Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Loganul duce linistit 300 400 k ... In regim de taxi...
    Golfuri nu am vazut inca cu asa multi km... Nu G4...
    Asa si cu BRC sint putine pevl piata... Citi montatori de BRC stiti?
    In zona Moldovei sint foarte putine montate... In Ardeal la fel ...pe acolo se merge mai mult cu Bigas Autogas etc...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • cand m am decis sa pun GPl nu m am uitat ce instalatii se monteaza in Moldova.
      m am interesat ce se foloseste in Italia, Germania etc

      ca sunt putine montate asta nu inseamna ca nu sunt bune.

      de BRC uri cu probleme eu nu am auzit. in schimb daca dai search dupa Tomasetto te ingrozesti. ca sunt multe sau putine asta e adevarul.
      astept in continuare sa aud de prima instalatie BRC defacta, stricata, decalibrata etc
      Last edited by alessandro; 5 August 2012, 12:14.

      Comment


      • In Germania Olanda de ex la putere e Prins... In nici un caz BRC...
        In Italia sint alte firme care domina piata...
        Cind cauti date le cauti pe specific... In Ro difera mult compozitia GPL si e murdar rau...
        Daca te uiti la taxi sau distributie majoritatea merg pe STAG sau mai nou pe Landi...
        Ani de zile in urma mergea lumea pe Milano...
        Prin Bucuresti se monteaza Lovato.
        O instalatie superok e Autronicul...multe din ele montate in Italia...
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • Am impresia ca si BRC 24.11 se autoadapteaza (nu sunt sigur)
          Logan merge 300,000 km la fel ca si Golful- dar uitati-va la mai multe aspecte:
          greierasi, cat de roase sunt scaunele, scartait, etc. oricum nu are lagatura.
          Eu sincer am citit cam aproape toate forumurile din Ro de masini - si probleme la BRC nu prea am gasit.

          BRC este montat de Subaru, Opel si Kia din fabrica. Mai mare reclama despre fiabilitate nu cred ca e nevoie.
          Poate cineva sa faca un Pool = ce instalatie aveti si dc s-a defectat vreodata?

          Sau userul Alexys care este tatic in GPL- ne poate spune ce recomanda?
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • asta cu autoadaptivitatea mie nu prea imi place. daca ECU benzina se "deregleaza"...cu se se autoadapteaza ? cu parametri dereglati ?

            intreb si eu

            parca prefer sa o reglez bine si sa ramana asa cat mai mult timp

            Comment


            • A montat cineva BRC la :
              AUTO GILEX - Calea Vitan
              MARPACO - Ilioara ?

              Sau stiti ceva despre ei, sunt ok?

