Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pt mine a fost si este simplu la Dacia: daca nu se strica e BUN.
    Nu exceleaza la tinuta de drum, pozitie la volan, etc, dar daca nu bagi piese prematur in ea, e bine.
    Si eu as vrea un Focus sau Megane, momentan raportat la bani e bine.

    Comment


    • Pai da, dar nu numai ca nu bagi bani in ea e bine. In nici o masina nu bagi bani daca o iei de noua (Opel, Ford, Renault...). Masina oricum e garantata 3 ani. Eu ma refer si la stabilitate si la confort si la motor si la cutie si la ce mai vreti voi. Ganditi-va ca loganul e pe baza unei masini veche de 12 ani cel putin (megane, clio 1998+ ), iar preturile sunt mari pentru o astfel de masina.

      Comment


      • Aaa, bun, daca o iei asa e cam prastie, dar per ansamblu e OK, are din toate cate putin.
        ))))))))))
        Si eu urasc cutia, urasc sezutu la volan, urasc stabilitatea ''deosebita'' la viteze mari , dar nu cred ca astea o fac o masina proasta, doar daca pretentiile din partea utilizatorului sunt mai mari raportat la pretu de achizitie, daca in 7-9000 Euro ar vedea o masina noua mai buna pe piata, asa probabil ca ar ramane dezamagit.

        Comment


        • uita-te la fiat albea si-o sa vezi ca e bun loganul... si la banii astia, 9000 de euro, iti iei maxim o pocnitoare de c1/107/aygo cu 1loc si jumatate si mai instabila decat ligheanu'...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Pai d-aia spuneam, Loganu mai are si spatiu, utilitate mai mare, etc etc.
            Albea multumesc, NU.
            Dar probabil din nou, ca multi vor ca Loganu sa fie ca drujba aia cu patru operatii (taie lemne, bate cuie, f..te-n cur si da si m...e).
            Scuze.

            Comment


            • Da, la pretul de 9000€ e foarte bun. Dar daca mai poti face rost de inca cateva mii, nu prea are rost sa te arunci la Logan. Eu sigur nu o sa mai cumpar Logan daca ar fi sa-mi schimb masina (nu ma refer la marca Dacia, doar la Logan). As face pe dracu in patru si as strange din ce se strange si mi-as lua altceva, mai sigur, mai confortabil, mai putin zgomotos, mai puternic, si de ce nu, poate mai fiabil. Sper sa nu supar pe nimeni, dar asta e parerea mea...

              Comment


              • Cateva mii de Euro, usor de spus
                Frate-meu are acum Focus2 (cu facelift) 1.6 , inainte Logan 1.4, intr-adevar e diferenta cam la orice te uiti, orice atingi, oricum te-ai cara cu ea.
                Numai ca a mea a fost 7000 si a lui 14700 Euro.
                Iti spun io ca la 10-11000 Euro nu-ti iei vreo masina mai rasarita (noua)
                Ori pui 5000-6000 Euro in plus ori te lasi pagubas.
                Deci aia ''cateva mii'' sunt foarte relativi si greu de facut/realizat.
                Nu mai are rost sa vorbim in procente, ca te doare capu.

                Comment


                • negresit mi-as lua alt logan doar ca l-as lua musai 1.6 16v !
                  sigpic

                  Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                  Comment


                  • Eu am achizitionat inca unu,deci multumit.

