Avertisment îngrozitor. Dacia ar putea pleca din România.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cezar,
    cauta filmele cu megane 3 si cu mcv... spune tu ca ti se pare ca nivelul de siguranta e acelasi... la ce sa te uiti:
    stalpul A sofer,
    portiere,
    scaunul sofer la impact lateral.
    pana si megane 2 fier de calcat se comporta mai bine in 2002...

    recent (in 2012) americanii au picat toate europenele la testele lor pentru ca au introdus "small overlap crash test".
    doar cateva modele americane au luat scor bun la test. a fost cu schema ;)
    intre timp, pana in 2014 europenii si-au facut temele si au venit cu masinile aduse la zi. acum situatia e inversa.
    multe modele americane au ramas la fel de proaste ca in 2012, cele care erau mediocre atunci sunt la fel de mediocre si acum iar multe modele europene premium trec cu note bune testul pentru ca au primit modificarile necesare.
    Last edited by skd_ozenel; 10 December 2014, 09:34.

    Comment


    • Ai dreptate, nu se comporta foarte bine, insa e decent.
      - stalpul A sofer - s-a indoit, insa nu a permis intrarea in habitaclu
      - portierele s-au strambat - nasol, nu prea iesi asa de bine, insa iesi!
      - scaunul soferului la impact lateral - s-a deplasat si bine a facut! Daca ramanea pe loc, ce patea pasagerul acela?
      Insa, hai sa revedem situatia: cine mai ofera masini in aceeasi bani ca Dacia? Si ce rezultate au la teste?

      E o frenezie cu testele de siguranta! Ce nu se ia in calcul: toate testele sunt facute la niste viteze de ce caci pe tine de ras Oare cati fac accidente frontale la vitezele acelea? Oare cati la de 2x viteza de testare. Si tot asa...
      Pt masinile low-cost nici n-as mai face teste, poate doar asa cat sa fie un minimum de 2 stele, ca sa nu fie chiar placinta.
      Orice tip de siguranta se vede in costul final!
      Vrei sa ai parte de 5 stele? Scoate malaiul din buzunar? N-ai suficient? Multumeste-te cu ce ai! Nu vrei sa te multumesti? Mai multa munca nu strica niciodata.

      Comment


      • Ce nu stie multa lume e ca desi masina protejeaza manechinul (compresia toracelui, accleratia capului sunt ok, adica criteriile biomecanice), daca vad ochid e vultur aia o gaura de 2 mm in structura, urla " cedeaza structura" si aplica demerit care schimba culoarea protectiei pe segmentele manechinuluiin mai rau.
        Scrie si in comentarii: manechinul lor nu s-a lovit la picior, dar daca era unu mai mare sau asezat stramb isi rupea piciorul=> protectie slaba picioare
        Ca sa nu mai zic de airbag pasager dual stage, ceea ce Daci nu a avut ever dar ei au trecut acolo ca da.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Originally posted by Niki View Post

          Acum, hai sa revenim la subiect, caci discutiile astea n-au nicio legatura cu titlul topicului.
          Si eu am spus acelasi lucru.
          Absolut nimeni n-a tinul cont de aceasta recomandare si prin urmare urmatoarele posturi trateaza un subiect paralel cu ideea ca Dacia ar putea pleca din Romania. Si daca ar fi sa plece nu va pleca pentru faptul ca Megane a obtinul doar 3 stele la testul de siguranta.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Originally posted by IancuMIC View Post
            ...Dacia ar putea pleca din Romania.
            Nu pleacă ursul de la miere, deocamdată...!

            Comment


            • Eu banuiesc faptul ca nu facem drumuri, tocmai ca sa nu poata Renault pleca cu utilajele din Romania. Deci, mai au de stat pe la noi. Dupa Masterplan o sa urmeze un Doctoratplan trasat cu un marker mai gros.

              Comment



              • Astia se muta pe bucati.

