Scartait Pedala De Frana!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Tamburii se curata regulat la un numar de km stabilit si apare si in manual daca nu ma insel (ceva de 40.000 sau 60.000KM). Insa baietii de mai sus au probleme cu scartaitul PEDALEI de frana. Ce ai avut tu e alta mancare de peste.

    Comment


    • #32
      nu te apuca sa ungi diverse componente (cabluri etc). daca sunetul il auzi cu masina stind pe loc si actionezi frina de serviciu sau frina de mina, zgomotul provine de la frecarea sabotilor pe talere. te duci la service si se rezolva in 10 minute (masina este in garantie).

      Comment


      • #33
        Salut Andrei. Mai exact(in cazul explicat de tine) ce trebuie facut daca nu vrei sa mergi la service? curatat de praf sabotii? atat?

        Comment


        • #34
          pentru lord wader: daca totusi nu vrei sa ajungi la service, Urmeaza urmatorii pasi: desfaci roata, cu o cheie tubulara de 30 desfaci piulita fuzetei dupa ce ai scos capacul de protectie din tabla. problema acum apare: trebuie sa scoti tamburul, dara daca la masina nu a fost umblat de mult timp este posibil ca inelul interior al rulmentului sa se fi blocat pe fuzeta, caz in care vei putea scoate tamburul doar cu o presa specializata. In cazul fericit in care vei putea scoate tamburul, curata praful cu o pensula sau sufla cu aer sub presiune. daca te uiti cu atentie pe talerul pe care sint asezati cei 2 segmenti (saboti) de frina, in apropierea cilindrului de frina (partea de sus) vei vedea locul unde acestia freaca pe taler provocind acel scirtiit suparator. in acea zona aplica niste vaselina (indepartind usor sabotul de taler, dar cu grija fara a strica ceva sau sa atingi cu vaselina suprafata de frictiune). dupa aceasta operatie unge cu ulei cota de rulment a fuzetei pentru a asigura un montaj usor si a impiedica ruginirea in viitor. nu stiu daca indicatiile date te ajuta, dar iti urez spor la treaba. daca nu te descurci, tinem legatura.

          Comment


          • #35
            Multumesc Andrei

            imi este de ajuns, am dat ambii tamburi jos acum cateva luni pentru verificare, fusesera dati jos pentru prima data!!! dar totusi au iesit relativ usor cu putina rabdare.

            Daca era dupa mine curatam doar de praf de faza cu frecusul pe taler nu stiam!

            Comment


            • #36
              si eu am aceeasi problema mi-a aparut pe la 63000 acum am 72000 dar parca scartaitul se accentueaza

              Comment


              • #37
                Si eu am problema asta, probabil ca e de la tamburi. Interesant e ca la mine zgomotul se aude doar atunci cand RIDIC piciorul de pe frana si nu atunci cand calc frana.
                Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                Comment


                • #38
                  Daca se aude scartaitul cand ridici piciorul de pe frana, sigur e de la tamburi. Desprafuirea lor nu dureaza mult si o sa simti si franarea un pic mai ferma decat inainte, la viteza mare.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by bossake View Post
                    Interesant e ca la mine zgomotul se aude doar atunci cand RIDIC piciorul de pe frana si nu atunci cand calc frana.
                    Si la noi la fel.
                    Azi cu ocazia schimbului de tamburi( http://www.loganclub.ro/forum/tutori...53#post1060653 ) am observat si unde freca "fier pe fier", sunt mai multe locuri se observa. Deci Andreicry are dreptate. Desi am schimbat saboti noi am pus si putina vaselina ( de firma, JCB ) pe unde era zgariat, asa preventiv. Nu se mai aude nimic acum!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google