Dacia Logan RallyCross D1A

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by bogdan_1984 View Post
    dar motorul de pe logan saispeveu are galeria de evacuare inspre habitaclu?
    Da! Ma interesasem eu cum ar fi daca ar avea a mea 16v si trebuie schimbata si evacuarea cu una de 16v.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #17
      vezi ca nu-i asa simplu sa schimbi numai chiulasa de 16v trebuie alta galerie de evacuare, alta galeria de admisie. si foarte probabil chiulasa de 1.4_16v nu se va potrivi la fix pe 1.4mpi. e alt tip de motor, lognul are k7j alezaj/cursa 76.5x75.6, iar 1.4_16v renault are 79.5x70. deci nu prea "pusca" chiulasa, daca datele de pe site sunt corecte.

      revenind la loganul respectiv, as zice mai degraba ca are camera de ardere foarte mica, adica motorul e comprimat, nu decomprimat. n-au mentionat nimic de turbo, deci au luat calea standard spre a face motorul ala "polizor" in adevaratul sens al cuvantului
      la sprint il va face subaru indiferent de raportul cp/kg, pt ca subaru e integrala...
      Last edited by Seba; 14 May 2009, 14:56.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Originally posted by bogdan_1984 View Post
        dar motorul de pe logan saispeveu are galeria de evacuare inspre habitaclu?
        16veurile la reno cam toate au asa .

        Originally posted by Seba View Post
        vezi ca nu-i asa simplu sa schimbi numai chiulasa de 16v trebuie alta galerie de evacuare, alta galeria de admisie. si foarte probabil chiulasa de 1.4_16v nu se va potrivi la fix pe 1.4mpi. e alt tip de motor, lognul are k7j alezaj/cursa 76.5x75.6, iar 1.4_16v renault are 79.5x70. deci nu prea "pusca" chiulasa, daca datele de pe site sunt corecte.

        revenind la loganul respectiv, as zice mai degraba ca are camera de ardere foarte mica, adica motorul e comprimat, nu decomprimat. n-au mentionat nimic de turbo, deci au luat calea standard spre a face motorul ala "polizor" in adevaratul sens al cuvantului
        la sprint il va face subaru indiferent de raportul cp/kg, pt ca subaru e integrala...
        seba...acu ai un target
        super ce au facut
        problema e ca nu vad unde scrie ca e 1.6 ... pentru ca pe filmuletul asta olymeca zice ca e motorul de 2.0 de pe megane.
        Last edited by Cristi_Xp; 14 May 2009, 19:08. Reason: Automerged Doublepost
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          targetul era 130 de cai, nu vreau sa ma dau la rally. daca imi iau logan, targetul ramane, daca e megane, adio tiganeli...
          si 2000cmc de-ar fi, acelasi drum trebuie facut pt a scoate cai din masina. metoda "polizorului". clasic
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            hmmm.....faina masina o scos frantuzii....acuma sa vedem ce vor face in continuare
            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

            Comment


            • #21
              super destept facuta!cred ca ajunge la 15000 de euro lejer....am fazut zilele trecute pe una la ziar ca si-a cumparat logan de raliu din germania,1.6 110cp,10000euro.avand in vedere ce performante are asta,nu ar fi de mirare sa aiba un pret imens!oricum e super tare!bravo lor!ma intreb cand or face si romanii asa ceva?doar e masina noastra nationala
              "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

              Comment


              • #22
                Ce au facut baieti acolo,au avut un buget de 30.000 euro,au folosit 2 logane.... si pana la urma ce motor e??? 1,6 16v de pe logan?? tiganit calumea???sauu????La rollchage au exagerat.....
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Motoru este 2.0 dupa megane tiganit calumea
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • #24
                    Si ce motor are ? ..ca nu are motor de 1.6 frate .. poate 2.0 de pe megane .. ar fi bun unul si pe masina mea

                    Comment


                    • #25
                      pai nu vezi ca ti-o scris mai sus ... si am scris si eu pe prima pagina.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #26
                        asta e threadul pe care il cautam )
                        Motorul de baza este un 2.0 de pe megane ,si nu un 1.6 cum se abereaza prin toate stirile .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by andy_x3m View Post
                          Din 1.6 16v, tineti cont. 2 axe cu came care pot fi manarite, iar pistoanele se vad clar ca sunt modificate pentru a mari camera de ardere.
                          Fain, asta e tot ce pot spune.
                          foarte tare
                          www.loganclub.ro/forum/member.php?u=33004

                          Comment


                          • #28
                            foarte tare, numai ca e 2.0_16v, nu 1.6_16v iar o camera de ardere marita scade raportul de compresie, deci bye-bye putere mare la aspirat. un motor cu camera mare de compresie era motorul de pe ims (bunicul aro-ului). ala motor, revolutionar, cu supape in afara chiulasei si raport de compresie de 6:1. 2400cmc, 45cp bestial, nu-l vreti pe logan?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              )))))
                              andi tata , camera de ardere mai mica inseamna explozie mai puternica ,deci putere mai multa . Camera de ardere mare ai la turbo )
                              asa arata un piston care iti miscoreaza camera de ardere,si ajungi undeva la 13,3:1 raportul de compresie .
                              Attached Files
                              Last edited by Cristi_Xp; 17 February 2011, 02:08.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                hai sa-l iertam, ca l-am luat destul in balon; e si vechi postul, plus ca e baiat fain andy si poate din graba a scris camera marita, dar se gandea la compresie marita...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google