                Comment


                • Usor usor , Dacia va fi o marca exotica , fabricata prin coloniile franceze din Africa ... Decebal si Burebista , or avea rude prin Maroc

                  Trimis de pe al meu SM-J100H folosind Tapatalk

                  Comment


                  • Când ziariștii nu verifică sursele oficiale iese articolul de mai sus


                    Declaratie de presa
                    Miercuri, 21 Septembrie 2016

                    Pentru a răspunde succesului gamei Global Acces, Grupul Renault va produce Logan MCV într-o a doua uzină.

                    Odată cu succesul modelului Duster, uzina din Mioveni (România) trebuie să răspundă cererii comerciale foarte mari pentru acest model (al doilea din segmentul său, mai ales, în Europa). Cu scopul de a elibera o capacitate de producţie pentru Duster, Grupul Renault va produce Logan MCV şi în uzina din Tanger. Astfel, începând din primul trimestru 2017, Logan MCV va fi produs la uzina de la Mioveni şi la uzina din Tanger, în Maroc.

                    Proiecţia volumelor de producţie este confidenţială. Capacitatea de productie instalată a uzinei din Mioveni este utilizată la maximum. În acest context, această a doua industrializare nu impactează nici organizarea uzinei din Mioveni, nici activitatea şi nici salariaţii din România.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Explicatii oficiale cu iz politic. Comunicatul cu explicatiile a fost dat la insistentele presei, putea fi anuntat odata cu mutarea productiei. Cei de la Dacia erau in plop cand ii intrebau jurnalisti de motivul mutarii.
                      Faptul ca uzina din Maroc isi diversifica productia nu e de bun augur pentru Romania.
                      Last edited by mr.K; 23 September 2016, 09:25.

                      Comment


                      • E ok ca se produce Dusterul in RO. E poate modelul cu valoare adaugata cea mai mare din portofoliul Dacia.

                        Totusi Renault putea sa extinda fabrica din Romania ... alegand sa produca in afara UE e un semn destul de clar ca Romania mai are de lucrat la competitivitate economica. Competitivitate nu inseamna doar salarii mici, inseamna si infrastructura, lipsa coruptiei si altele.
                        Logan GPL 1.4

                        Comment


                        • Corect comentariul asta vroiam sa-l vad !!! in loc sa extinda fabrica de la noi prefera sa se mute in Maroc unde salariile angajatilor sunt de 2-3 mai mici. Aici este principala problema a frantuzilor!!!de ce sa fac un trai mai bun pentru angajatul roman ? nu!! mai bine ma mut eu in Maroc sa am profit si mai mare.

                          Si faza ca vezi domne nu are nu stiu cati km de autostrada si din acest motiv o parte pleaca in Maroc , aiurea , la cat profit fac ar putea sa-si faca ei drumul urmand ca pe viitor sa fie decontati de catre stat.
                          Last edited by prometheus; 23 September 2016, 10:47.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Tanger este pe malul strâmtorii Gibraltar, Spania este pe malul celălalt unde infrastructura este perfectă, autostrăzi, căi ferate tot ce vrei

                            Face feribotul jumătate de oră
                            Last edited by bogdan_cr; 23 September 2016, 11:12.

                            Comment


                            • E vorba si de cheltuieli cu personalu.

                              E un echilibru sensibil, toti vrem sa traim mai bine, dar cateodata e mai bine sa o lasi asa, cu frustrarile aferente.
                              Cu cat cresc veniturile la lucrator, cu atat sansele sa firma mama plece sunt mai mari, nu e vorba numai de Reno.
                              Sunt destule forte de munca inca neexploatate in lumea asta care ar munci pe jumate cat castiga un roman.

                              Si eu sunt frustrat ca omologu meu austriac castica de 3-4 ori mai bine ca mine, pe munca mai putina, dar ce sa fac, aici m-am nascut.

                              Daca viitoare poate ma nasc undeva prin Elvetia.
                              Last edited by Octavian; 23 September 2016, 11:32.

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Eu banuiesc faptul ca nu facem drumuri, tocmai ca sa nu poata Renault pleca cu utilajele din Romania. Deci, mai au de stat pe la noi. Dupa Masterplan o sa urmeze un Doctoratplan trasat cu un marker mai gros.
                                Ce este mai tragic, că la aproape 2 (doi) ani de la această postare (10 decembrie 2014), noi am rămas tot la stadiul de Masterplan...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google