                    Comment


                    • Eu o să-mi cumpăr Logan de 1,4 benzină sau de 1,2 benzină şi o să vă spun şi de ce: pentru că m-am săturat de maşini second-hand cumpărate la un preţ mai mare decât al unui Logan nou, în care bagi o grămadă de bani ulterior, nu pentru că ar avea defecte ascunse, ci pur şi simplu în întreţinerea curentă. Să vă dau câteva exemple: ambreiajul unui model de import cu motor diesel - volanta cu masă dublă (consumabilă) costă cel puţin 1.800 lei, plus disc de ambreiaj, rulment de presiune şi placă de presiune, cel putin 700 lei şi astea; mai adăugăm şi manopera, cel piţin 400 lei, iar la final ambreiajul "te-a făcut" de 2.900 lei (asta într-un caz fericit). Să mai vorbim acum şi de o fulie elastică (tot consumabilă) care costă şi asta cel puţin 500 lei, plus 100 lei manopera, "te-a făcut" şi asta de 600 lei. Apoi să mai aducem vorba de un acumulator, de nişte cărbuni care cad pe la alternator sau la electromotor, de un motoraş de la închiderea centralizată (care costă 600 lei nou şi 200 lei second-hand, dar nu ştii cât o să te ţină). Tot un adevăr este faptul că, asigurarea costă mai mult la un model de import faţă de un model autohton (chiar dacă au aceeaşi cilindree), asigurarea CASCO la fel şi multe altele. Apoi parbrizul nu mai este aşa de clar pentru a trecut timpul, anvelopele nu mai sunt nici ele cum trebuie, la fel şi amortizoarele. Nu mai vorbec de mecanici, care atunci când "te prind" te jupoaie. Cinstit să fiu, la un model de import pe benzină se mai atenuează un pic cheltuielile, dar tot ridicate rămân. Aţi putea spune: "ia-ţi o maşină de import nouă"! Da, însă la dotările şi spaţiul interior al unui Logan, plăteşti în plus o sumă considerabilă. În final, alegerea îi aparţine fiecăruia dintre noi, dar eu aşa gândesc.
                      Last edited by mariussuiram; 25 December 2009, 10:36.

                      Comment


                      • am luat anul trecut un Logan 1,5Dci din 2006, cu AC, geamuri electrice fata, proiectoare de ceata, oglinzi reglabile, genti de aliaj, etc. Avea 30.000 de km la bord si am facut 20.000 intr-un an. Am alimentat cu motorina numai de la Petrom, am schimbat uleiul, filtrele ( de ulei, aer, motorina) la intervalul prevazut, iar la 48.000 am schimbat placutele de frana (trebuiau schimbate la 40.000 dar mecanicul a zis ca mai tin). Nu am avut inca nici-o problema (doar 2 becuri arse) - deocamdata totul OK. Regim de deplasare - merg cam la 2000-2500 de ture, cam 60% din deplasari afara din oras, viteza de deplasare afara 90-100-120, cateodata 140. Ulei folosit - 10W40 Mobil Diesel. Consum: exterior 4,3-4,5, oras 5,6-5,7; mixt 5,1 (iarna ceva mai mare). Am alimentat o data de la Petrom dar de la pompa de TIR-uri si am observat ca masina tragea mult mai greu (a devenit mai puturoasa). In rest toate bune si sper sa tina tot asa.

                        Comment


                        • Si in concluzie domnu "genti", ti-ai mai cumpara sau nu Logan ?... Cu care sa mergi subturat si sa te intrebi de ce e puturos

                          Comment


                          • Da.SUVul de 105 cai dci

                            Comment


                            • Eu sunt multumit aproape de 2 ani de cand am. E adevarat ca e un Prestige deci la capitolul echipare sta bine. Motor de peste 100 de cai, deci nu am probleme la depasiri. Spatios comparativ cu alte masin noi de acelasi pret si echipare.

                              Costuri in afara de benzina: un set de stargator parbriz, un bec frana/pozitie, revizie la un an, 4 anvelope de iarna si cam atat.


                              Deci verdictul DA asi cumpara din nou Logan dar cu echipare asemanatora si motor de benzina de cel putin 90 cai (poate sa fie si 1.2 TCE) (si cu ESP daca va fi)

                              Comment


                              • Masina a devenit putin mai puturoasa o singura data cand am pus motorina de la pompa de TIR-uri. In rest merge OK...

                                PS: La chestiune: avand in vedere ca am masina de 1 an de zile, am facut 20.000 de km si nu am avut probleme (am mers si la -20 grade Celsius, la munte sau la mare, pe toate conditiile meteo) - raspuns: Da , as mai cumpara Logan cu motorizare diesel. Mi-ar placea versiunea MCV - incap mai bine ski-urile...
                                Last edited by crististreulea; 29 December 2009, 14:54.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google