Taximetristii Martax si Bratax din Brasov au Landi Renzo.
Si fac sute de mii de km....
Unii uita si de schimbat filtre...si au peste 200 000 km fiecare.
Deci Landi Renzo e buna. Eu fac in jur de 2000 km / luna, si am de gand sa schimb filtrele la timp.
Acum, ca sfat, afla si tu ce instalatii au pe loganuri , taximetristii din zona ta, si daca sunt multumiti de acea instalatie.
Personal consider folclor sau placebo, faza cu injectoare rosii, injectoare negre etc.
Bafta!
Recomandare Instalatie GPL
Collapse
X
-
@Dacus_Malus La un rezervor toroidal de exterior (montat in locul rotii de rezerva) m-am gandit si eu, dar sa vededem de cati litrii se preteaza pentru sandel.
Pana la sfarsitul saptamanii sper sa ajung la mesterul Moog sa vad ce-mi recomanda.
Deci Land Renzo ... cred ca este Ok.
Multumesc
Din ce am mai citit pe aici si prin alte parti, sunt pareri favorabile in multe privinte fata de instalatia Tomasseto in combinatie cu injectoare Valtek (culoare rosie).
Inca am nevoie de argumente solide pentru a lua o hotarare definitiva. O instalatie GPL costa aprox. 2500 lei, plus 200 - 300 lei in anumite situatii.
Acei bani un plus se reflecta in valoarea injectoarelor care probabil sunt mai fiabile.
Din experientele de viata am constatat ca un produs ieftin este in cele mai multe cazuri - prost din punct de vedere calitativ.
Un produs scump este de cele mai multe ori de o calitate acceptabila sau peste medie.
Mai apare un aspect care trebuie luat in calcul: compatibilitatea dintre cele doua componente ale instalatiei.
Mai apare si problema filtrelor, a valorii acestor consumabile, a posibilitatii de a le schimba in regie proprie.
Constat ca trebuie sa mai studiez problema, constat ca trebuie sa ma mai informez.
Leave a comment:
-
Eu am montat pe loganul personal, la inceputul lunii decembrie o instalatie Landi Renzo cu toroidal de 54 litri.
M-a costat fix 2300 lei, montajul s-a realizat la martax Brasov.
Sunt foarte multumit de ea, si am facut peste 4000 km pana acum.
Deci, recomand Landi Renzo.
Leave a comment:
-
In mod curent ~ 15.000 Km pe an, iar de vandut masina...inca nu m-am gandit la acest aspect.
@ Urs Multumesc pentru indicatie.
Leave a comment:
-
Originally posted by cosstti View PostBine v-am gasit, sunt nou pe aici si as vrea sa-mi dati o recomandare pentru o instalatie GPL pentru motorizare 1.6 mpi. Auto este un sandero 62Kw cu euro 5; mentionez ca sunt din Iasi.
Va multumesc
Leave a comment:
-
Multumesc Dacis. Deja am citit o gramada de posturi de la sectiunea GPL si am observat ca Moog este ancorat puternic in miezul problemei, in mod sigur imi va da o solutie.
Inca odata multumesc.
Leave a comment:
-
Bine v-am gasit, sunt nou pe aici si as vrea sa-mi dati o recomandare pentru o instalatie GPL pentru motorizare 1.6 mpi. Auto este un sandero 62Kw cu euro 5; mentionez ca sunt din Iasi.
Va multumesc
Leave a comment:
-
am gasit la mine in Alexandria, la reprezentanta Dacia, LR Evo One in jur de 2500-2600lei
Leave a comment:
-
Evident, în ciuda faptului că unii se străduiesc să arate contrariul.
Chestia stă cam aşa: Cazul 1: dacă eşti un utilizator obişnuit şi dacă doreşti o instalaţie GPL la care nu vei "umbla" personal, pune orice instalaţie fiindcă toate-s la fel. Bugetul, preferinţa personală sunt hotărâtoare la a o configura, adică a alege ce rampă de injectoare doreşti, unde e posibil să faci alegerea acesteia.
Cazul 2: dacă eşti dintre cei care "puţulesc" (ei îi zic "fine tuning") softul instalaţiei, în dorinţa de a consuma 1 l GPL la suta de km, ia-ţi o instalaţie la care să poţi face asta. Umblă vorba că Tomasetto ar permite aşa ceva... soft pe toate drumurile, uşurinţă în a-l modifica etc.
Retul e cancan. ;)
Personal am LR, dar n-o consider nici mai proastă, nici mai bună decât altele, dpdv al performanţei. Singura discuţie care s-ar putea face s-ar putea referi la calitatea materialelor, execuţiei acestora, totul traducându-se în fiabilitate. Dar şi aici la preţuri asemănătoare, primeşti marfă asemănătoare. Diferenţele tind spre zero.
În schimb, ceea ce contează foarte mult este montajul şi reglarea instalaţiei. Ocazie cu care recomand din nou, pentru cei ce pot ajunge acolo, Verneşti-ul.
Leave a comment:
-
Eu am instalatie din fabrica si e Landi, cred ca e cea mai potrivita pentru logan din moment ce o pun chiar ei pe masini. Instalatie buna stiu ca e BRC-ul. Am intalnit-o pe masini mai scumpe dar probabil e mai scumpa si nu merita pentru logan.
Leave a comment:
Leave a comment: