Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rambo2000
    replied
    Ce instalatie imi recomandati intre Stag 4 qbox-plus si Stag 4 qnext-plus?As vrea sa inlocuiesc actualul Stag 200 gofast cu ceva care se poate conecta la OBD-ul masinii.Pe siteul de la Stag nu pare a fi nici o diferenta intre cele doua.Ar mai fi si Stag 300-premium dar imi depaseste bugetul.
    Multumesc!

    Leave a comment:


  • SLimX
    replied
    Tomasetto pe logan 1.4 din 2008 cu 370.000Km . Desi masina este jalinica motorul merge de zici ca are 0km!

    Leave a comment:


  • danrogo2001
    replied
    Am Landi Renzo montata la Vernesti. Am mers 50.000 km. Fara probleme.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Andyno este maestrul incontestabil al axiomelor.

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Lol, ăsta da argument. Am eu şi de-aia.
    Ăia cu LR urlă pe-aici de câte probleme au avut.

    Leave a comment:


  • Andyno
    replied
    Da! Tomeasetto stag 4 q box - 100000 km pe GAZ cu zero probleme!

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Ai şi argumente?

    Leave a comment:


  • Andyno
    replied
    Tomasseto stag 4 q box. Stai cuminte cu Landi Renzo!

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Landi Renzo, ai uitat-o în enumerarea ta.

    Leave a comment:


  • immortality
    replied
    Ce model de instalatie GPL recomandati pt. un logan 1.4 ?

    Am tot vazut Tomasseto, AGC etc. nici nu stiu ce sa aleg.

    Eu am mai avut un BRC pe o Honda si am fost cat de cat multumit de ea, performante si consum foarte asemanatoare cu benzina, insa, ulterior am observat ca sunt scumpe la piese.

    Nu vreau sa dau mult pe ea dar nici pocnitoare nu vreau sa pun.

    Leave a comment:


  • matache2000
    replied
    Au tarozi speciali care dau gaura+fac filetul si scot spanul afara nu cade nimic in galerie

    Leave a comment:


  • rambo2000
    replied
    La AGR-Bucuresti aveau un aspirator cu care aspirau.Gauri date cu galeria pe masina,nu cred ca sta nimeni sa o demonteze ar dura prea mult.Probabil ceva mai cade si in galerie.

    Leave a comment:


  • marius-ovidiu
    replied
    la montarea instalatie gpl vi s-au dat galeriile de admisie jos pentru gaurire sau au fost gaurite montate pe masina? daca au fost gaurite pe masina cum a fost luata din admisie mizeria rezultata din gaurire?

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Sa mai impartim medallii si la altii. Eu(peste 40.000 km) si inca un prieten cu 1.6 mpi(aproape 40.000 km) folosim BRC 24.11 fara nici o problema, acelasi montator. Chichite gen parca nu trage bine uneori, parca nu stiu ce si nu stiu cum, s-ar parea ca de la calitatea GPL-ului ar fi. Atata timp cat masina porneste la prima cheie si la cald si la rece, nu se opreste in mers si trage uniform, zic eu ca-i de bine si restu-s mofturi. Si un alt prieten are Evo One dar putini km pentru concluzii dar e multumit chiar daca masina a avut niste mici probleme de alta natura. Vedem cat o sa tina minunatele injectoare IN03 care parca tacane cam tare.

    Leave a comment:


  • Andyno
    replied
    Pentru cine doreste fiabilitate si zero probleme. Tomasseto stag 4 q-box. Am eu pe 1.6 16 in aprox 80000 km si merge perfect.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google