. E posibil sa fie si de acolo.
                                Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google