              Comment


              • Sper ca este destul de logic ca atata timp cat esti montator de GPL nu iti poti permite sa afirmi prea tare despre marfa unuia sau altuia ca e cea mai buna.
                Si apoi degeaba zic eu ca e mai bun ceva ce te duce la 1500 euro pe 4 cilindri cand tu ai buget de 500 euro.
                Imi permit insa sa spun ca pe Dacia Logan orice sistem GPL omologat in prezent in Romania functioneaza corect, aleator pomenite: Marini, Lovato, BRC, Tomassetto, Landi Renzo, Prins. Majoritatea permit anumite configuratii mai ieftine sau mai scumpe, spre exemplu avem 2 omologari BRC cu 2 reductoare diferite, 3 Landi Renzo - 1 OEM Dacia, 2 aftermarket, 2 omologari Tomassetto, etc..
                Cea mai buna reclama o au in zona mea Landi Renzo (ma suna clientul, ma intreaba ce ii recomand dar deja incepe sa turuie pe nerasuflate acelasi text comercial - pe Logan are rezultate, e mai "eficienta" !!!! se monteaza in uzina, e recomandata de Renault!!! -iar daca are Skoda - e recomandata de VW). Este interesant faptul ca desi inca nu am reusit sa vad sistemul montat OEM la Dacia care sa fi trecut cu injectoarele originale de 100 000 km fara ca acestea sa o ia razna, nici dracu nu sesizeaza asta ca o bila neagra si nimeni nu e suparat. Si ma leg cel mai mult de asta fiindca stiu care ar fi cerintele minime pentru ca injectoarele respective sa treaca de CTC, norme existente in 2004 pentru MED-urile fabricate in Italia. Pai daca 1 din 100 nu corespundea, se retragea tot lotul, acum probabil la chinezi e invers...
                Deci fiecare sistem are si dezavantajele lui, insa cel mai important criteriu de alegere este pretul. Deasemeni recomandarea atelierelor nu poate fi un criteriu, daca au apucat 15 sisteme la oferta cu banul jos, normal ca vrea sa-si recupereze investitia cat mai repede, totodata daca nu au autorizatie de montaj pentru un anume sistem, foarte probabil ca vi se vor servi o gramada de dezavantaje sau un pret bomba.
                Si fiindca tot pomeniti de BRC, am intalnit azi unul pe taxi cu INO3 care avea 5000 ore de functionare si chiar merge ok, iar taximetristii nu prea fac reviziile. Si softul permite acum si functionarea cu injectoare tip Valtek/ Rail - poti monta de la inceput asa. totodata e preferata mea pe motoare puternice sau pe motoare care fac probleme cu alte sisteme (VW, Opel).
                Acum pe bune, pe un Hummer V8 6 litri - supergurmand - ce poate papa fara efort si 45 lt GPL/100 km medie - nu poti monta ceva ce permite vaporizarea a maxim 20 lt/ora, insa un singur reductor Genius Max il poate duce la 180 kmph.
                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                Comment


                • despre instalatiile FlashLube ce parere aveti ? foloseste cineva ?

                  Last edited by alessandro; 7 August 2012, 08:59.

                  Comment


                  • @Alexys multam fain pentru precizari- am citit cu mult interes cam tot ce ai scris tu si se vede ca stii f bine cu ce se mananca.
                    Poti sa ma (ne ajuti) cu cateva mici nelamuriri te rog?
                    1. Flash Lube- merita sa iti montezi, te ajuta cu ceva- e adevarat ca sistemul 'raceste' arderea si ajuta la supape?

                    2. Din ce am gasit eu pe net:
                    Butanul are o temperatura maxima de ardere de 1991 Celsius
                    Propanul are o temperatura maxima de ardere de 1980 Celsius
                    Benzina are o temperatura maxima de ardere de 1977 Celsius

                    GPL este combinatie de propan si butan, astfel incat nu vad cum ar putea sa arda cu mai mult de 1990 Celsius.
                    Stii ceva despre aceste valori- sunt adevarate? Daca ar fi asa- nu cred ca o crestere de temperatura de 0.65% ar fi prea daunatoare (ma gandesc ca exista totusi o marja de rezistenta a materialelor)

                    3. Este adevarat mitul ca nu e bine sa depasesti 4.500 ture pe gaz- si de aici setarea instalatiei ca peste 4,500 ture sa treaca pe benzina?

                    4. Dupa ce montezi instalatia (ma refer la BRC MY11) e bine ca o bucata de drum sa mergi pe benzina- si asta cam in toate conditiile de turatie- pentru ca ECU de gaz sa 'invete' parametrii?

                    5. E bine ca inainte sa opresti motorul sa treci pe benzina cam cu 30 secunde inainte?

                    6. Pentru a mentine parametrii instalatiei pe benzina in bune conditii-Cam care trebuie sa fie raportul de mers GPL- benzina? E ok ka 1,000 km gaz sa mergi 100 pe benzina sau trebuie mai mult?

