@Squirrel: Tot 8.1 va fi si parca vad ca pe site o sa scrie 8.0 iarasi...
Sandero. Fratele Mai Mare Sau Mai Mic Al Loganului?
Collapse
X
-
-
Parca vad ca o sa castige...
Comment
-
Ci fiabilitatea, vanzarile, dotarile si siguranta!
Comment
-
Comment
-
Da, da, foarte interesant …
Vreau şi eu să văd versiunea aia cu portbagaj de 350 l …
Iar bancheta nu se mai rabatează 60%-40% ci 1/3 - 2/3.
Of, of, greu se ţin minte niscaiva cifre dacă nu te interesează mai deloc … Eh câţiva litri, câteva procente …
Să mai zic de regimul normal de funcţionare la 6000rpm?
La aşa piloţi de teste, oare câtă credibilitate mai are testul?
PS: Ah, şi ei au testat un Laureate 1.6MPI la preţul de 8350 euro cu airbaguri laterale. O fi fost promoţie?
Comment
-
Presa din Romania, ce sa mai zicem...
Comment
-
Nu am facut drive test, dar m-am uitat pe indelete la el si am tras o mare concluzie: nu dua loganul pe sandero nici platit.
motive:
manerele de deschis usile din afara sunt fragile si nu inspira fiabilitate
manerele de pe portiera din interior sunt jenant de prost imbinate cu capacele pentru suruburi la fel d eprost integrate.
manerele de deschis usa din interior foarte firave si deasemene nu inspira incredere / fiabilitate.
comenzile la aeroterma/ac sun jalnic de fragile.
reglajul volanului pe inaltime pare preluat de la dsn<daca e asa o sa inceapa lumea sa schimbe destul de curand ax volan inferior>.
capota motorului are niste finasaje de doi lei si 10 bani.
imbinarile la tabla sunt de proasta calitate.
ambreiajul are actionare pe cablu, puteau s apuna cutia cu actionare hidraulica.
plusurile:
scaunele par mai ergonomice.
volanul are un design mai frumusel.
dpalsticele care sustin polita spate par mai bine ancorate ca la supernova.
per total masina lasa de dorit mai mult decat loganul singurul ei avantaj este ca are abs si afu in standard.
mi-a lasat impresia pe care am avut-o cand m-am uract intr-un kalos, adica plastice foarte fragile si prost imbinate si finisate.
Comment
-
Am fost de doua ori la test drive cu Sandero cu motorul de 1,6 MPI. Sincer nu ma impresionat prea tare. Descriu mai jos cateva din impresii:
-bune:
-spatiu incapator (identic cu al Loganului)
-exterior frumusel
-fetele de usi arata mai bine
-acces mai usor la butoanele de climatizare
-bancheta spate rabatabila (portbagaj suficient)
-volan mai finut
-frane super ok
-stabilitate acceptabila, abs parca un pic mai putin zgomotos
-in versiunea prestige culorile plansei de bord arata foarte bine
-vizibilitate buna in spate :-)
-mai putin bune:
-zgomot de rulare ca si de autobuz pe bancheta din spate (la 90-110km/h) pe sosea buna !!!
-motor c-am turat si zgomotos la 4500-5000 ture si lenes la demaraj (posibil din cauza rodajului - doar 700km la bord)
-roata de rezerva e sub portbagaj (doamne fereste de pana ca e c-am dificil de schimbat, plus ca rezerva o sa fie murdara de noroi....)
-antifonare c-am slabuta
-servo-directie lenesa pe loc
-cutie lunga la trepte
-consum in conditii de drive test 10.4 % (cu clima pornita)
-pretul pentru versiunea Laureat e piparat (aprox.8500 euro), in Germania se vinde aceasta versiune cu 7000 euro.Last edited by lau; 28 June 2008, 14:47.
Comment
-
Chiar asa? 7000 euro? Poate in visele frumoase.
Preise in Euro Sandero Ambiance Lauréate
Motorisierungen
1.4 MPI 55 kW (75 PS) 7.500,- 8.500,- 9.300,-
1.6 MPI 64 kW (87 PS) – – 10.000,-
sursa:http://www.dacia.de/dacia_sandero_preise.php
Comment
-
Originally posted by lau View Post-mai putin bune:
-zgomot de rulare ca si de autobuz pe bancheta din spate (la 90-110km/h) pe sosea buna !!!
-antifonare c-am slabuta
-servo-directie lenesa pe loc
-cutie lunga la trepte
-antifonarea e aceeasi ca la Logan, adica lipseste in zonele cele mai importante;
-servo-directia e aceeasi de pe Logan, deci nu sunt diferente;
-cutia de viteze e aceeasi ca la Logan, deci nici aici nu sunt diferente.
Comment
Comment