Se Opreste Motorul Doar Cand E Rece, Si E Scos Pe Liber Din Sarcina Brusc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se Opreste Motorul Doar Cand E Rece, Si E Scos Pe Liber Din Sarcina Brusc

    In primul rand imi cer scuze daca postez aiurea, am cautat, mai exista un post cu o problema asemanatoare , dar nu are o "rezolvare".

    Motorul se opreste/ scade turatia aproape de 0 cateodata in momentul cand din sarcina este scos pe liber "brusc".
    Daca in momentul cand e scos "pe liber" din sarcina apas si frana se oreste aproape mereu.

    Aceste manifestari exista doar pana ce ating 4 "liniute" la temperatura, indiferent daca este pe benzina sau GPL. Dupa ce se incalzeste merge normal.
    Ca si rezolvare inainte s-o scot pe liber o las in frana de motor pana scade sub 2000 t/min dar in oras nu ai timp sa faci asta de multe ori.

    La relanti motorul parca are o "balbaiala" mai trepideaza aleator dar fara variatii de turatie.
    Pornirea e normala dar daca o las nepornita mai multe zile, parca porneste putin mai greu.
    Masina are 70.000 km, GPL montat la 30.000, bujii schimbate recent, revizii la timp.
    La Rep Dacia,mi-au facut resoftare, degeaba.
    20% din rulaj il fac pe benzina.

  • #2
    Fix acelasi lucru l-am patit si eu.....si luandu-ma dupa diversi am schimbat bobina, bujii, mpp; in final s-a rezolvat cu o reglare de culbutori - dupa ce am reglat culbutorii nu a mai facut deloc asa ( dupa ce m-am sfatuit cu Moog )

    Comment


    • #3
      La fel am patit si eu dar am rezolvat problema dupa ce mi-am reglat culbutorii .

      Comment


      • #4
        la mine (diferenta este ca am 1.2) cam acelasi lucru facea, cu mentiunea ca pe benzina statea jos la relanti, sub turatia noarmala. Dupa reglare culbutori masina merge in felul urmator: nu sta deloc la relanti pe benzina si moare motorul iar pornirea e foarte grea: am dat de 5 ori la cheie pana sa porneasca. Mi-au zis ca este canistra de carbon imbacsita, si de aia face asa. Au curatat si corpul clapeta si maine ma duc sa-mi iau masina sa vad daca merge mai bine.

        Comment


        • #5
          La mine s-a rezolvat dupa ce am schimbat mpp.cu curatatul nu rezolvasem nimic

          Comment


          • #6
            Originally posted by MihaiB View Post
            la mine (diferenta este ca am 1.2) cam acelasi lucru facea, cu mentiunea ca pe benzina statea jos la relanti, sub turatia noarmala. Dupa reglare culbutori masina merge in felul urmator: nu sta deloc la relanti pe benzina si moare motorul iar pornirea e foarte grea: am dat de 5 ori la cheie pana sa porneasca. Mi-au zis ca este canistra de carbon imbacsita, si de aia face asa. Au curatat si corpul clapeta si maine ma duc sa-mi iau masina sa vad daca merge mai bine.
            Se regleaza culbutorii la 16 v?nu sunt hidraulici

            Comment


            • #7
              la 1.2 16V DA, se regleaza. La mine s-a curata corp clapeta si se pare ca functioneaza mai bine deocamdata

              Comment


              • #8
                1.2 16v este motor cu o singura axa cu came, se regleaza cate 2 supape odata.

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru recomandari, am reglat culbutorii, resetare calculator gaz si benzina. Acum masina merge perfect. Intr adevar de vina erau culbutorii.

                  Comment


                  • #10
                    cum se regleaza calculatorul la gpl si benzina?

                    Comment


                    • #11
                      Si eu am o problema asemanatoare , dar face mai rar .

                      Comment


                      • #12
                        Va salut stimati colegi de forum,de ceva timp am o problema asemanatoare,dimineata porneste bine pe benzina,o las putin si plec la drum,dupa maxim un km se opreste in mers pe Gpl,de obicei in acelasi loc in sensul giratoriu,cand ma intorc de la job nu mai are nimic,nu se mai opreste deloc,am facut recent revizia la GPL,schimbat ambele filtre si verificat instalatia pe calculator in sevice-ul unde a fost mantat-a instalatia.Am citit ce scrie mai sus ceva de reglat culbutorii etc,nu ma pricep.Motor 1,4 mpi,va rog dati-mi un sfat,la ce sa ma astept inainte de a merge la service,ma multumec anticipat.

                        Comment


                        • #13
                          Reglaj cu motor rece... lasi masina la service de seara si dimineata o o regleaza.
                          ~100-150RON la 1.4 merge repede.
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • #14
                            Inainte de reglaj culbutori consuma mai mult cu 1 l de gpl...

                            Dupa reglaj culbutori simtomele persista la prima pornire dimineata cu motorul rece (cand trece pe gpl)...se balbaie la relantiu...accelerez degeaba...iar daca bag in viteza, moare...(dupa 30 de secunde de sprituri intarziate isi revine pe toata ziua...)

                            In schimb consumul a revenit la normal...
                            Last edited by plopii; 25 July 2017, 23:16. Reason: completari

                            Comment


                            • #15
                              Salut, la Sandero 2 1.6 8v 82cp , se regleaza culbutorii? Multumesc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google