                    7. Din experienta ta personala ce ai montat tu - cam cati km (o medie) tin injectoarele de
                    BRC
                    LR
                    Tomasetto

                    Si cam care e cea mai stabila instalatie (in sensul sa nu trebuiasca sa stai toata ziua in service pentru reglaje)

                    Multumesc anticipat pentru raspunsuri
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • eu in continuare nu inteleg faza cu autoadaptivitatea.

                      daca aprentisajurile ECU benzina sunt dereglate, dupa ce se autoadapteaza ECU GPL ? dupa niste valori incorecte ?

                      cel mai corect mi se pare sa se dea din DDT comanda de resetare si abia dupa sa se autoadapteze GPL ul

                      Comment


                      • Apropo de fiabilitate...azi a venit cineva cu BRC montat in fabrica, cu injectoarele varza ...avea 83.000km...cam putin...problema lui era ca-l costa peste 1000RON sa le schimbe...din pacate pe Sequent 24 nu prea ai ce pune altceva decit tot INNO3 MAX in cazul lui...
                        Apropo de masini mai speciale...speciale ca are consum dat in "galeti" de benzina...hmm...asta se rezolva cu un vaporizator si injectoare pe masura...parca Tomasetto are pina la 285kW...Max-ul parca e ceva mai mic de 240kW...
                        Pe VW si altele cu UEGO si ceva mai sensibile, merge STAG 4 Plus sau ISA2 daca nu vrei batai de cap...
                        Singura veriga relativ slaba e rampa...dar macar e ieftina, merge curatata, este kit de reparatii...
                        Apropo de produsul in China si marfa de la noi...alea care nu trec de CTC pleaca spre Romania, Bulgaria etc, restul prin vestul Europei
                        1. FlashLube e recomandat pt anumite tipuri de motoare...Loganul nu intra...
                        Oricum tigaile astea sint destul de rezistente...300-400k e de ajuns cam pt orice muritor de rind...
                        2. Ai dreptate partial...timpitii de la noi baga tot felul de aditivi...oricum nu asta e o problema....
                        3. Implicit Tomasetto vine setat la 6000rpm...eu am dus-o la 5500 ...dar consumul m-a tras de mineca )
                        4. BRC My11 nu "invata parametrii"...este numai reglaj manual... ce zici tu e "autoadaptation"... ce ziceam eu mai sus...
                        5. asta daca masina e reglata prost...se merge pe benzina seara inainte de a o opri, pt a porni cit de cit dimineata...reglata bine nu ai treaba...
                        6. 20-30km la 1-2000km...cit mai mult cu atit mai bine...pt a mentine injectoarele de benzina in buna functionare...altfel se infunda...
                        7. In principiu cu cit sint mai scumpe cu atit tin mai mult...se merita sa dai bani daca faci foarte multi km ...ideal in exterior (orasului si al tarii )
                        Keihin duc si 100k sau mai nou zic ca 240k, LR am vazut trecut de 80k, BRC zice lumea ca tin 500k )
                        Valtek duce 20-25k, daca ai filtre bune, si nu pui gaz de la Luk sau statii fantoma duc spre 30-40k...chiar si 60k ... chestia e ca se gasesc pe ocazii la 250RON, merg si curatate de tine daca nu esti atehnic, kit de reparatii ~150RON, rampa cu totul la montator ~350-400RON cu manopera...
                        Keihin ~400euro, BRC 70-100euro x4 injectoare ... LR ~500-600RON parca...
                        La cit e de murdar gazul la noi parca nu as merge pe o varianta scumpa...

                        LR ar fi o optiune buna ...componente de calitate, si mai ieftine decit BRC...enervat e ca se regleaza destul de greoi, si nu are autoadaptare care mie mi se pare o gaselnita super ok...daca gasesti un montator bun LR ar fi super ok pt Logan...
                        Pt astea mai sensibile as merge pe STAG ISA2 ...

