Pierde Motorina Ajutor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierde Motorina Ajutor

    acum doua saptamani cand am dat capacul d plastic din fata nu se vedea nimic scurs iar acum 2 zile cand am dat.o iar asa din curiozitate am vazut la injectoarele 1,3 si 4 ca sunt murdare de motorina dar am impresia ca vine mai de sus de unde incepe injectorul si se scurge pana pe bloc in jos e uda,ce poate sa fie?injectoarele duse nu se pune problema nu ca nu are nicio leg zic eu nu???dar ce poate avea?
    va multumesc

  • #2
    ti-a umblat cineva la injectoare ? , poate nu ti le-a strans bine , uite-te atent de unde curge motorina

    Comment


    • #3
      S-ar putea sa ai fisurat/crapat furtunul de retur si iti scapa pe acolo.
      Da jos capacul de motor si uita-te cu atentie, cu motorul pornit.
      Din ce spui tu asta imi pare sa fie.

      Comment


      • #4
        Originally posted by mariusnicolae View Post
        S-ar putea sa ai fisurat/crapat furtunul de retur si iti scapa pe acolo.
        Da jos capacul de motor si uita-te cu atentie, cu motorul pornit.
        Din ce spui tu asta imi pare sa fie.
        am curatat bine peste tot cu o solutie si acum am urmarit iar dar se pare ca nu pe la conductele de tur vine,dar nu stiu sigur nici daca e pe la retur ca mi se pare ca cel mai rau se umezeste talpa aia care se prinde pe chiulasa cu un surup de tors...poate sa supureze pe la retur?mi.a zis un mecanic ca sa dau usor jos galeria aia d retur si de la fiecare intrare in injector sa tai cate putin ddin furtunele ce parere aveti?

        Comment


        • #5
          E foarte bine sa incerci si asta, fisurile pot fi atat de mici incat sa nu se vada prea bine cu ochiul liber.
          Daca spui insa ca se umezeste suportul de fixare al injectorului, atunci s-ar putea sa fie o pierdere de etanseitate chiar pe corpul injectorului. El se desfileteaza in doua parti pe undeva pe deasupra suportului de care zici tu.
          Ar trebui sa iei o cheie fixa(nu mai stiu exact de cat) si acolo pe corpul injectorului ai un loc pentru cheie(doua decupaje in lateralul corpului injectorului). Pune cheia acolo si incearca sa vezi daca se desfileteaza. Atentie sa nu fortezi prea tare, ideea este sa observi daca are tendinta de a "pleca" de la acel filet, trebuie sa lucrezi foarte fin.

          Comment


          • #6
            Originally posted by mariusnicolae View Post
            E foarte bine sa incerci si asta, fisurile pot fi atat de mici incat sa nu se vada prea bine cu ochiul liber.
            Daca spui insa ca se umezeste suportul de fixare al injectorului, atunci s-ar putea sa fie o pierdere de etanseitate chiar pe corpul injectorului. El se desfileteaza in doua parti pe undeva pe deasupra suportului de care zici tu.
            Ar trebui sa iei o cheie fixa(nu mai stiu exact de cat) si acolo pe corpul injectorului ai un loc pentru cheie(doua decupaje in lateralul corpului injectorului). Pune cheia acolo si incearca sa vezi daca se desfileteaza. Atentie sa nu fortezi prea tare, ideea este sa observi daca are tendinta de a "pleca" de la acel filet, trebuie sa lucrezi foarte fin.
            o sa incerc si asta multumesc pt sfat!

