Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spiridonrober
    replied
    buna ziua
    La multi ani!!!!
    dilema -problema
    proprietat seat leon 2001 1,6 16v motor aus gpl din fabrica olanda (necam) 208 000km
    schimbat rezervor toroidal acum 2 ani in iasi si tot perfect am facut 42000km de atunci fara probleme pana acum 1 luna cand a inceput sa imi dea rateuri intrun cilindru pe gpl doar pe gpl si schimba imediAT pe benzina si tot asa
    locuiesc in it si am mers la un mecanic autorizat si pe careil cunosc (monteaza de 20 ani instalatii gpl) cand mia vazut instalatia a zis ca nu se baga nu vrea si gata
    dupa multe insistente a acceptat sa cumparam chitul de membrane si garnituri din polonia noi leam schimbat impreuna si ce sa vezi nu mai conecteaza gazul rezervor plin auzi electrovalva din potbagaj si clic la supapa si imediat trece iar pe benzina soft nu are a mai incercat reglaje manuale si nimic mai nou cand trebuia sa treaca pe gaz se oprea brusc si porneafoarte greu pe benzina
    obosit si eu si el am lasato asa si amfacut o cerere la cei de la lovato pentru un chit anterior pentru masina mea ma costa 230e cufactura si toate foile de la ei .
    pana aici cat de cat ok
    o voi monta cu acest service care este specializat ,
    in tara voi veni in iunie cum trebuie sa procedez?
    fac zilnic 70km si masina consuma 8,2 benzina si nu imi permitalta momentan va multumesc frumos pentru orice fel de sfat sau parere


    aceasta este ceea ce au recomandat(in bugetul meu de 400E)
    Last edited by spiridonrober; 28 December 2016, 20:59. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Sună și vorbim

    Leave a comment:


  • xxgeoxx
    replied
    Am o Sandero II 2013 1,2, voi merge cu ea cam 15-17k/an, iesita din garantie. M-am hotarat pe montat GPL la AGR (apropiere de casa) si sunt 3 modele compatibile:
    1. STAG 200 Tomasetto IT-01 Alaska = 2300 ron + 150 ron (emulator) + 100 ron (alta rampa de injectoare, recomandata am inteles pt motorul de 1,2) = 2550 ron
    2. STAG-QBOX Valtek-30 Alaska = 2550 ron
    3. STAG-4 AC-W01 Alaska + FLE-P = 2850 ron
    Ce imi recomandati si care ar fi diferentele intre ele? Se justifica diferenta de bani??

    Leave a comment:


  • leopardu
    replied
    Eu sunt foarte multumit de cele doua instalatii BRC 24.11 cu injectoare INO3 pe care le am montate pe cele doua masini ale familiei.O instalatie are aproape 40000 km pe gpl si 2 ani jumatate vechime iar cealalta are 30000 km pe gpl si 1 an si jumatate vechime.Nu am avut cu nici una din ele pana in prezent nici un fel de probleme.Le-am schimbat filtrele la ambele la aproape 30000 km cu manutele mele(desi este mai dificil decat la Tomasetto) si a fost totul ok.O sa incerc totusi sa schimb filtrele mai des (pe la 20-25000 maxim de km) fiindca la una din ele am gasit multa mizerie.Per total foarte multumit de BRC.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Cu placere. Bafta.

    Leave a comment:


  • RaduERD
    replied
    Perfect, e suficient. Multumesc frumos!

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    2 firme poloneze bune... Cam aceleași lucruri... Nu intru în detalii...

    Leave a comment:


  • RaduERD
    replied
    Multumesc mult de sfat @moog, chiar speram sa raspunzi pentru ca am vazut ca esti in acest domeniu si ai opinii pertinente.
    Ce parere ai de instalatia Zenit Pro? De Tomasetto Stag am auzit de foarte multi ani, dar de aceasta marca nu am auzit pana acum. Merita ca si raport calitate/pret?

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Ți-ai dat răspunsul singur...
    De ce te-ai duce câteva sute de km peste o lună?
    Dacă ai probleme iar te plimbi? La revizii din nou ?

    Leave a comment:


  • RaduERD
    replied
    Salutare, de cateva zile sunt in cautare de oferte de pret pentru montarea unei instalatii GPL pe un autoturism Fiat Grande Punto 1.4 16V
    Am citit cateva zeci de pagini aici deoarece am vazut ca posteaza lume cu experienta in acest domeniu (pentru mine fiind ceva nou) si as dori si o parere daca se poate legat de firme care monteaza si ofertele lor.
    Prima data am sunat la cei din Vernesti, mi-a raspuns o doamna care dupa ce i-am spus datele despre tipul masinii mi-a comunicat rapid 3 variante fara a-mi da detalii: Landi Renzo sau Tomassetto la 2550 lei sau BRC 3000 lei, ambele cu butelii toroidale, montajul urmand a se efectua peste 1 luna si jumatate, pe baza de programare.
    Cealalta oferta este de la Supergaz Bucuresti, acestia fiind mai comunicativi iar montajul urmand a se realiza in ziua urmatoare programarii. Ei mi-au recomandat o instalatie GPL Zenit PRO cu autoadaptare, conectare la OBD cu rezervor toroidal-2.700lei.
    Initial eram tentat sa montez instalatia la Vernesti deoarece auzisem de mult timp lucruri bune despre ei, dar acum as inclina spre cei de la Supergaz, am vazut ca sunt service mare si cunoscut, cu multe review-uri pozitive pe internet. Ce m-a facut sa inclin spre ei este faptul ca au precizat ca instalatia are autoadaptare, montajul se realizeaza mult mai rapid, sunt in acelasi oras si in ultimul rand pot achita in rate fara dobanda, dar acesta nu este un factor determinant.
    Voi ce ati alege in locul meu?
    Multumesc anticipat!

    Leave a comment:


  • Alli
    replied
    Salutare tuturor, dupa lungi studii m-am decis, in cele din urma, la instalatia ACG Compact de la Supergaz cu rezervor toroidal 52 l (pe butelie scrie 48 l) si injectoare Valtek, la 2300 lei. Astazi am fost la Bucuresti si vreau sa spun ca baietii de la Supergaz se comporta exemplar. Au avut suficienta rabdare cu mine sa-mi explice fiecare detaliu solicitat, apoi au inceput sa lucreze intr-un mod profesionist la masina. In aproximativ 3 ore si jumatate instalatia era montata. Dupa ce am facut primul meu plin cu gaz la LUKOIL(42 l) am revenit la service pentru efectuarea reglarii instalatiei, care a mai durat inca cca 10 minute. Vreau sa va spun ca masina merge foarte bine, nu am sesizat diferente fata de benzina, ba chiar mi se pare ca motorul este mai putin zgomotos. Nu stiu, posibil sa fie doar o zenzatie. Garantia este de 2 ani fara limita de km. Mi-au spus ca beneficiez de o verificare gratuita la 1000 km si apoi contra cost la multiplu de 15000 km. La sfarsitul saptamanii viitoare o s-o testez si in zone montane. O sa revin cu detalii. Numai bine tuturor!

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Intaresc si eu cele spuse de Vitriol, 48.000 km pe GPL montat la Vernesti, o singura revizie facuta la ei(200 lei la 30.000 km), si avand in vedere intervalul lung de revizie prefer sa bat 100 km pana acolo.
    Sa nu mai zic de inca doi prieteni cu montaj tot acolo, dar cu km mai putini, care la fel nu au nici o problema.
    Pom laudat sau nu, comoditate sau nu, nici unul dintre cei "montati" la Vernesti nu vrea revizie decat acolo, si cand o facem gasim un motiv gen sa luam niste carnati de Plescoi.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Originally posted by Andyno View Post
    Mergeti fratilor la pomul laudat ))....sunt muulti ca si au montat la Vernesti, revizile si alte probleme le fac in Bucuresti pentru ca, evident costa si drumult. Este o mare aberatie sa ti montezi GPL la 140 km departe. Oricand se poate intampla ceva sa ti mearga prost. Daca costa la Buzau o instalatie pana in 2000 lei se merita investitia.
    Vorbesti fara sa cunosti toate datele problemei. Documenteaza-te si vezi cati dintre cei care au instalatii montate la Vernesti au probleme si compara cu cate drumuri de reglaje faci pana la montatorii din Bucuresti, de multe ori pe benzina.

    In 35k facuti de la montarea instalatiei la Vernesti n-a fost nevoie de niciun reglaj sau de vreun drum pentru remedirea problemelor. 150 de lei la 15k (100 lei revizia si 50 lei drumul pana la Vernesti si inapoi) ti se pare mult?

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    Dragilor,
    Am facut primul drum cu instalatia gpl stag 200 si mie unul mi se pare ca mi-a luat mult..... 4 oameni in masina + copil de 1 an jumatate + bagaje + ac non-stop pe ruta Buc-Sibiu - consum 10% in conditiile in care pe a1 nu am depasit 110..... Si am mers tot drumul frumos....
    Aaaaaa mai aveam si vreo 35l benzina....
    Mie mi se pare mult..... Se mai schimba ceva in timp? Sau asta este consumul? La Loganul vechi cu instalatie Milano nu depasea 8%

    Leave a comment:


  • Andyno
    replied
    Mergeti fratilor la pomul laudat ))....sunt muulti ca si au montat la Vernesti, revizile si alte probleme le fac in Bucuresti pentru ca, evident costa si drumult. Este o mare aberatie sa ti montezi GPL la 140 km departe. Oricand se poate intampla ceva sa ti mearga prost. Daca costa la Buzau o instalatie pana in 2000 lei se merita investitia.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google