Misfire Catalizator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu pe benzina nu se aprinde numa pe gaz clipeste becu

    Comment


    • #17
      Originally posted by enciu View Post
      nu pe benzina nu se aprinde numa pe gaz clipeste becu
      tu ai spus ca face asa la pornire, iar pornirea o faci obligatoriu pe benzina... sau iti clipeste si dupa ce a trecut pe gaz si sta la ralenti?
      Dacia Logan 1.4 mpi+GPL Tomasetto

      Comment


      • #18
        dupa ce trece pe gaz face

        Comment


        • #19
          Pentru DSL 400!
          Am aceleasi probleme ca si tine sau ,ma rog, le-ai avut!
          Spune-mi ,te rog,daca ai rezolvat problema si ce anume a fost defect.O iau razna,nu-i da nimeni de cap!
          Te rog!

          Comment


          • #20
            cei cu rateuri la accelerare si martor OBD bord aprins, mers neregulat incercati o resetare calculator injectie, care se realizeaza si cu ddt-ul

            Comment


            • #21
              resetare ecu cu ddt ?
              explica te rog ca suna interesant.

              ,,DE_TOATE,,

              Comment


              • #22
                Originally posted by gogoasha69 View Post
                eu am schimbat catalizatorul ca se sparsese ceramica in interior dar nu se comporta asa ca la tine. cand bagam piciorul in acceleratie se auzea parca aveam pietre in teava de esapament, in rest nimic nici un rateu sau sa scada puterea la masina. mi se aprinsese becul in bord de noxe si pe tester arata pana catalizator.

                mi s-a intamplat sa mi se ingatuie si sa dea rateuri cand am avut bobina de inductie stricata, si mergea in 3, dar tu zici ca ai schimbat-o naspa problema ai... urat sa nu ai instalatia montata din fabrica.
                cati km aveai cand ai schimbat catalizatoru ca m-ai speriat?

                Comment


                • #23
                  salut,
                  Am si eu aceiasi problema ,pana obd misfire catalizator pe cil 3, i-am dat resetare cu ddt la injectie ,dar nu sterge defectul!nu se aprinde nici un martor la bord!problema a aparut in momentul trecerii de pe benzina pe gaz,a dat un rateu ca si cum a ar fi vrut sa se opreasca, s-a aprins martorul la bord,dupa care s-a stins!si a mers in continuare normal,zic eu!
                  Va rog daca spuneti-mi ce sa-i fac sa sterga pana din Ecu!
                  p.s:am uitat sa mentionez:Motor K7J cu gpl de fabrica,fise, bujii noi!
                  Multumesc

                  Comment


                  • #24
                    de unde ai sters pana ?
                    dute ,,la sursa,, in setarile ecu si stergeo de acolo ca a ramas memorata
                    bafta

                    ,,DE_TOATE,,

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by dany639 View Post
                      ...incercati o resetare calculator injectie, care se realizeaza si cu ddt-ul
                      la asta te referi?
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        da cristi
                        deocamdata nu am intalnit situatia in care dupa reinitiere sa se simta ceva BUN .
                        dar speranta ...... .......

                        ,,DE_TOATE,,

                        Comment


                        • #27
                          Pe mine m-a ajutat.
                          Dupa ce am inlocuit rampa de injectoare continua problema mersului oribil pe benzina, inclusiv pornire foarte grea.
                          Reinitializarea parametrilor injectie benzina a rezolvat definitiv problema. Presupun ca injectia benzina s-a dereglat de la vechile injectoare gpl care au trebuit inlocuite. Pe de alta parte cu injectoarele vechi (care aveau cred pb cu duzele) masina tragea pe gpl MULT mai tare ca pe benzina, era deliciu.
                          Last edited by 77sky; 30 March 2012, 18:27.
                          Dacia Logan 1.4 mpi+GPL Tomasetto

                          Comment


                          • #28
                            Aveai amestec mai bogat pe gaz de aia tragea ceva mai bine...dar exista neajunsuri...pornire naspa pe benzina...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • #29
                              Am si eu o problema asemanatoare. Detin un logan 1.6 gpl din fabrica instalatie Landi Renzo cu un ralanti la cald de 450-500rpm la cald de cand am luat-o, la rece 1000 si mai mult in functie de temp. de afara. La plecarea de pe loc inainte de a trece pe gaz are o itarziere de accelerare (ca si cand nu ar avea suficienta benzina ) chiar daca apas pedala de acceleratie suficient. Masina are 70 000 si toate reviziile la zi (distibutie, bujii filtre aer si gpl scimbate la 60 000. Atunci cand trece pe gpl accelereaza normal fara acel simptom pe care vi l-am descris . Alimentam cu benzina de la petrom si mi-a recomandat un prieten sa bag alto 101 de la rompetrol ca benzina-i de vina. Problema persista. Daca trec in mers pe benzina merge normal, accelereaza normal. Cand a fost -20 de grade afara a avut acel 'delay' in accelerare -cu toate ca am lasat-o sa se incalzeasca in parcare - si s-a aprins si martorul de la catalizator ( a palpait de 2 ori si s-a stins ) Mentionez ca dupa ce consum un rezervor de gaz merg pe benzina vreo 10 km pana alimentez din nou. Va multumesc !
                              Last edited by ionut_dragut; 30 March 2012, 17:05. Reason: multumiri

                              Comment


                              • #30
                                Mergi vreo 50km pe benzina si vezi daca mai face...daca nu atunci e de la reglaj GPL...
                                eu as paria pe asta 80%
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google