                        Alessandro se pare ca nu ai inteles mare lucru...
                        ECU masina se deregleaza :
                        - defecte motor gen bujii , fise, supape, bobina(e), EGR etc...
                        - reglaj PROST pe GPL
                        Autoadaptarea se face dupa un model de date achizitionat la inceput mergind pe benzina ...dupa ce ai montat instalatia, cu motorul mergind super bine (fara erori etc) pe benzina, se incepe autoadaptarea...dupa autocalibrare...
                        Inainte de a merge pe GPL se merge pe benzina, se culeg date ce va reprezenta un model REFERINTA pt viitor...
                        Dupa aia se comapara parametrii mergind pe GPL cu cei culesi initial mergind pe benzina...
                        Orice variatie este compensata...
                        Sper ca acum ai inteles...
                        O varianta asemanatoare chiar ceva mai buna as putea spune este Plug&Drive cu optiunea OBD de la BRC...dar comparati pretul ...
                        Pe linga asta la anumite masini sint utile corectie functie de temp/presiune pe linga corectia automata pe rpm data de autoadaptare...
                        Last edited by moog; 7 August 2012, 17:30.
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • nu e vorba ca nu am inteles. e vorba ca nimeni nu a explicat cum e cu dereglarea.

                          daca il intreb pe unu care monteaza GPL imi spune ca nu se deregleaza. daca il intreb pe unu care lucreaza in domeniu ( proiectare softuri ) imi spune ca se deregleaza ....
                          eu pe cine cred ?

                          la BRC 24.11 exista optiunea de a monta MAP suplimentar. din asta cica ECU gaz isi ia singur presiunea si face nu stiu ce....
                          Last edited by alessandro; 7 August 2012, 20:43.

                          Comment


                          • Pai de aia am citit ca spartul o caruta de forumuri, documentatie etc acum 2 ani cind mi-am pus GPL...sa nu inghit toate ineptiile montatorilor...
                            STAG-ul are MAP by default
                            Depresiunea in galerie/aspiratia = MAP ...functie de asta poate "vedea" incarcarea motorului...
                            Dereglarea si ea este oarecum discutabila...
                            ECU benzina are niste parametri adaptivi, adica se modifica functie de mai multi factori inclusiv sonda lambda= amestec optim sau nu...
                            Daca amestecul pe GPL este mai sarac/bogat decit ar trebui acesti parametri se modifica... pe GPL circuli 95% ...
                            Problema este cind mergi pe benzina...aceeasi factori modificati se aplica si la benzina...
                            Dar acestia sint modificati de mersul pe GPL...
                            De aici pornirea grea/f grea dimineata sau uneori la cald...
                            Daca diferenta este foarte mare apare check engine...mai ales la VW/Opel cu sonde lambda mai rapide si precise...eroarea tolerata este mai mica...~+-10% fata de Logan de ex. unde e ~ 30-40%...
                            Sper ca te-ai mai lamurit putin...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • bun si daca are MAP inseamna ca face corectii in timp real in functie de asta ?

                              pe mine ma pasionau chestiile astea cand era vorba de benzina. sa ma apuc acum sa invat si sa citesc despre GPL, cum face si cum merge....nu am omorat pe nimeni. am si eu o viata.

                              cand e vorba de GPL ma intereseaza sa nu se strice, adica sa fie fiabila in timp si sa isi pastreze caracteristicile de functionare perioade lungi sa nu stau cu ea prin service. cum se autoadapteaza sau cum injecteaza nici nu vreau sa stiu. nici nu vreau sa stiu ca o am sub capota

                              astea fiind cerintele mele am trecut la partea de intrebat la service uri

                              din peste 10 montatori la care am intrebat....toti mi au spus la unison BRC. argumentul lor fiind fiabilitate si stabilitate in timp.

                              Comment


                              • Cam asa ceva...iar reglajul initial se face dupa ureche...m-am chinuit destul cu un BMW cu Valvetronic...asta nu are depresiune in galerie...
                                Asa era acum citiva ani ...era cea mai buna...acum sint citeva care vin tare din urma...
                                LR si STAG ISA2 sint 2 variante de luat in consideratie...
                                La BRC nu-mi place ca depind f mult de montator(majoritar natarai) ... soft, interfata, componente (si scumpe) ...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google