Achizitie Logan Sh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    depasesc cu mult disponibilul meu de max 4500 euro si iau ceva nou dar prea chel. prefer ceva la mana a 2-a, nu f folosita, dar cu ceva dotari pe ea

    Comment


    • #17
      oricare din variante,diesel sau benzina,te hotarasti sa-ti iei, du-o la tester.
      eu unu am diesel si ma apropii de 60k fara probleme(si nici nu-mi doresc),ambagat moto, in 3 ani ,de vreo 10-15 ori din peco in rest numai "de la statiile autorizate" si merge bine in continuare.
      numa grija mare cu motorina!eu folosesc si aditiv(300g/500l).

      p.s.referitor la "mitul injectoarelor" la diesel am cunostiinta care le-a schimbat la 25k si este pe benzina.
      indiferent de diesel sau benzina ,nimeni nu acorda garantie la injectoare.
      Last edited by boly76; 7 April 2011, 11:38.
      Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

      Comment


      • #18
        Salut! ti-ai gasit masina sau inca mai cauti? si eu am fost in situatia ta acum 2ani. Ce pot spune din propria experienta:
        *Nu lua Euro3 65Cp, acum ai de unde alege intre 70si 85
        *Vezi sa nu curga nimic pe dedesubt, pe la turbo, pe la distributie, pe scut sa nu fie pete
        *Asculta motorul in mers pe sosea in accelerare treptata sa nu fie sunete ciudate, gen tzacaneli, motorul oricum are si el sunetul lui de "asa face toate" dar injectoarele stricate tzacane puternic la aceelerare
        *Vezi masina dimineata pe nepregatite, sa nu aiba timp omul sa o incalzeasca, vezi cum porneste
        *restul e loterie asa cum ziceau si baietii nu stii ce ulei a avut, nu stii ce gropi a luat cu ea, defectele minore o sa le descoperi mai tarziu asa cum am facut si eu dar macar multe sunt comune la toate loganurile dupa un anumit nr de km.

        Comment


        • #19
          nu, inca nu mi-am luat masina. nu am gasit ceva acceptabil, nici nu am cautat f mult. si inca mai oscilez intre logan sau una germana(golf 4 sau fabia break). ultima data am vazut o fabia break 2003, 1.4 16 v la 3800(probabil mai lasa f putin). mi-a placut asta, dar as intentiona sa o duc la o testare sa aflu mai multe despre ea ca oricum nu stiu cum sunt skodele

          Comment


          • #20
            Intra pe forumul lor sa vezi ca si ei au probleme, skoda nu e tocmai Vw
            Dar cum de te-ai intors la 180grade si vrei masina pe benzina acum? Eu daca as fi in locul tau si as putea "ciupi" carburant m-as gandi f serios la un 1.9Tdi cu toate riscurile asumate. Am auzit ca rezista mai bine la motorina la bidon injectoarele Bosch fata de cele de logan. La logan ai avantajul ca iei o masina mai noua, putin mai ieftina si in mod sigur km mai putini la aceeasi bani. Tu decizi.

            Comment


            • #21
              Referitor la motorina la "bidon", as vrea sa adaug ca putina atentie te scapa de griji, eu folosesc asa ceva, de multisor (3 ani), dar de fiecare data o rastorn in bidoanele mele(albe, transparente), foarte curate, si o las ceva vreme la decantat, folosesc o palnie cu o sita f deasa si nu golesc niciodata bidonul pana la fund, pana acum nu am avut probleme. O as ramai surprins ce gasesti pe fundul bidoanelor, inclusiv in motorina cumparata direct de la statii mari, daca o lasi la decantat. Un "dusman" la fal de mare(poata mai mare decat motorina, care trece totusi prin filtru) al injectoarelor la diesel este mersul subturat. Eu am logan diesel si recomand cu caldura, dar grija mare la sh, de orice fel nu doar logan

              Comment


              • #22
                Referitor la afirmatia cum ca si la statiile mari peco motorina are impuritati chiar la pompa, da am facut eu testul asta vara, am mai scris asta, am luat 2 L de la Petrom si am lasat bidonul cateva zile, dupa care l-am analizat. Erau o multime de chestii f mici in motorina ca niste resturi organice, in suspensie, vizibile doar cand te uitai atent la lumina...Din cate stiu injectoarele se pot strica de la impuritati de cativa microni...

                Scuze de off topic.

                Comment


                • #23
                  Daca esti interesat de un diesel de la Skoda,iti pot oferii o Fabia cu motor de 1.9 SDI,in stare f buna .
                  DEZAVANTAJE : taxe mari ( RCA,impozit ) datorita motorului de 1.9
                  : putere mica ,doar 64 de CP - este un diesel aspirat
                  AVANTAJE : motor f simplu si fabil,duce lejer 400 - 500 de mii de km fara reparatii majore
                  : consum "ridicol" de motorina- 5,8 - 6 urban ; 3,7-4 extraurban ( eu am scos si mai "jos" cu un mers de 80 km/h,in tr 5 la max 2.000 de ture - undeva la 3,5 L )
                  : "nepretentioasa" cu turatia...si cu motorina "la bidon" .
                  Iti pun un link cu postul meu din aria de vanzari;ptr alte detalii PM.
                  O zi buna.

                  Comment


                  • #24
                    Subscriu, am avut Fabia, nu cu motorul asta dar in perioada aceea ma interesa orice era legat de anduranta masinii.

                    http://www.youtube.com/watch?v=PneYGuN3aO4

                    Comment


                    • #25
                      Eu as recomanda un Logan SH pe benzina.
                      un 1.6 16V de preferat.
                      Sunt contra masinilor SH in principiu (si din experienta parintilor extrem de proasta) dar daca vrei sa iei SH :
                      1) motor aspirat -> fie el diesel gen SDI ca mentionat mai sus fie pe benzina. Si in principiu nu foarte complicat tehnologic
                      2) Sa nu fie mai veche masina de 4 ani - de acolo e chiar loterie ca nu ai idee cum a fost condusa
                      3) Dotari elementare : Gen AC , servodirectie eventual ABS de preferat fata de : vopsea metalizata (cu zgarieturi ), jante de aliaj usor si alte detalii estetice.

                      Avantajul major la o masina noua este ca poti sa o configurezi exact cum vrei tu (ma rog si cat te lasa fabricantul).

                      Eu as cauta un Logan 1.2 16V care desi e lenes (din cate am auzit ) este pe benzina aspirat si consuma foarte putin daca nu te "dai" la el( Am configurat un 1.2 16V nou cu 35200 RON inclusiv pachet Cool adica : AC si radio casetofon cu MP3 ).
                      Cu revizii la 20.000 km mai ieftine ca la diesel si cu un cost al combustibilului nu cu mult mai mare mi se pare super ok.

                      Daca gasesti unul fabricat acum 1 an sau 2 cu atat mai bine .. ar trebui sa fie ok pentru cati bani sunt.

                      PS: Sunt interesat si eu de experientele cu cumparat de Logan SH . De cand am constatat ca masina s-a depreciat cu 70% in 3 ani (din care 40% doar in primul an) mi-a mai trecut pasiunea pentru masinile noi .
                      Last edited by MihaiCL1981; 20 September 2011, 08:22.

                      Comment


                      • #26
                        Pe la 4500e gasesti si astra classic II, 1.7cdti, 2004, sau si pe benzina care e mult mai dotata in banii acestia.
                        http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
                        Everything sounds better . . .

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google