            Comment


            • #7
              scapa pe la filetul de la miljlocul corpului de la injector in majoritatea cazurilor .........

              rezolvare. ,se desurubeaza jumatate din filet....se curata bine se pune LOCTIT. ceva bun ...se stringe inapoi,,si se lasa 12 ore la uscat,../ si rezolvat.
              Last edited by barna marius; 21 January 2012, 19:03. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                am aflat pe unde curge

                am mai taiat putin din furtunasele de la retur si se pare ca acum nummai imi da decat pe la unu care am taiat cam mult din el si mi-l tine cam tras in sus dar nu gasesc furtunas de genul ala asa gros in carne,dar acum odata cu acest ger a aparut o problema pe langa faptul ca in 7-8 ore motorina se duce aproape inpoi in filtru cand o pornesc ii dau cca 1 min si ceva la automat ,bateria nu da semne sa moara invarte bine si de cand incep sa ii dau la vreo 10 secunde incepe sa dea semne asa ca ar porni si tot face asa de vreo 10-15 ori iar cand porneste scoate un nor de fum de motorina !!mentionez ca i-am bagat sii aditiv in motorina si tot asa face!poate sa fie de la bujii ??sau face asa pur si simplu ca nu are motorina destula de la inceput in injectoare??????

                Comment


                • #9
                  S-ar parea ca e defecta supapa de sens din pompa de amorsaj.
                  E vorba despre "para" aia mai umflata neagra de pe conducta de motorina.
                  Incearca sa o amorsezi manual inainte de pornire si vezi ce se intampla. Dai la ea pana se face beton si apoi dai la cheie....veiz ce se intampla.
                  Nu am inteles prea bine la ce te referi cu norul de motorina.....arunca motorina nearsa pe esapament sau iese un val mai dens de fum dupa pornire?
                  Pentru ca la frigul asta, varianta a doua nu prea iese din normalitate.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mariusnicolae View Post
                    S-ar parea ca e defecta supapa de sens din pompa de amorsaj.
                    E vorba despre "para" aia mai umflata neagra de pe conducta de motorina.
                    Incearca sa o amorsezi manual inainte de pornire si vezi ce se intampla. Dai la ea pana se face beton si apoi dai la cheie....veiz ce se intampla.
                    Nu am inteles prea bine la ce te referi cu norul de motorina.....arunca motorina nearsa pe esapament sau iese un val mai dens de fum dupa pornire?
                    Pentru ca la frigul asta, varianta a doua nu prea iese din normalitate.
                    i-am dat in dimineata asta la pompita aia pana i-am adus motorina si sa intarit pompita,am dat la automat cca 10 secunde si a pornit direct dar fumul acela cenusiu parca este tot la dat la inceput destul de mult fum si a mai scos putin si dupa ce a pornit adica inca 5 secunde!fumul este sigur de motorina ca miroase! e normala treaba cu fumul?? mai ii da cuiva asa pe frigul asta la dieselul ala de 65 cp ??cei care aveti dieselul asta va da asa fum la prima pornire??? va multumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Ceva nu mi-e clar cu fumul ala, si porneste cam greu, chiar si pentru un diesel.
                      Totusi e common rail, nu pompa rotativa, iar 10 secunde inseamna foarte mult.
                      Ti-as recomanda sa mergi la un service sa-ti masoare presiunea rail si sa-ti faca un test de injectoare(sa nu scape la retur).

                      Comment


                      • #12
                        Probabil ai si bujii arse.... Se pot verifica relativ usor care nu-si mai face treaba.

                        Comment


                        • #13
                          am fost fratilor la un asazis mecanic si i-am spus ca imi pierde motorina inapoi in filtru pana dimineata si nici ca se mai amorseaza dai degeaba la pompita!a verificat el daca scapa pe la filtru a zis ca e uscat !si ca sa o ascult ca se aude pe unde ar pierdeo!ce sa-i fac frate stau langa ea peste noapte sa o ascult???deci se dezamorseaza ce pot sa fac????spuneti.mi si mie mai repede ca de luni iar ma duc la munca si am un program de tot ..... si numai am timp de nimic!injectoarele pot sa fie duse???dar cand era cald pornea imediat si nu avea treaba dar tot cand era cald nu pierdea nici motorina!deci sunt sigur ca o pierde !

                          Comment


                          • #14
                            Filtrul de motorina e de origine? Schimba filtrul de motorina.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by lau View Post
                              Filtrul de motorina e de origine? Schimba filtrul de motorina.
                              e de origine si l-am schimbat acum o luna!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google